0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 300 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 17 бер. 15:06
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Доводимо до вашого відома, що Куяльницькою сільською радою було подано адміністративний позов до Одеського окружного адміністративного суду № справи 420/6627/21 від 21.04.2021 року
Куяльницькою сільською радою (далі – Замовник) уважно розглянуто та опрацьовано Висновок Південного офісу Держаудитслужби, в якому зазначено порушення Закону України «Про публічні закупівлі» щодо процедури закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-16-000383-c, а саме:, - порушення вимоги пункту 17 частини 2 статті 22 Закону у пункті 2.3 розділу 1. «Загальні положення» ТД не вказана посада посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками. Замовник зазначив прізвище, ім’я по батькові, та уповноважену особу, яка за посадовими обов’язками зобов’язана здійснювати публічні закупівлі, її електронна адреса та номер телефону. Дана інформація зазначається для зворотнього зв’язку з учасниками. Дані відомості ніяким чином не впливають на успішний процес процедури відкритих торгів під час надання цінових пропозицій, їх розгляду, оцінки і визначення переможця. Крім того, моніторингом встановлено, що Замовником у 4.4. розділу 1. «Загальні положення» ТД не зазначено строк поставки товару, а лише вказано про те, що він зазначений в електронному оголошенні. У даному випадку має місце формальна помилка, яка не впливає на перебіг процедури відкритих торгів, в зв’язку з тим, що після зазначеного в документації терміну подання пропозиції вказано, що такий термін зазначається системою автоматично. Замовник ніяким чином не може вплинути на перебіг зазначених строків. Також Замовник вказав, що на офіційній веб-сторінці системи «Prozorro» кінцевий строк подання ТП зазначено вірно, з урахуванням усіх змін. Та сама дата, як і на веб-сторінці, зазначена в оголошені про проведення відкритих торгів. На думку Замовника така формальна помилка не впливає на можливість подання учасниками своїх ТП та на загальний результат торгів, оскільки кінцевий строк подання ТП відображений в електронній системі закупівлі та в оголошенні. У частині 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» ТД не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Обчислення строків та їх перебіг ЗУ «Про публічні закупівлі» не регулюється. Проте в електронній системі автоматично налаштовані певні валідації, які покликані убезпечити Замовників від помилок при проведенні закупівлі. З огляду на викладене для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також ЗУ «Про публічні закупівлі», в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення. В даному випадку те, що не зазначили кінцевий строк подання тендерних пропозицій має формальний характер, який не впливає на перебіг процедури відкритих торгів, в зв’язку з тим, що після зазначеного в документації терміну подання пропозиції вказано, що такий термін зазначається системою автоматично. Також Замовник вказав, що на офіційній веб-сторінці системи «Prozorro» кінцевий строк подання ТП зазначено вірно, з урахуванням усіх змін. Та сама дата, як і на веб-сторінці, зазначена в оголошені про проведення відкритих торгів. На думку Замовника така формальна помилка не впливає на можливість подання учасниками своїх ТП та на загальний результат торгів, оскільки кінцевий строк подання ТП відображений в електронній системі закупівлі та в оголошенні. Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник надсилає аргументовані заперечення до висновку Держаудитслужби Південного офісу. Всі зауваження взяті до уваги та в подальшому будуть враховані при проведені публічних закупівель.