0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
741 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 26 січ. 16:51
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
ПРИХОВАНО
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЖИТСЕРВІС" не є розпорядником бюджетних коштів, закупівлі здійснюються за власні кошти підприємства. 19 січня 2022 р. Замовником у системі електронних закупівель на веб-поталі Уповноваженого органу було оприлюднено закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 09310000-5 «Електрична енергія» Електрична енергія за переговорною процедурою закупівлі. Очікувана вартість закупівлі розрахована у межах затверджених орієнтовних обсягів споживання на 2022 рік. Ціна (тариф) за одиницю Товару (1 кВт/год електричної енергії) ґрунтується на всіх фактичних складових ціни електроенергії та включає в себе: закупівельну ціну на відповідному ринку; тариф, встановлений Регулятором для оператора системи передачі за передачу електричної енергії; платіж за здійснення операцій купівлі-продажу на відповідному ринку відповідно до його правил, у тому числі затверджений Регулятором; ставку внеску на регулювання, згідно з рішенням Регулятора; ставку податку на підакцизний товар; націнку Постачальника за послуги з постачання електричної енергії; витрати на сплату податків і зборів (обов'язкових платежів) та інших платежів, усі інші витрати, необхідні для належної поставки Товару. Відповідно до методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), на підставі попередніх закупівельних цін попередніх закупівель та попередніх ринкових консультацій від суб’єктів господарювання. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника, а саме: Проведені «відкриті торги» на закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 09310000-5 «Електрична енергія» Електрична енергія, вперше від 07.12.2021 №UA-2021-12-07-014323-c та вдруге від 24.12.2021 № UA-2021-12-24-007854-c, які були відмінені на підставі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Відтак закупівля за Переговорною процедурою може бути здійснена на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЖИТСЕРВІС" проводить переговорну процедури щодо наступного предмету закупівлі: «Електрична енергія за кодом ДК 021:2015 09310000-5 «Електрична енергія»» Загальний обсяг закупівлі – 159354 квт/ год. Очікувана вартість закупівлі – 741 000 грн. (Сiмсот сорок одна тисяча гривень 00 копiйок). Джерело фінансування закупівлі – за рахунок власного бюджету. Термін надання товару до 31.12.2022 року. Так, враховуючи вимоги п. 31 частини першої ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою ст. 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Тендерна документація була розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про ринок електричної енергії», Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії», Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 309 «Про затвердження Кодексу системи передачі», Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 «Про затвердження Кодексу систем розподілу», Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 311 «Про затвердження Кодексу комерційного обліку електричної енергії», Постанови НКРЕКП від 27.12.2017 №1469 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу», Постанови НКРЕКП від 27.12.2017 №1470 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії». В тендернії документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі. Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне. Положеннями статті 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Таким чином, виходячи з системного аналізу даних норм чинного законодавства України, на законодавчому рівні не встановлено обов’язку щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті. На момент оприлюднення оголошення Замовник не мав свого сайту.
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЖИТСЕРВІС" не є розпорядником бюджетних коштів, закупівлі здійснюються за власні кошти підприємства. 19 січня 2022 р. Замовником у системі електронних закупівель на веб-поталі Уповноваженого органу було оприлюднено закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 09310000-5 «Електрична енергія» Електрична енергія за переговорною процедурою закупівлі. Очікувана вартість закупівлі розрахована у межах затверджених орієнтовних обсягів споживання на 2022 рік. Ціна (тариф) за одиницю Товару (1 кВт/год електричної енергії) ґрунтується на всіх фактичних складових ціни електроенергії та включає в себе: закупівельну ціну на відповідному ринку; тариф, встановлений Регулятором для оператора системи передачі за передачу електричної енергії; платіж за здійснення операцій купівлі-продажу на відповідному ринку відповідно до його правил, у тому числі затверджений Регулятором; ставку внеску на регулювання, згідно з рішенням Регулятора; ставку податку на підакцизний товар; націнку Постачальника за послуги з постачання електричної енергії; витрати на сплату податків і зборів (обов'язкових платежів) та інших платежів, усі інші витрати, необхідні для належної поставки Товару. Відповідно до методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), на підставі попередніх закупівельних цін попередніх закупівель та попередніх ринкових консультацій від суб’єктів господарювання. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника, а саме: Проведені «відкриті торги» на закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 09310000-5 «Електрична енергія» Електрична енергія, вперше від 07.12.2021 №UA-2021-12-07-014323-c та вдруге від 24.12.2021 № UA-2021-12-24-007854-c, які були відмінені на підставі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Відтак закупівля за Переговорною процедурою може бути здійснена на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЖИТСЕРВІС" проводить переговорну процедури щодо наступного предмету закупівлі: «Електрична енергія за кодом ДК 021:2015 09310000-5 «Електрична енергія»» Загальний обсяг закупівлі – 159354 квт/ год. Очікувана вартість закупівлі – 741 000 грн. (Сiмсот сорок одна тисяча гривень 00 копiйок). Джерело фінансування закупівлі – за рахунок власного бюджету. Термін надання товару до 31.12.2022 року. Так, враховуючи вимоги п. 31 частини першої ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою ст. 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Тендерна документація була розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про ринок електричної енергії», Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії», Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 309 «Про затвердження Кодексу системи передачі», Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 «Про затвердження Кодексу систем розподілу», Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 311 «Про затвердження Кодексу комерційного обліку електричної енергії», Постанови НКРЕКП від 27.12.2017 №1469 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу», Постанови НКРЕКП від 27.12.2017 №1470 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії». В тендернії документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі. Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне. Положеннями статті 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Таким чином, виходячи з системного аналізу даних норм чинного законодавства України, на законодавчому рівні не встановлено обов’язку щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті. На момент оприлюднення оголошення Замовник не мав свого сайту.
Замовником оскаржується висновок Південного офісу Держаудитслужби
Аргументоване заперечення Замовника на висновок Південного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-19-003982-a - ДК 021:2015 – 09310000-5 «Електрична енергія» (Електрична енергія) за переговорною процедурою закупівлі.