0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 115 230.97 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Дубровицька міська лікарня" Дубровицької міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 23 груд. 16:27
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.)
ПРИХОВАНО
1.В електронній системі закупівель Prozorro по предмету закупівлі «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція», ДК 021:2015:65310000-9 (UA-2021-12-21-001372-a ) наявна інформація про план закупівель на 2022 рік, де визначено кінцевий строк поставки товару 31.12.2022 рік. Проте, у даному плані закупівель (UA-P-2021-12-21-002753-b) допущена технічна помилка щодо року закупівлі, а саме: замість 2022 року зазначено 2021 рік. Дана помилка виникла через велику завантаженість відповідальної особи за закупівлі, значною кількістю проведення закупівель. Разом з тим, згідно протоколу засідання тендерного комітету від 20.12.2021 року №127 «Про затвердження змін до річного плану закупівель на 2022 рік», затверджено зазначену закупівлю саме на 2022 рік (протокол додається). 2.Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня на власному сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів забезпечити оприлюднення необхідної інформації, передбаченої даною Постановою. Статтею 2 Бюджетного кодексу України визначено термін «розпорядник бюджетних коштів» -це бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов'язань за енергосервісом середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету; та визначено термін «одержувач бюджетних коштів» а саме: суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. На підставі викладеного, комунальне некомерційне підприємство «Дубровицька міська лікарня» Дубровицької міської ради не є бюджетною установою, відповідно не є розпорядником бюджетних коштів. Відповідно до зазначеної статті Бюджетного Кодексу наше підприємство є одержувачем бюджетних коштів та дія вищезазначеної постанови щодо оприлюднення інформації на наше підприємство не поширюється (копія Витягу ЄДРПОУ додається).
1.В електронній системі закупівель Prozorro по предмету закупівлі «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція», ДК 021:2015:65310000-9 (UA-2021-12-21-001372-a ) наявна інформація про план закупівель на 2022 рік, де визначено кінцевий строк поставки товару 31.12.2022 рік. Проте, у даному плані закупівель (UA-P-2021-12-21-002753-b) допущена технічна помилка щодо року закупівлі, а саме: замість 2022 року зазначено 2021 рік. Дана помилка виникла через велику завантаженість відповідальної особи за закупівлі, значною кількістю проведення закупівель. Разом з тим, згідно протоколу засідання тендерного комітету від 20.12.2021 року №127 «Про затвердження змін до річного плану закупівель на 2022 рік», затверджено зазначену закупівлю саме на 2022 рік (протокол додається). 2.Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня на власному сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів забезпечити оприлюднення необхідної інформації, передбаченої даною Постановою. Статтею 2 Бюджетного кодексу України визначено термін «розпорядник бюджетних коштів» -це бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов'язань за енергосервісом середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету; та визначено термін «одержувач бюджетних коштів» а саме: суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. На підставі викладеного, комунальне некомерційне підприємство «Дубровицька міська лікарня» Дубровицької міської ради не є бюджетною установою, відповідно не є розпорядником бюджетних коштів. Відповідно до зазначеної статті Бюджетного Кодексу наше підприємство є одержувачем бюджетних коштів та дія вищезазначеної постанови щодо оприлюднення інформації на наше підприємство не поширюється (копія Витягу ЄДРПОУ додається).
На висновок Державної аудиторської служби України від 14.01.2022 року надаємо наступне пояснення: Згідно з ч. 1 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон), переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно з ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі така процедура може бути застосована у разі відсутність конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Замовник застосовує скорочену процедуру закупівлі згідно ч. 7 ст. 40 Закону, а саме: Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Дочірне підприємство « Теплосервіс » Комунального підприємства « Теплосервіс » Дубровицької міської ради відповідно до статуту створене за погодженням Дубровицької районної ради комунальним підприємством « Теплосервіс» Дубровицької районної ради ( рішення районної ради № 425 від 31 липня 2019 року) відповідно до Господарського кодексу України, Цивільного Кодексу України, інших нормативно-правових актів України для надання загально необхідних послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води для задоволення потреб мешканців та суб’єктів господарювання міста Дубровиця. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000 № 1682-ІІІ регулюється діяльність суб’єктів природних монополій у таких сферах: транспортування теплової енергії. Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000 № 1682-ІІІ зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, у яких діють суб’єкти природних монополій, — національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій. Відповідно до інформації зведеного переліку суб’єктів природних монополій, розміщеного на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України, встановлено, що Дочірне підприємство « Теплосервіс » Комунального підприємства « Теплосервіс » Дубровицької міської ради включено до зведеного переліку суб’єктів природних монополій на території Рівненської області (дана інформація долучена до Повідомлення про намір укласти договір) . Інформацією, що міститься у Ліцензійному реєстрі Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, на офіційному веб-сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), встановлено, що Дочірне підприємство « Теплосервіс » Комунального підприємства « Теплосервіс » Дубровицької міської ради має ліцензію на провадження господарської діяльності надання послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води. У зв’язку з вищевикладеним, послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води можуть бути надані виключно Дочірнім підприємством « Теплосервіс » Комунального підприємства « Теплосервіс » Дубровицької міської ради у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин та наявною ліцензією, згідно Розпорядження голови обласної державної адміністрації № 891 від 24.10.2019 року. Отже, відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону, а саме: «у разі відсутність конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи» для транспортування теплової енергії може бути застосована переговорна процедура закупівлі. Крім того, на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Замовником надано пояснення про те, що під час публікації річного плану закупівель на 2022 рік допущено технічну помилку (замість 2022 року зазначено 2021 рік) та долучено до пояснень протокол засідання тендерного комітету від 20.12.2021 року №127 «Про затвердження змін до річного плану закупівель на 2022 рік». Разом з тим, на електронному майданчику відсутня технічна можливість на виправлення зазначеної помилки. На виконання пункту 8 частини шостої статті 40 Закону Замовником у п.3 протоколу проведення переговорів від 20 грудня 2021 року №128 між Комунальним некомерційним підприємством «Дубровицька міська лікарня» Дубровицької міської ради та Дочірнім підприємством «Теплосервіс» Комунального підприємства «Теплосервіс» Дубровицької міської ради на закупівлю постачання теплової енергії та підігріву води на 2022 рік зазначено, що ДП «Теплосервіс» як природній монополіст, внесений до зведеного переліку суб’єктів природних монополій, розміщеного на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України. Крім того, згідно реєстру Суб’єктів природних монополій у сфері енергетики та комунальних послуг, з яким можна ознайомитись на сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) ДП «Теплосервіс» КП «Теплосервіс» включений до реєстру суб’єктів природних монополій у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення. В зв’язку з тим, що Закон не містить вичерпного переліку документів, які можна вважати обґрунтуванням застосування переговорної процедури закупівлі, експертними, нормативними, технічними та іншими документами, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, Замовником прийнято рішення взяти інформацію із зазначених відкритих джерел інформації та долучити до Повідомлення про намір укласти договір скан-копію витягу зі зведеного переліку суб’єктів природних монополій, розміщеного на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України. Разом з тим, у Повідомленні про намір укласти договір про закупівлю (Переговорна закупівля) затвердженого протоколом засідання тендерного комітету від 21.12.2021року №129 у п.8, зазначено обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, зокрема зазначено посилання на нормативний документ. Додаток: Протокол проведення переговорів від 20.12.2021 року № 128; Протокол засідання тендерного комітету від 21.12.2021 року №129 з додатком 1; Витяг з реєстру Суб’єктів природних монополій у сфері енергетики.