0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 380 000.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр есктреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 4 черв. 09:54
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Тендерним комітетом КНП «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради» (далі - Центр) розглянуто запит про надання інформації по закупівлі UA-2021-03-09-010884-c Нафта і дистиляти, ДК 021:2015: 09130000-9– Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (талони)) на суму 4 380 000 грн, за результатами якого повідомляємо наступне. 1.З яких причин в оголошенні про проведення відкритих торгів на закупівлю дизельного палива (талони), що оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-03-09-010884-c, в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також відсутня інформація щодо виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій учасників? Відповідно до п.22 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі Закон 922) - предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Також згідно п.5 розділу I наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року №708 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 року за №500/34783 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» - «Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг», що було виконано при формуванні оголошення на дану закупівлю, а саме визначено предмет закупівлі за показниками четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. В електронній системі закупівель була внесена інформація про надання забезпечення тендерних пропозицій учасників, а вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій обумовлені в самій тендерній документації. Так як, на момент оголошення зазначеної закупівлі технічної можливості внесення інформації про вид та забезпечення тендерної пропозиції не було, адже закупівля оголошена 09.03.2021 року, а оновлений функціонал по тендерному забезпеченню в системі «Prozorro» вийшов в продуктив 16.04.2021 року. Ссилка про підтвердження зазначеної інформації: 1.https://infobox.prozorro.org/articles/onovleniy-funkcional-po-tendernomu-zabezpechennyu-v-prozorro-viyde-v-produktiv-16-kvitnya-2021-roku; 2.https://infobox.prozorro.org/articles/nova-realizaciya-zabezpechennya-propoziciji-ta-vikonannya-dogovoru-v-prozorro Також копії зазначеної інформації надаються. 2. Чому у тендерній документації, затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол від 09 березня 2021 року №32) встановлено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, що не відповідає кінцевому строку, зазначеному в оголошенні про проведення відкритих торгів? Питання відповідності інформації, яка зазначена в тендерній документації на закупівлю Нафти і дистилятів, ДК 021:2015: 09130000-9– Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (талони) даним, що відображені в електронній системі чітко врегульовано відповідним законодавчим актом. Так, відповідно до п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року №1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 року за №610/34893, у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. 3. Яким чином учасник тендеру ПП "ОККО КОНТРАКТ", якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 31 березня 2021 року №38) обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації в частині надання копії договору від виробника товару для підтвердження того, що паливо купується безпосередньо у виробника та якість палива відповідає даним, які зазначені виробником в паспорті якості (п.4 Додатку №2 тендерної документації)? Відповідно до вимог ч.5 ст.17 Закону №922, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. З метою аналізу інформації, що розміщена у відкритих джерел (система електронних закупівель Prozorro), тендерним комітетом Центру проведено моніторинг оприлюдненої інформації ПП «ОККО-КОНТРАКТ» у складі тендерних пропозицій по аналогічних закупівлях №UA-2021-03-10-009976-b, UA-2021-03-10-002802-a, UA-2021-03-10-009367-b, UA-2021-03-10-008310-b, UA-2021-03-09-010507-c, UA-2021-03-09-000095-a, UA-2021-03-05-001604-a за результатами якого підтверджено наявність у вільному доступі зазначеного договору, що є підтвердженням співпраці між ПП «ОККО-КОНТРАКТ» і ТОВ «БНК - Україна» та підкріплено сертифікатами відповідності, протоколами випробувань представлених в тендерній пропозиції по закупівлі UA-2021-03-09-010884-c. З огляду на вищевикладене та враховуючи законодавчі норми які визначають порядок закупівель за державні кошти, звертаємо Вашу увагу на повне виконання Центром вимог Закону №922 в частині прийняття економічно обґрунтованих рішень, що дозволило отримати фінансовий ефект у вигляді економії бюджетних коштів на загальну суму 452,6 тис. грн., яке є надзвичайно актуальним в період непосильного навантаження на бюджет Підприємства, що пов’язано з COVID-19. 4. З яких причин протокол засідання тендерного комітету від 31 березня 2021 року №38 не містить підписів усіх членів тендерного комітету присутніх на його засіданні або обґрунтованої відмови від підпису або інформації про їх відсутність на засіданні? Примірним положенням про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557, визначено, що формою роботи комітету є засідання, які скликаються головою комітету та проводяться у разі потреби. При цьому перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до відома членів комітету до початку засідання. Оформлення протоколів засідання тендерного комітету здійснюється замовником самостійно у довільній загальноприйнятній у діловодстві формі із зазначенням результатів поіменного голосування членів комітету, присутніх на такому засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Так, відповідно до п.12 ст.29 Закону №922 протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію; 2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 3) перелік тендерних пропозицій; 4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників; 5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону); 6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону. З огляду на вищезазначене зміст протоколу від 31 березня 2021 року №38 в повній мірі відповідає вимогам Закону №922. При цьому, Законом №922 вимоги щодо необхідності наявності підписів у електронному вигляді протоколу, відсутні. Окремо слід зазначити, що відповідно до п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. На виконання зазначеної вимоги, перед оприлюдненням на протокол засідання тендерного комітету від 31 березня 2021 року №38 було накладено електронний цифровий підпис голови тендерного комітету та здійснено підписання паперового документа усіма членами тендерного комітету. Належним чином завірена копія протоколу засідання тендерного комітету від 31 березня 2021 року №38 додається.
