0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 693 391.00 UAH
Замовник
Управління житлово-комунального господарства військово-цивільної адміністрації міста Лисичанськ Луганської області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 23 квіт. 09:52
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.)
Дата закінчення моніторингу: 19 травня 2021 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства військово-цивільної адміністрації м. Лисичанськ Луганської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 09.02.2021 № 08), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА СХІД» (далі – ТОВ «ЕНЕРА СХІД»), протокол засідання тендерного комітету управління житлово-комунального господарства Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області від 01.04.2021 № 24, повідомлення про намір укласти договір, договір від 19.04.2021 № 57-ЛС, додаткову угоду до договору від 27.04.2021 № 1, запит Замовнику на пояснення від 13.05.2021. Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація Замовника не містить зазначеного кінцевого строку подання тендерних пропозицій чим порушено вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону № 922. Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Моніторингом встановлено,що умови Договору від 19.04.2021 № 57-ЛС відрізняються від змісту тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРА СХІД» та проекту договору. А саме Додаток 2 до договору про постачання електричної енергії споживачу доповнено об'єктами зовнішнього освітлення, зокрема до групи об'єктів 2 (м.Новодружеськ) додано вид об'єкту ТП-209,до групи об'єктів 7 (м. Лисичанськ) додано види об'єктів МТП-123, ТП-165, до групи об'єктів 8 (світлофори м. Лисичанськ) додано світлофорами 8, 9, 10. Вищезазначене є порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону № 922. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 43 Закону № 922 договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону № 922. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону № 922. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та недопущення таких порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі Електричної енергії ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-09-007229-а та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань: 1. Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. З огляду на зазначене просимо надати пояснення чому умови Договору від 19.04.2021 № 57-ЛС відрізняються від змісту тендерної пропозиції Переможця та проекту договору. А саме Додаток 2 до договору про постачання електричної енергії споживачу доповнено об'єктами зовнішнього освітлення, а саме до групи об'єктів 2 (м. Новодружеськ) додано вид об'єкту ТП-209, до групи об'єктів 7 (м. Лисичанськ) додано види об'єктів МТП-123, ТП-165, групу об'єктів 8 (світлофори м. Лисичанськ) доповнено світлофорами 8, 9, 10. Наголошуємо, що пояснення (інформацію, документи) потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
На Ваш запит про надання пояснень щодо розбіжностей в кількості об’єктів зовнішнього освітлення у Додатку 2 тендерної пропозиції та укладеному Договорі від 19.04.2021 № 57-ЛС повідомляємо наступне. При формуванні Додатку 2 тендерної пропозиції в наслідок технічного збою комп’ютерного обладнання через неодноразові аварійні відключення електроенергії, пов’язані з перенавантаженням електроустаткування в зимовий період часу, відбулась часткова втрата інформації у переліку точок приєднання. Комп’ютерна техніка, яка використовується управлінням є застарілою, як у моральному, так і фізичному сенсі. Відсутність блоків безперебійного живлення, використання застарілих комп’ютерних програм при форматуванні документації, призвело до порушення структури документів, які повинні були бути підґрунтям для формування Додатку 2 до проекту договору тендерної документації замовника. Так як зазначений додаток не є складовою умов Договору, до яких була спрямована уся увага під час формування положень договірної документації, помилку в переліку об’єктів зовнішнього освітлення, а саме відсутність 3-х ТП та 3-х світлофорів серед 97 об’єктів своєчасно не було виявлено. Після здійснення процедури закупівлі електричної енергії ДК 021:2015: 09310000-5, при формуванні договірної документації, у тому числі формуванні переліку точок приєднання, а саме Додатку 2, було враховано усі повні дані існуючі станом на час укладання Договору, тому і утворилася розбіжність в кількості об’єктів між Додатками тендерної пропозиції та безпосередньо укладеного Договору. Просимо врахувати, що умови Договору внаслідок зазначеної помилки не потерпіли ніяких змін від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону ( у тому числі ціни за одиницю товару та обсягів закупівлі), переможця процедури тощо, що свідчить про відсутність порушення частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», тому просимо вважати виявлену розбіжність у варіантах Додатку 2 технічною помилкою.
