0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8 895 000.00 UAH
Замовник
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Контакти та закупівліПорушення не знайдено
Дата: 9 груд. 15:30
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі охоронної послуги (Охорона особливо важливих об'єктів (КС "Павлоград", КС "Радушне", КС "Шебелинка" та пункт виміру витрат газу ДКС "Червонодонецька") (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-16-000938-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2) Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.. Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення: 1. По першому питанню, для визначення розміру витрат охорони на 2021 рік силами одного цілодобового стаціонарного посту охорони, були направлені листи на Департамент поліції охорони, Державне підприємство «Управління відомчої воєнізованої охорони» та Державне підприємство «38 відділ інженерно-технічних частин», з метою отримання комерційні пропозиції щодо вартості послуг одного цілодобового стаціонарного посту охорони. Відповідно до відповідей: 1. Вартість послуг з охорони силами одного цілодобового стаціонарного посту охорони, згідно комерційної пропозиції, яка надана ДП "38 ВІТЧ" на 2021 рік, становить 1 174 716,00 грн. з ПДВ на рік; 2. Вартість послуг з охорони силами одного цілодобового стаціонарного посту охорони, згідно комерційної пропозиції, яка надана ДП "Управління ВОХОР" на 2021 рік, становить 1 080 984,00 грн. з ПДВ на рік; 3. Вартість послуг з охорони силами одного цілодобового стаціонарного посту охорони, згідно комерційної пропозиції, яка надана Департаментом поліції охорони НП України на 2021 рік, становить 1 304 539,20 грн. з ПДВ на рік. Враховуючи надані комерційні пропозиції, було визначено очікувана вартість одного цілодобового стаціонарного посту на 2021 рік шляхом вирахування середньо значимої сум: (1 080 984,00 +1 174 716,00 +1 304 539,20)/3 = 1 186 746,40 грн. з ПДВ. З округленням в бік зменшення, було визначена очікуємся вартість послуг одного цілодобового стаціонарного посту охорони, яка повинна складати не більше 1 186 000,00 грн. з ПДВ. Відповідно до закупівлі охоронних послуг (Охорона особливо важливих об'єктів (КС "Павлоград", КС "Радушне", КС "Шебелинка" та пункт виміру витрат газу ДКС "Червонодонецька")) (системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-16-000938-c), закуповувалося 9 цілодобових постів охорони на термін дії послуг з 01.10.2021 по 30.09.2022 рік. Враховуючі терміни надання послуг, очікувана вартість була визначена наступним шляхом: 1 186 000,00 * 9 = 10 674 000,00 грн. з ПДВ, та 8 895 000,00 грн. без ПДВ. - 1 186 000,00 річна вартість 1 цілодобового посту; - 9 кількість цілодобових постів охорони. Таким чином, було визначено очікувану вартість охоронних послуг (Охорона особливо важливих об'єктів (КС "Павлоград", КС "Радушне", КС "Шебелинка" та пункт виміру витрат газу ДКС "Червонодонецька")) (системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-16-000938-c) для закупівлі 9 цілодобових постів охорони на термін дії послуг з 01.10.2021 по 30.09.2022 рік, без ПДВ - 8 895 000,00 грн., та з ПДВ -10 674 000,00 грн. 2. По другому питанню, Товариство є Замовником в окремій сфері господарювання та під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: 1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю: оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір; 2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій; 3) зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації; 4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення; 5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди; 6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження; 7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження; 8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення; 10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення; 11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін; 12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання; 13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю. Згідно частини четвертої зазначеної вище статті Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. При цьому, положення статті 10 Закону не містять як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону. Інформація та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-16-000938-c
