0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
228 250.00 UAH
Замовник
Відділ освіти Теплицької сільської ради Арцизького району Одеської області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 7 трав. 15:37
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Теплицької сільської ради Арцизького району Одеської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД). Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. За результатами аналізу питання відповідності умов ТД вимогам Закону встановлено, що ТД Замовника не відповідає вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998, (далі – Наказ № 710) про затвердження переліку формальних помилок, чим порушено вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону. Відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Так, на порушення вимог частини шостої статті 17 Закону Замовник не вірно визначив строк, протягом якого переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, а саме: визначено строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (підпункт 5.5 пункту 5 розділу ІІІ ТД). Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Так, на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у ТД не визначено спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Також на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у ТД не зазначено усі підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, а саме: пункт 11, пункт 12, пункт 13 частини 1 та частини другої статті 17 Закону (підпункт 5.4 пункту 5 розділу ІІІ ТД). Також, на порушення вимог пункту 10 частини другої статті 22 Закону Замовником у ТД не зазначено питому вагу критерію оцінки. Відповідно до пункту 1 розділу IV ТД Замовником зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель. Відповідно до пункту 6 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, зокрема, про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Та, водночас, відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Таким чином, Замовником у тендерній документації не зазначено відомості про кінцевий строк подання тендерних пропозицій, що є порушенням пункту 14 частини другої статті 22 Закону. Слід зауважити, що пункт 3 розділу V, пункт 1 розділу VI ТД не приведені до чинної редакції Закону. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником на порушення вимог частини третьої статті 12 Закону, статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та пункту третього Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Наказ № 1082), не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено порушення пункту 2, 10, 14, 19 частини другої статті 22, частини третьої та шостої статті 17 Закону та Наказу № 710. За результатами моніторингу встановлено порушення вимог частини третьої статті 12 Закону, статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та пункту третього Наказу № 1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, – порушень не установлено.
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема вжити заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону тапротягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
на виконання зобов'язання Південного офісу Держаудитслужби протоколом уповноваженої особи від 14.05.2021 року відкриті торги "UA-2021-05-03-000044-а" відмінено