0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
34 189 267.20 UAH
Знайдено порушення
Дата: 30 лип. 15:15
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Враховуючи вкрай важкі погодні умови осінньо – зимового періоду 2020-2021 (велика кількість опадів у вигляді снігу, затяжна зима), з метою забезпечення безпеки учасників дорожнього руху та підтримання транспортно – експлуатаційного стану мережі автомобільних доріг Черкаської області на достатньому рівні у другій половині 2021року та на початку 2022 року, з огляду на непередбачуваність погодних умов та нагальну потребу в заготовці протиожеледних матеріалів для роботи в осінньо – зимовий період, відповідно до наказів Державного агентства автомобільних доріг України від 20.04.2021 № Н-170/09-01 «Про підготовку дорожнього господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2021-2022 року» та Служби автомобільних доріг у Черкаській області від 30.04.2021 №35 «Про підготовку дорожнього господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2021-2022 року», комісійним обстеженням ділянок автомобільних доріг, що входять до переліку об’єктів експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг) за договором №182/1-02 від 24.11.2020 р. встановлено, що окремі види робіт виконані підрядною організацією в повному обсязі. Крім того, аналізом виконаних робіт за попередні періоди осінньо-зимового утримання встановлено, що для підтримання транспортно – експлуатаційного стану мережі автомобільних доріг Черкаської області на належному рівні, враховуючи вимоги нормативних документів та розпорядчих актів головного розпорядника бюджетних коштів (Укравтодор), виникла потреба у проведенні додаткових робіт із зимового утримання та інших робіт, виконання яких є необхідним для забезпечення дотримання вимог з організації безпеки дорожнього руху. Відповідно до акту комісійного обстеження 17.06.2021 р. та дефектного акту 17.06.2021р., визначені технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. Загальна кошторисна (очікувана) вартість додаткових робіт по об’єкту складає 34 189 267,20 грн. Бюджетні призначення визначаються відповідно до планових показників спеціального фонду державного бюджету на 2021 рік за бюджетною програмою 3111020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення». Частиною першою статті 48 Бюджетного кодексу України (далі – Кодекс) визначено, що розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов'язань минулих років; довгострокових зобов'язань за енергосервісом, узятих на облік органами Казначейства України; середньострокових зобов'язань за договорами на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних доріг; щодо завдань (проектів) Національної програми інформатизації - після їх погодження з Генеральним державним замовником Національної програми інформатизації. Порядок здійснення реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів визначається Міністерством фінансів України (частина сьома статті 48 Кодексу). Зобов'язання розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів), строк дії якого перевищує один бюджетний період та відповідно до якого необхідно здійснити платежі протягом поточного та майбутніх бюджетних періодів, узяте на облік органами Казначейства в межах бюджетних асигнувань з урахуванням календарного плану до довгострокового договору. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://ck.ukravtodor.gov.ua/diialnist/5578/informatsiia_pro_provedennia_protsedur_zakupivel_2021-23.html
Враховуючи вкрай важкі погодні умови осінньо – зимового періоду 2020-2021 (велика кількість опадів у вигляді снігу, затяжна зима), з метою забезпечення безпеки учасників дорожнього руху та підтримання транспортно – експлуатаційного стану мережі автомобільних доріг Черкаської області на достатньому рівні у другій половині 2021року та на початку 2022 року, з огляду на непередбачуваність погодних умов та нагальну потребу в заготовці протиожеледних матеріалів для роботи в осінньо – зимовий період, відповідно до наказів Державного агентства автомобільних доріг України від 20.04.2021 № Н-170/09-01 «Про підготовку дорожнього господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2021-2022 року» та Служби автомобільних доріг у Черкаській області від 30.04.2021 №35 «Про підготовку дорожнього господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2021-2022 року», комісійним обстеженням ділянок автомобільних доріг, що входять до переліку об’єктів експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг) за договором №182/1-02 від 24.11.2020 р. встановлено, що окремі види робіт виконані підрядною організацією в повному обсязі. Крім того, аналізом виконаних робіт за попередні періоди осінньо-зимового утримання встановлено, що