0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
500 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 20 серп. 11:52
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Усунуто
Дата закінчення моніторингу: 31 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Басейнового управління водних ресурсів річки Прип'ять (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника від 26.07.2021 року, тендерна пропозиція учасника Інституту гідробіології Національної академії наук України (далі – Інститут гідробіології НАН України), протокол засідання тендерного комітету від 13.08.2021 року № 22, повідомлення про намір укласти договір від 13.08.2021 року, договір про закупівлю від 30.08.2021 року № 183, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 27.08.2021 року. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що на порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить посад та електронних адрес посадових осіб Замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками (Микитина О.Я., Дяченко А.М. та Гоши О.О.) За результатами моніторингу щодо розгляду тендерної пропозиції установлено, що учасник процедури закупівлі Інститут гідробіології НАН України не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, а його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до пункту 5 розділу 3 та підпункту 3 пункту 1 Додатку № 2 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію - «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання довідки про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів). При цьому, для підтвердження зазначеної у довідці інформації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати завірені копії виконаних договорів та всі додаткові угоди, укладені в процесі виконання цих договорів, документи, що підтверджують виконання аналогічного договору (договорів), зазначеного (зазначених) в довідці, та лист-відгук (листи-відгуки) від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), зазначений (зазначені) в довідці. На виконання вказаних вимог, учасником Інститутом гідробіології НАН України у складі тендерної пропозиції надано довідку від 26.07.2021 року № 113/390 про наявність підтвердженого досвіду виконання 3-ох аналогічних договорів, з копіями аналогічних договорів від 01.03.2017 року № 23/2017, від 04.02.2019 року № 07/2019, від 13.07.2020 року № 194, а також листи-відгуки від 09.07.2021 року № 110/25 та № 110/26 від Національної академії наук України, з якою укладено аналогічні договори від 01.03.2017 року № 23/2017 та від 04.02.2019 року № 07/2019. Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника Інституту гідробіології НАН України відсутні документи, що підтверджують виконання 2 - ох аналогічних договорів від 01.03.2017 року № 23/2017, від 04.02.2019 року № 07/2019, а також відсутній лист-відгук від організації, з якою укладено аналогічний договір від 13.07.2020 року № 194. Крім цього, аналогічний договір від 04.02.2019 року № 07/2019 у складі тендерної пропозиції учасника Інституту гідробіології НАН України надано без Додатків А, Б, В та Г, які відповідно до розділу 7 договору є його невід’ємними частинами, при цьому аналогічний договір від 13.07.2020 року № 194 у складі вказаної тендерної пропозиції надано без додатку № 1 «Технічне завдання на 3 арк.», який відповідно до розділу 12 договору є його невід’ємною частиною. З огляду на вищевказане, тендерна пропозиція учасника Інституту гідробіології НАН України не відповідала умовам пункту 5 розділу 3 та підпункту 3 пункту 1 Додатку № 2 тендерної документації, чим в свою чергу не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», установленому статтею 16 Закону. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника Інституту гідробіології НАН України, як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, та встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій учасників установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 та статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язання за договором від 30.08.2021 року № 183 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Визначення референційних умов та розробка типоспецифічних класифікацій для визначення екологічного стану масивів поверхневих вод річкового суббасейну річки Прип’ять» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-26-005194-b) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь на питання від аудиторської служби по закупівлі UA-2021-07-26-005194-b
Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-26-005194-b Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, тендерний комітет БУВР Прип'яті прийняв рішення укласти додаткову угоду з переможцем процедури відкритих торгів - Інститут гідробіології НАН України про розірвання договору про закупівлю від 30.08.2021 року №183 у зв'язку з неможливістю усунення порушення законодавства. Оплата за договором від 30.08.2021 року №183 БУВР Прип'яті не здійснювалась.
Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-26-005194-b Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, тендерний комітет БУВР Прип'яті прийняв рішення укласти додаткову угоду з переможцем процедури відкритих торгів - Інститут гідробіології НАН України про розірвання договору про закупівлю від 30.08.2021 року №183 у зв'язку з неможливістю усунення порушення законодавства.