На Ваш запит про надання пояснень щодо розбіжностей в кількості об’єктів зовнішнього освітлення у Додатку 2 тендерної пропозиції та укладеному Договорі від 19.04.2021 № 57-ЛС повідомляємо наступне. При формуванні Додатку 2 тендерної пропозиції в наслідок технічного збою комп’ютерного обладнання через неодноразові аварійні відключення електроенергії, пов’язані з перенавантаженням електроустаткування в зимовий період часу, відбулась часткова втрата інформації у переліку точок приєднання. Комп’ютерна техніка, яка використовується управлінням є застарілою, як у моральному, так і фізичному сенсі. Відсутність блоків безперебійного живлення, використання застарілих комп’ютерних програм при форматуванні документації, призвело до порушення структури документів, які повинні були бути підґрунтям для формування Додатку 2 до проекту договору тендерної документації замовника. Так як зазначений додаток не є складовою умов Договору, до яких була спрямована уся увага під час формування положень договірної документації, помилку в переліку об’єктів зовнішнього освітлення, а саме відсутність 3-х ТП та 3-х світлофорів серед 97 об’єктів своєчасно не було виявлено. Після здійснення процедури закупівлі електричної енергії ДК 021:2015: 09310000-5, при формуванні договірної документації, у тому числі формуванні переліку точок приєднання, а саме Додатку 2, було враховано усі повні дані існуючі станом на час укладання Договору, тому і утворилася розбіжність в кількості об’єктів між Додатками тендерної пропозиції та безпосередньо укладеного Договору. Просимо врахувати, що умови Договору внаслідок зазначеної помилки не потерпіли ніяких змін від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону ( у тому числі ціни за одиницю товару та обсягів закупівлі), переможця процедури тощо, що свідчить про відсутність порушення частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», тому просимо вважати виявлену розбіжність у варіантах Додатку 2 технічною помилкою.
19.05.2021 року на адресу Управління житлово – комунального господарства Лисичанської міської військово – цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганській області від Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Луганській області надійшов висновок, що до виявлення порушень законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, а також в частині укладання договору закупівлі. Згідно зобов’язань, щодо усунення порушень в сфері державних закупівель надаємо наступну інформацію: Фактично вважаємо, що збільшення об’єктів освітлення місць загального користування міста Лисичанська не несе порушення ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у частині змісту тендерної пропозиції у зв’язку з фактом відсутності зміни умов договору таких, як ціни (суми визначеної в Договорі про закупівлю). Навпаки зазначене збільшення місць освітлення позитивно впливає на патріотичне виховання молоді та зменшує соціальну напругу. Також нагадуємо, що діяльність незаконних озброєних формувань на території Луганської області, яке мало місце у 2014 році призвело до занепаду регіону, що спричинило ріст злочинності. Розірвання договору на постачання електричної енергії споживачу у нічний час у місті, яке знаходиться у зоні проведення ООС – є недопустимим та може спричинити до активізації Проросійських диверсантів та антиукраїнського елементу. На підставі викладеного, 17.05.2021 р. з метою приведення договору № 57-ЛС від 19.04.2021 р. до норм частини 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» між ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРА СХІД», та управлінням житлово-комунального господарства Лисичанської міської військово – цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області було укладено додаткову угоду № 2, згідно якій з Договору були видалені об’єкти зовнішнього освітлення, які не зазначались у змісті тендерної пропозиції. Водночас керуючись п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням зазначених фактів, направлених на покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призводить до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю 18.05.2021 року між ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРА СХІД», та управлінням житлово-комунального господарства Лисичанської міської військово – цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області було укладено додаткову угоду № 3, згідно якій до Договору були додані об’єкти зовнішнього освітлення, які не зазначались у змісті тендерної пропозиції.