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі охоронної послуги (Охорона особливо важливих об'єктів (КС "Павлоград", КС "Радушне", КС "Шебелинка" та пункт виміру витрат газу ДКС "Червонодонецька") (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-16-000938-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2) Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.. Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення: 1. По першому питанню, для визначення розміру витрат охорони на 2021 рік силами одного цілодобового стаціонарного посту охорони, були направлені листи на Департамент поліції охорони, Державне підприємство «Управління відомчої воєнізованої охорони» та Державне підприємство «38 відділ інженерно-технічних частин», з метою отримання комерційні пропозиції щодо вартості послуг одного цілодобового стаціонарного посту охорони. Відповідно до відповідей: 1. Вартість послуг з охорони силами одного цілодобового стаціонарного посту охорони, згідно комерційної пропозиції, яка надана ДП "38 ВІТЧ" на 2021 рік, становить 1 174 716,00 грн. з ПДВ на рік; 2. Вартість послуг з охорони силами одного цілодобового стаціонарного посту охорони, згідно комерційної пропозиції, яка надана ДП "Управління ВОХОР" на 2021 рік, становить 1 080 984,00 грн. з ПДВ на рік; 3. Вартість послуг з охорони силами одного цілодобового стаціонарного посту охорони, згідно комерційної пропозиції, яка надана Департаментом поліції охорони НП України на 2021 рік, становить 1 304 539,20 грн. з ПДВ на рік. Враховуючи надані комерційні пропозиції, було визначено очікувана вартість одного цілодобового стаціонарного посту на 2021 рік шляхом вирахування середньо значимої сум: (1 080 984,00 +1 174 716,00 +1 304 539,20)/3 = 1 186 746,40 грн. з ПДВ. З округленням в бік зменшення, було визначена очікуємся вартість послуг одного цілодобового стаціонарного посту охорони, яка повинна складати не більше 1 186 000,00 грн. з ПДВ. Відповідно до закупівлі охоронних послуг (Охорона особливо важливих об'єктів (КС "Павлоград", КС "Радушне", КС "Шебелинка" та пункт виміру витрат газу ДКС "Червонодонецька")) (системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-16-000938-c), закуповувалося 9 цілодобових постів охорони на термін дії послуг з 01.10.2021 по 30.09.2022 рік. Враховуючі терміни надання послуг, очікувана вартість була визначена наступним шляхом: 1 186 000,00 * 9 = 10 674 000,00 грн. з ПДВ, та 8 895 000,00 грн. без ПДВ. - 1 186 000,00 річна вартість 1 цілодобового посту; - 9 кількість цілодобових постів охорони. Таким чином, було визначено очікувану вартість охоронних послуг (Охорона особливо важливих об'єктів (КС "Павлоград", КС "Радушне", КС "Шебелинка" та пункт виміру витрат газу ДКС "Червонодонецька")) (системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-16-000938-c) для закупівлі 9 цілодобових постів охорони на термін дії послуг з 01.10.2021 по 30.09.2022 рік, без ПДВ - 8 895 000,00 грн., та з ПДВ -10 674 000,00 грн. 2. По другому питанню, Товариство є Замовником в окремій сфері господарювання та під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: 1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю: оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір; 2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій; 3) зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації; 4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення; 5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди; 6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження; 7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження; 8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення; 10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення; 11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін; 12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання; 13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю. Згідно частини четвертої зазначеної вище статті Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. При цьому, положення статті 10 Закону не містять як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону. Інформація та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-16-000938-c
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення: Пунктом 1 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації Замовника встановлено таке. «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Тобто учасник повинен накласти на пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно ч. 3 Додатку 2 цієї тендерної документації. Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП: - на пропозицію в цілому; - на кожен оригінал електронного документа окремо. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. У разі якщо учасник, згідно з законодавством, не може накласти кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП), виданий відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII» (далі – Закон № 2155), на тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення. Допускається використання удосконаленого електронного підпису (УЕП) замість КЕП, у випадках, що визначені чинним законодавством України». Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193, зі змінами внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2021 №227, визначено, порядок реалізації експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 05.03.2022. Тендерна документація даної процедури закупівлі складена у відповідності до законодавства України, яке дозволяє використання УЕП замість КЕП в перехідному періоді до 05.03.2022, що в свою чергу відображає основну мету Закону України «Про публічні закупівлі» - забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. З урахуванням зазначеного, вимога тендерної документації Замовника щодо накладення КЕП на тендерну пропозицію учасника обумовлює можливість підписання своєї пропозиції кваліфікованим електронним підписом або удосконаленим електронним підписом на кваліфікованому сертифікаті, що не суперечить вимогам законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193, зі змінами внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2021 №227). Відповідно, надання листа-пояснення Замовником не вимагається, оскільки даний документ надається учасником у разі неможливості накладення електронного підпису на тендерну пропозицію згідно з чинним законодавством України. Учасником ДП «Управління відомчої воєнізованої охорони» та «УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ» на свою тендерну пропозицію накладено саме удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті, що не суперечить законодавству України та вимогам тендерної документації Замовника. Дане рішення Замовника щодо накладення КЕП/УЕП на пропозицію учасника прийняте з урахуванням правової позиції Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 30.06.2021 № 14726-р/пк-пз, від 06.07.2021 № 15200-р/пк-пз, від 12.07.2021 № 15769-р/пк-пз). Інформація та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-16-000938-c Додатки: 1. Копія рішення АМКУ від 30.06.2021 № 14726-р/пк-пз на 26 арк. в 1 прим.; 2. Копія рішення АМКУ від 06.07.2021 № 15200-р/пк-пз на 26 арк. в 1 прим.; 3. Копія рішення АМКУ від 12.07.2021 № 15769-р/пк-пз на 17 арк. в 1 прим.
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення: Пунктом 1 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації Замовника встановлено таке. «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Тобто учасник повинен накласти на пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно ч. 3 Додатку 2 цієї тендерної документації. Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП: - на пропозицію в цілому; - на кожен оригінал електронного документа окремо. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. У разі якщо учасник, згідно з законодавством, не може накласти кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП), виданий відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII» (далі – Закон № 2155), на тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення. Допускається використання удосконаленого електронного підпису (УЕП) замість КЕП, у випадках, що визначені чинним законодавством України». Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193, зі змінами внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2021 №227, визначено, порядок реалізації експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 05.03.2022. Тендерна документація даної процедури закупівлі складена у відповідності до законодавства України, яке дозволяє використання УЕП замість КЕП в перехідному періоді до 05.03.2022, що в свою чергу відображає основну мету Закону України «Про публічні закупівлі» - забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. З урахуванням зазначеного, вимога тендерної документації Замовника щодо накладення КЕП на тендерну пропозицію учасника обумовлює можливість підписання своєї пропозиції кваліфікованим електронним підписом або удосконаленим електронним підписом на кваліфікованому сертифікаті, що не суперечить вимогам законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193, зі змінами внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2021 №227). Відповідно, надання листа-пояснення Замовником не вимагається, оскільки даний документ надається учасником у разі неможливості накладення електронного підпису на тендерну пропозицію згідно з чинним законодавством України. Учасником ДП «Управління відомчої воєнізованої охорони» та «УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ» на свою тендерну пропозицію накладено саме удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті, що не суперечить законодавству України та вимогам тендерної документації Замовника. Дане рішення Замовника щодо накладення КЕП/УЕП на пропозицію учасника прийняте з урахуванням правової позиції Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 30.06.2021 № 14726-р/пк-пз, від 06.07.2021 № 15200-р/пк-пз, від 12.07.2021 № 15769-р/пк-пз). Інформація та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-16-000938-c Додатки: 1. Копія рішення АМКУ від 30.06.2021 № 14726-р/пк-пз на 26 арк. в 1 прим.; 2. Копія рішення АМКУ від 06.07.2021 № 15200-р/пк-пз на 26 арк. в 1 прим.; 3. Копія рішення АМКУ від 12.07.2021 № 15769-р/пк-пз на 17 арк. в 1 прим.