для підтримання транспортно – експлуатаційного стану мережі автомобільних доріг Черкаської області на належному рівні, враховуючи вимоги нормативних документів та розпорядчих актів головного розпорядника бюджетних коштів (Укравтодор), виникла потреба у проведенні додаткових робіт із зимового утримання та інших робіт, виконання яких є необхідним для забезпечення дотримання вимог з організації безпеки дорожнього руху. Відповідно до акту комісійного обстеження 17.06.2021 р. та дефектного акту 17.06.2021р., визначені технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. Загальна кошторисна (очікувана) вартість додаткових робіт по об’єкту складає 34 189 267,20 грн. Бюджетні призначення визначаються відповідно до планових показників спеціального фонду державного бюджету на 2021 рік за бюджетною програмою 3111020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення». Частиною першою статті 48 Бюджетного кодексу України (далі – Кодекс) визначено, що розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов'язань минулих років; довгострокових зобов'язань за енергосервісом, узятих на облік органами Казначейства України; середньострокових зобов'язань за договорами на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних доріг; щодо завдань (проектів) Національної програми інформатизації - після їх погодження з Генеральним державним замовником Національної програми інформатизації. Порядок здійснення реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів визначається Міністерством фінансів України (частина сьома статті 48 Кодексу). Зобов'язання розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів), строк дії якого перевищує один бюджетний період та відповідно до якого необхідно здійснити платежі протягом поточного та майбутніх бюджетних періодів, узяте на облік органами Казначейства в межах бюджетних асигнувань з урахуванням календарного плану до довгострокового договору. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://ck.ukravtodor.gov.ua/diialnist/5578/informatsiia_pro_provedennia_protsedur_zakupivel_2021-23.html
Відповідно до ч.10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі", у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Висновок оскаржено до суду 01.09.2021 р. Станом на 02.09.2021 р. у Замовника відсутня інформація про відкриття провадження та номер провадження.
Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-09-005489-a опубліковано 25.08.2021 р. Аргументовані заперечення до висновку: 24 листопада 2020 р. між Службою автомобільних доріг у Черкаській області (Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» (Виконавець) укладено договір № 182/1-02 на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг) (надалі – Договір). Згідно п. 3.1. ціна Договору становить 163 441 135,00 грн. з ПДВ. Термін дії Договору встановлено до 31.12.2021 р. (п.12.1. Договору) та продовжено до 31.12.2022 р. на підставі додаткової угоди №1 від 20.01.2021 р. Пунктом 5.10. Договору передбачено, що у випадку виникнення у Замовника необхідності у закупівлі у Виконавця додаткових аналогічних послуг, така закупівля здійснюється протягом трьох років після укладення Договору, якщо загальна вартість таких робіт/послуг не перевищує 50 відсотків ціни цього Договору, шляхом застосування Замовником переговорної процедури закупівлі. 25.06.2021 р. відбулося засідання технічної ради Служби автомобільних доріг у Черкаській області по питанню визначення потреби у виконанні додаткових робіт по об’єктам експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг), зокрема, за договором № 182/1-02 від 24.11.2020 р. Доцільність у проведенні додаткових робіт була обґрунтована вкрай важкими погодніми умовами осінньо-зимового періоду 2020-2021 р. (велика кількість опадів у вигляді снігу, затяжна зима) та необхідністю підтримання транспортно-експлуатаційного стану мережі автомобільних доріг Черкаської області на достатньому рівні. Відповідно до акту комісійного обстеження та дефектного акту від 17.06.2021 р. виготовлено технічну специфікацію по об’єкту експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області за договором № 182/1-02 від 24.11.2020 р. Загальна кошторисна вартість додаткових робіт по зазначеному об’єкту становить 34 189 267,20 грн. За результатами засідання технічної ради Служби було складено Протокол від 25.06.2021 р. № 10-ТР та вирішено передати вищевказану технічну специфікацію тендерному комітету Служби для визначення можливості проведення додаткової закупівлі послуг. 