0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 000 000.00 UAH
Замовник
УПРАВЛІННЯ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контакти та закупівліПорушення не знайдено
Дата: 19 лип. 10:24
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 15.06.2022 № 10, надання роз’яснень щодо тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції від 04.07.2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОЛОГІЧНІ ІНВЕСТИЦІЇ» (далі – ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ІНВЕСТИЦІЇ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОПРОВАЙД» (далі – ТОВ «ЕКОПРОВАЙД»), протокольне рішення уповноваженої особи від 05.07.2022 № 12, № 13, повідомлення про намір укласти договір від 05.07.2022, договір про закупівлю послуг від 22.07.2022 № 23, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 02.08.2022.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ІНВЕСТИЦІЇ» та ТОВ «ЕКОПРОВАЙД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
-
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з проведення робіт з вивезення безхазяйних відходів (відпрацьовані шини), з урахуванням супутніх послуг, а саме проведення робіт з безпечного збирання, перевезення, зберігання та їх оброблення (перероблення) (ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-06-16-003186-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. 3. Яким чином була здійснена оцінка тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОПРОВАЙД»: -відповідно до пункту 5 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 2 додатку 2 до тендерної документації, а саме: учасник ТОВ «ЕКОПРОВАЙД» в тендерній пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі від 29.06.2022 № 29-6. Проте, для підтвердження наявності зазначених працівників учасник не надає у складі тендерної пропозиції, відповідні документи (накази про призначення/штатний розпис/копії трудових книжок (першої сторінки, сторінки з відміткою про працевлаштування та наступною за нею)/копії трудових договорів/копії цивільно-правових договорів/ копії договорів про надання послуг, копії відповідних документів про освіту, копії сертифікатів тощо). При цьому, учасник ТОВ «ЕКОПРОВАЙД» завантажив до тендерної пропозиції (05 липня 2022 14:37) файл. Документи підтвердження наявність працівників відповідної кваліфікації.rar*, тобто після опублікованого Замовником повідомлення про намір укласти договір (дата і час публікації: 05 липня 2022 12:42). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Державна аудиторська служба України На запит Державної аудиторської служби України від 28.07.2022 про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: «Проведення робіт з вивезення безхазяйних відходів (відпрацьовані шини), з урахуванням супутніх послуг, а саме провдення робіт з безпечного збирання, перевезення, зберігання та їх оброблення (перероблення)». Код ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 90510000-5 — (Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: (UA-2022-06-16-003186-a) розпочатого відповідно до наказу від 18.07.2022 № 144Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляємо наступне. 1. Розмір бюджетного призначення визначено на підставі рішення Київської міської ради від 09.12.2021 № 3704/3745 «Про бюджет міста Києва на 2022 рік» та рішення Київської міської ради від 07.10.2021 № 2728/2769 «Про затвердження Комплексної міської цільової програми екологічного благополуччя міста Києва на 2022 - 2025 роки», якою передбачено захід забезпечення вивезення побутових відходів, що несанкціоновано створені на територіях міста, балансоутримувача щодо яких не визначено. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до Протоколу доручень, напрацьованих під час засідання постійно діючої комісії з питань поводження з безхазяйними відходами від 20.05.2022 № 003-10 (копія додається). Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась згідно моніторингу цін, шляхом надсилання запитів цінових пропозицій професійним учасникам ринку (копії листів додаються) на основі відповідей, які надавались учасниками ринку (копії листів додаються). 2. Посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: - сторінка веб-сайту, де розміщено обґрунтування: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/8C6FFFAF947DD0CDC225886200530A2B; - безпосереднє посилання на обґрунтування6 https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/2BCE46B895FEE827C2258863001BB3F1?EditDocument. 3. Оцінка тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОПРОВАЙД» здійснювалась відповідно до документів, які розміщені ним в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro станом на 01.07.2022, у тому числі довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації та документів, що підтверджують таку наявність (файл. Документи підтвердження наявність працівників відповідної кваліфікації.rar* завантажений до системи 01.07.2022 об 20:27). Разом з цим, з метою уточнення інформації, яка підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації учасником оновлено вищезазначений файл 05.07.2022 об 14:37.
Державна аудиторська служба України На запит Державної аудиторської служби України від 28.07.2022 про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: «Проведення робіт з вивезення безхазяйних відходів (відпрацьовані шини), з урахуванням супутніх послуг, а саме провдення робіт з безпечного збирання, перевезення, зберігання та їх оброблення (перероблення)». Код ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 90510000-5 — (Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: (UA-2022-06-16-003186-a) розпочатого відповідно до наказу від 18.07.2022 № 144Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляємо наступне. 1. Розмір бюджетного призначення визначено на підставі рішення Київської міської ради від 09.12.2021 № 3704/3745 «Про бюджет міста Києва на 2022 рік» та рішення Київської міської ради від 07.10.2021 № 2728/2769 «Про затвердження Комплексної міської цільової програми екологічного благополуччя міста Києва на 2022 - 2025 роки», якою передбачено захід забезпечення вивезення побутових відходів, що несанкціоновано створені на територіях міста, балансоутримувача щодо яких не визначено. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до Протоколу доручень, напрацьованих під час засідання постійно діючої комісії з питань поводження з безхазяйними відходами від 20.05.2022 № 003-10 (копія додається). Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась згідно моніторингу цін, шляхом надсилання запитів цінових пропозицій професійним учасникам ринку (копії листів додаються) на основі відповідей, які надавались учасниками ринку (копії листів додаються). 2. Посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: - сторінка веб-сайту, де розміщено обґрунтування: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/8C6FFFAF947DD0CDC225886200530A2B; - безпосереднє посилання на обґрунтування6 https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/2BCE46B895FEE827C2258863001BB3F1?EditDocument. 3. Оцінка тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОПРОВАЙД» здійснювалась відповідно до документів, які розміщені ним в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro станом на 01.07.2022, у тому числі довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації та документів, що підтверджують таку наявність (файл. Документи підтвердження наявність працівників відповідної кваліфікації.rar* завантажений до системи 01.07.2022 об 20:27). Разом з цим, з метою уточнення інформації, яка підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації учасником оновлено вищезазначений файл 05.07.2022 об 14:37.