0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
785 696.20 UAH
Замовник
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 8 лип. 16:53
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.)
Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД», Товариства з обмеженою відповідальністю «Львівенергозбут», ТОВ «ЮГ-ГАЗ» та тендерна пропозиція учасника-переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ» (далі – ТОВ «ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ»), протоколи засідання тендерного комітету від 07.06.2021 року № 27, від 08.06.2021 року № 28, від 22.06.2021 року № 34, від 22.06.2021 року № 35, від 12.07.2021 року № 50 та від 13.07.2021 року № 52, повідомлення про намір укласти договір від 13.07.2021 року. Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону підпункт 2.1 пункту 2 розділу І тендерної документації містить такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998, (далі – Наказ № 710) про затвердження переліку формальних помилок, чим порушено вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону. Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків (RISK 2-16), не підтверджено.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону та Наказу № 710. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів по не допущенню їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
ВИРІШИЛИ: 1. У подальшої роботі під час проведення процедур закупівель при складанні тендерної документації вказувати повний перелік формальних помилок відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998, (далі – Наказ № 710). 2. Оприлюднити протокол від 26.07.2021 року № 62 через електронну систему закупівель 26.07.2021 року.