Тендерним комітетом КНП «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради» (далі - Центр) розглянуто запит про надання інформації по закупівлі UA-2021-03-09-010884-c Нафта і дистиляти, ДК 021:2015: 09130000-9– Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (талони)) на суму 4 380 000 грн, за результатами якого повідомляємо наступне. 1.З яких причин в оголошенні про проведення відкритих торгів на закупівлю дизельного палива (талони), що оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-03-09-010884-c, в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також відсутня інформація щодо виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій учасників? Відповідно до п.22 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі Закон 922) - предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Також згідно п.5 розділу I наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року №708 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 року за №500/34783 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» - «Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг», що було виконано при формуванні оголошення на дану закупівлю, а саме визначено предмет закупівлі за показниками четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. В електронній системі закупівель була внесена інформація про надання забезпечення тендерних пропозицій учасників, а вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій обумовлені в самій тендерній документації. Так як, на момент оголошення зазначеної закупівлі технічної можливості внесення інформації про вид та забезпечення тендерної пропозиції не було, адже закупівля оголошена 09.03.2021 року, а оновлений функціонал по тендерному забезпеченню в системі «Prozorro» вийшов в продуктив 16.04.2021 року. Ссилка про підтвердження зазначеної інформації: 1.https://infobox.prozorro.org/articles/onovleniy-funkcional-po-tendernomu-zabezpechennyu-v-prozorro-viyde-v-produktiv-16-kvitnya-2021-roku; 2.https://infobox.prozorro.org/articles/nova-realizaciya-zabezpechennya-propoziciji-ta-vikonannya-dogovoru-v-prozorro Також копії зазначеної інформації надаються. 2. Чому у тендерній документації, затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол від 09 березня 2021 року №32) встановлено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, що не відповідає кінцевому строку, зазначеному в оголошенні про проведення відкритих торгів? Питання відповідності інформації, яка зазначена в тендерній документації на закупівлю Нафти і дистилятів, ДК 021:2015: 09130000-9– Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (талони) даним, що відображені в електронній системі чітко врегульовано відповідним законодавчим актом. Так, відповідно до п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року №1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 року за №610/34893, у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. 3. Яким чином учасник тендеру ПП "ОККО КОНТРАКТ", якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 31 березня 2021 року №38) обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації в частині надання копії договору від виробника товару для підтвердження того, що паливо купується безпосередньо у виробника та якість палива відповідає даним, які зазначені виробником в паспорті якості (п.4 Додатку №2 тендерної документації)? Відповідно до вимог ч.5 ст.17 Закону №922, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. З метою аналізу інформації, що розміщена у відкритих джерел (система електронних закупівель Prozorro), тендерним комітетом Центру проведено моніторинг оприлюдненої інформації ПП «ОККО-КОНТРАКТ» у складі тендерних пропозицій по аналогічних закупівлях №UA-2021-03-10-009976-b, UA-2021-03-10-002802-a, UA-2021-03-10-009367-b, UA-2021-03-10-008310-b, UA-2021-03-09-010507-c, UA-2021-03-09-000095-a, UA-2021-03-05-001604-a за результатами якого підтверджено наявність у вільному доступі зазначеного договору, що є підтвердженням співпраці між ПП «ОККО-КОНТРАКТ» і ТОВ «БНК - Україна» та підкріплено сертифікатами відповідності, протоколами випробувань представлених в тендерній пропозиції по закупівлі UA-2021-03-09-010884-c. З огляду на вищевикладене та враховуючи законодавчі норми які визначають порядок закупівель за державні кошти, звертаємо Вашу увагу на повне виконання Центром вимог Закону №922 в частині прийняття економічно обґрунтованих рішень, що дозволило отримати фінансовий ефект у вигляді економії бюджетних коштів на загальну суму 452,6 тис. грн., яке є надзвичайно актуальним в період непосильного навантаження на бюджет Підприємства, що пов’язано з COVID-19. 4. З яких причин протокол засідання тендерного комітету від 31 березня 2021 року №38 не містить підписів усіх членів тендерного комітету присутніх на його засіданні або обґрунтованої відмови від підпису або інформації про їх відсутність на засіданні? Примірним положенням про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557, визначено, що формою роботи комітету є засідання, які скликаються головою комітету та проводяться у разі потреби. При цьому перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до відома членів комітету до початку засідання. Оформлення протоколів засідання тендерного комітету здійснюється замовником самостійно у довільній загальноприйнятній у діловодстві формі із зазначенням результатів поіменного голосування членів комітету, присутніх на такому засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Так, відповідно до п.12 ст.29 Закону №922 протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію; 2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 3) перелік тендерних пропозицій; 4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників; 5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону); 6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону. З огляду на вищезазначене зміст протоколу від 31 березня 2021 року №38 в повній мірі відповідає вимогам Закону №922. При цьому, Законом №922 вимоги щодо необхідності наявності підписів у електронному вигляді протоколу, відсутні. Окремо слід зазначити, що відповідно до п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. На виконання зазначеної вимоги, перед оприлюдненням на протокол засідання тендерного комітету від 31 березня 2021 року №38 було накладено електронний цифровий підпис голови тендерного комітету та здійснено підписання паперового документа усіма членами тендерного комітету. Належним чином завірена копія протоколу засідання тендерного комітету від 31 березня 2021 року №38 додається.
Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради» на Ваш висновок щодо зобов’язань про усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель по закупівлі UA-2021-03-09-010884-c «Нафта і дистиляти», ДК 021:2015: 09130000-9– Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (талони)) на суму 4 380 000 грн. повідомляє наступне: Розірвання договору по закупівлі UA-2021-03-09-010884-c «Нафта і дистиляти» на дату оприлюднення висновку не можливо. Так як, договір від 16.04.2021 року №86 з ПП «ОККО КОНТРАКТ» виконано в повному обсязі та згідно вимог п.12 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» відображено в системі «Prozorro» звіт про виконання договору про закупівлю.