22 липня 2021 р. за результатами проведеної переговорної процедури між Службою автомобільних доріг у Черкаській області та Товариством з обмеженою відповідальністю «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» укладено договір № 76/1-02 експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг) (додаткові послуги). ДК 021:2015: 63710000-9. Так, умови застосування переговорної процедури закупівлі визначені статтею 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з пунктом 5 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера; Частинами 3-6 ст.40 Закону передбачено, що Замовник (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої цієї статті) під час проведення переговорів вимагає від учасника (учасників) надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому(їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону. За результатами проведених переговорів з учасником (учасниками) процедури закупівлі замовник приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю обов'язково безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель протягом одного дня після ухвалення рішення. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг; 4) найменування, ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг; 5) місцезнаходження та контактні номери телефонів учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори; 6) узгоджена ціна пропозиції учасника процедури закупівлі; 7) умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої цієї статті; 8) обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Варто зазначити, що у листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України віл 03.10.2020 р. № 3304-04/60124-06 надано роз’яснення щодо переговорної процедури закупівлі та акцентовано увагу на тому, що замовник самостійно визначає документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Так, у повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2021-07-09-005489-a, розміщеному за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-09-005489-a/print/awards/pdf/610a921a5be04fb89a38310db0fddf08, визначено умови та обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг) (додаткові послуги). ДК 021:2015: 63710000-9» та зазначено, що з метою надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг) за результатами відкритих торгів з ТОВ «СП «Автострада» укладено договір №182/1-02 від 24.11.2020 року (далі- Основний договір), договірна ціна складає 163 441 135,00 грн. грн. з ПДВ. У процесі надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд, в повному обсязі виконані деякі види послуг згідно технічного завдання основного договору, але з огляду на існуючий експлуатаційний стан автомобільних доріг, з метою забезпечення безпечних умов дорожнього руху, враховуючи наявність державного фінансування встановлена необхідність виконання додаткових робіт/послуг, в обсязі, що не перевищує 50% від технічного завдання по таких видах робіт (Додаток №1 Основного договору). Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. П. 5.10. Договору №182/1-02 від 24.11.2020 року передбачено застосування переговорної процедури закупівлі, у разі виникнення протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, необхідності у закупівлі додаткових аналогічних послуг у того самого учасника (Виконавця), якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю. Таким чином, умови застосування переговорної процедури закупівлі витримано, та прийнято рішення щодо проведення переговорної процедури закупівлі на додаткові послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області. Документи, що підтверджують необхідність застосування процедури: • протокол засідання технічної ради Служби автомобільних доріг в Черкаській області від 25.06.2021 р. №10-ТР; • Закон України «Про публічні закупівлі»; • договір №182/1-02 від 24.11.2020 року на надання основних обсягів послуг. Крім цього, у відповіді на запит Держаудитслужби про надання пояснень міститься інформація про власну сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням: https://ck.ukravtodor.gov.ua/diialnist/5578/informatsiia_pro_provedennia_protsedur_zakupivel_2021-23.html На вказаному веб-сайті міститься Інформації про проведення процедур закупівлі, у п.6 якої зазначена закупівля «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг) (додаткові послуги). ДК 021:2015: 63710000-9 (UA-2021-07-09-005489-a)». Процедура закупівлі оголошена згідно річного плану закупівель, у відповідності з вимогами ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі». Очікувана вартість становить 34 189 267,20 грн. з ПДВ. Обґрунтування технічних та якісних характеристик міститься у Додатку №3 до листа-запрошення «Технічна специфікація (Технічне завдання)» (додається). З огляду на вищевикладене, Службою дотримано вимог п.8 ч.6 ст.40 Закону та у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю розміщено інформацію про документи, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.