0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 439 000.00 UAH
Замовник
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Контакти та закупівліПорушення не знайдено
Дата: 20 квіт. 10:21
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 29 квітня 2021 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-18-004545-b У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг телефонного зв’язку та передачі даних (Телекомунікаційні послуги) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-18-004545-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", частини п’ятої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення: 1. По першому питанню, технічні, якісні та кількісні характеристики каналів передачі даних були сформовані на основі потреби в цілодобовому забезпеченні якісної та надійної передачі даних між локальними інформаційними мережами підрозділів, які розташовані по всій території України. Основними критеріями формування технічних вимог були доступність послуги, забезпечення технології IP/MPLS (з обов’язковим використанням динамічної маршрутизації BGP), термін організації каналу. Для збільшення конкурентного поля учасників Замовник не встановлював в технічних вимогах конкретний вид зв’язку, тобто Виконавець міг запропонувати побудову каналів передачі даних більш економічно вигідну для нього (проводовий зв’язок, радіозв’язок) . Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до вимог НПАОП 60.3-1.01-10 "Правила безпечної експлуатації магістральних газопроводів", Кодексу газотранспортної системи, затвердженого постановою НКРЕКП України від 30.09.2015 № 2493, та інших нормативних документів, для забезпечення дистанційного контролю та керування технологічними процесами та об’єктами лінійної частини магістральних газопроводів. Очікувана вартість визначена згідно договорів опублікованих на майданчику електронної системи публічних закупівель (ProZorro) на аналогічні послуги та з урахуванням вимог внутрішніх нормативних документів ТОВ "Оператор ГТС України" (далі – Товариство), які розроблені з дотримання вимог законодавчої та нормативно-правової бази України (в т.ч. Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275), а саме: - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-23-002685-a - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-26-001667-C - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-03-004141-C - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-03-004231-b - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-27-000450-C - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-21-001748-b 2. По другому питанню, Товариство є Замовником в окремій сфері господарювання та під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: 1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю: оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір; 2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій; 3) зміни до тендерної документації та роз'яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз'яснень. У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації; 4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення; 5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди; 6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження; 7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження; 8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі; 9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції / пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення; 10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення; 11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п'ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін; 12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання; 13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю. Згідно частини четвертої зазначеної вище статті Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. При цьому, положення статті 10 Закону не містять як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону. Окремо зазначаємо, що Товариство не є суб'єктом господарювання, яке належать до сфери управління суб'єктів, які уповноважені управляти об'єктами державної власності.
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 29 квітня 2021 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-18-004545-b У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг телефонного зв’язку та передачі даних (Телекомунікаційні послуги) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-18-004545-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", частини п’ятої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення: 1. По першому питанню, технічні, якісні та кількісні характеристики каналів передачі даних були сформовані на основі потреби в цілодобовому забезпеченні якісної та надійної передачі даних між локальними інформаційними мережами підрозділів, які розташовані по всій території України. Основними критеріями формування технічних вимог були доступність послуги, забезпечення технології IP/MPLS (з обов’язковим використанням динамічної маршрутизації BGP), термін організації каналу. Для збільшення конкурентного поля учасників Замовник не встановлював в технічних вимогах конкретний вид зв’язку, тобто Виконавець міг запропонувати побудову каналів передачі даних більш економічно вигідну для нього (проводовий зв’язок, радіозв’язок) . Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до вимог НПАОП 60.3-1.01-10 "Правила безпечної експлуатації магістральних газопроводів", Кодексу газотранспортної системи, затвердженого постановою НКРЕКП України від 30.09.2015 № 2493, та інших нормативних документів, для забезпечення дистанційного контролю та керування технологічними процесами та об’єктами лінійної частини магістральних газопроводів. Очікувана вартість визначена згідно договорів опублікованих на майданчику електронної системи публічних закупівель (ProZorro) на аналогічні послуги та з урахуванням вимог внутрішніх нормативних документів ТОВ "Оператор ГТС України" (далі – Товариство), які розроблені з дотримання вимог законодавчої та нормативно-правової бази України (в т.ч. Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275), а саме: - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-23-002685-a - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-26-001667-C - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-03-004141-C - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-03-004231-b - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-27-000450-C - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-21-001748-b 2. По другому питанню, Товариство є Замовником в окремій сфері господарювання та під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: 1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю: оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір; 2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій; 3) зміни до тендерної документації та роз'яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз'яснень. У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації; 4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення; 5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди; 6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження; 7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження; 8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі; 9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції / пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення; 10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення; 11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п'ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін; 12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання; 13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю. Згідно частини четвертої зазначеної вище статті Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. При цьому, положення статті 10 Закону не містять як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону. Окремо зазначаємо, що Товариство не є суб'єктом господарювання, яке належать до сфери управління суб'єктів, які уповноважені управляти об'єктами державної власності.