0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 548 753.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 28 жовт. 12:17
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
На підставі ч. 8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Старосалтівська селищна рада Вовчанського району Харківської області надає наступні заперечення на висновок ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 23.11.2020 року. 1. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що встановивши у тендерній документації можливість змінювати проект договору при укладанні основного договору, Замовник порушив Закон України «Про публічні закупівлі». Маємо заперечити це твердження з наступних причин. По-перше, відповідно до ч.2 ст.22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Замовник встановив порядок зміни умов проекту договору, зазначивши у додатку 8 тендерної документації примітку з текстом «*Проект Договору не є остаточними і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання Договору з Учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного Договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до Договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель». По-друге, нормою частини 6 статті 33 Закону, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Згідно з частиною 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Примітка з текстом «*Проект Договору не є остаточними і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання Договору з Учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного Договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до Договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель» у додатку 8 тендерної документації жодним чином не суперечить вищевказаним нормам, оскільки, якщо, навіть, умови договору відрізняються від проекту договору це не означає, що вони відрізняються від умов тендерної документації або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. По-третє, у ч.4 розділу 6 тендерної документації зазначені істотні умови договору, що обов’язково включаються до договору про закупівлю: - ціна договору; - предмет договору; - строк дії договору. Дані умови договору не є змінними. Всі інші умови договору не є істотними. 2. Висновком ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ встановлено, що тендерна пропозиція учасника - переможця ТОВ «КОМПАНІЯ «РЕГІОН-БУД» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не згодний з даними зауваженнями з наступної причини. У складі тендерної пропозиції переможця міститься файл під назвою « 3-Кваліфікаційні критерії.pdf». У цьому файлі міститься довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою додатку 3 тендерної документації. Слід зазначити, що документацією не було передбачено окремих вимог щодо конкретного переліку обладнання та матеріально-технічної бази, в тому числі приміщення. Таким чином, учасник повинен був зазначити тільки ті позиції, які в нього є в наявності. На підставі вищезазначеного, Замовник не згодний з зауваженнями в повному обсязі, вважає, що доводи, які приводить ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА у своєму висновку носять суб’єктивний характер які не підтверджені умовами документації та законодавством України у сфері публічних закупівель. У зв'язку з вищезазначеним, дії Старосалтівської селищної ради Вовчанського району Харківської області в частині визначення переможцем торгів - ТОВ «КОМПАНІЯ «РЕГІОН-БУД», не суперечать законодавству України. На підставі вищенаведеного, просимо вас: - прийняти зауваження Старосалтівської селищної ради Вовчанського району Харківської області до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ( у зв'язку з відсутністю порушень).