0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
759 709 740.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 19 лип. 11:17
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Усунуто
Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Київпастранс» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 14.01.2022 № 147 та від 26.07.2022 № 17, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 28.07.2022. В ході моніторингу встановлено наступне. Відповідно до частини дванадцятої статті 29 Закону якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. В оголошенні про проведення відкритих торгів, у зазначеній процедурі закупівлі, зазначено інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій 15.02.2022. Проте станом на 25.07.2022 в електронній системі закупівель відсутня інформація про розгляд Замовником тендерних пропозиції ТОВ «БУДКОМ-НІКО», ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки, чим недотримано вимоги частини дванадцятої статті 29 Закону . Слід зазначити, що згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 25.07.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів), зокрема, стосовно надання інформації та її документального підтвердження щодо невідповідність строків розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БУДКОМ-НІКО», ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» вимогам статті 29 Закону. Замовник надав відповідь від 28.07.2022, в якій зазначив інформацію, що «Замовником прийнято рішення визнати закупівлю «Реконструкція трамвайної лінії від вул. Милославської до Дарницького залізничного вокзалу в Деснянському районі міста Києва", код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт» № UA-2022-01-14-003539-a, такою, що не відбулась на підставі пункту 1 частини 5 статті 32 Закону – якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили, а саме: у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, що унеможливило виконання норм Закону». Замовник в електронній системі закупівель 26.07.2022 оприлюднив інформацію про відміну тендеру та протокол уповноваженої особи від 26.07.2022 № 17, який прийнято рішення про визнання процедури закупівлі такою, що не відбулась.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено порушення частини дванадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
-
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція трамвайної лінії від вул. Милославської до Дарницького залізничного вокзалу в Деснянському районі міста Києва», код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-14-003539-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. 3. Крім цього зазначаємо, що відповідно до частини дванадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. В оголошенні про проведення відкритих торгів, у зазначеній процедурі закупівлі, зазначено інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій 15.02.2022. Проте станом на 20.07.2022 в електронній системі закупівель відсутня інформація про розгляд Замовником тендерних пропозиції ТОВ «БУДКОМ-НІКО», ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки. З огляду на зазначене просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо невідповідність строків розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БУДКОМ-НІКО», ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» вимогам статті 29 Закону.
Повідомляємо, що: 1. Обґрунтування розміру витрат предмета закупівлі затверджено Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 05.11.2021 №2310 "Про схвалення проєктів рішень Київської міської ради «Про бюджет міста Києва на 2022 рік» та «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24 грудня 2020 року №23/23»" (https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_skhvalennya_proyektiv_rishen_kivsko_misko_radi_pro_byudzhet_mista_kiyeva_na_2022_rik_ta_pro_vnesennya_zmin_do_programi_ekonomichnogo_i_sotsialnogo_rishennya_kivsko_misko_radi_vid_24_grudnya_2020_roku__2323/ ) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі чинного будівельного законодавство: • ДБН А. Організаційно-методичні нормативи; • ДБН Б. МІСТОБУДІВНІ нормативні документи (НД); • ДБН В. ТЕХНІЧНІ нормативні документи (НД). Технології виробництва; • ДБН Г. РЕКОМЕНДОВАНІ нормативні документи (НД), ПОСІБНИКИ; • ДБН Д. КОШТОРИСНІ НОРМИ ТА ПРАВИЛА. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі проектно кошторисної документації, яка пройшла перевірку експертної організації, про що надано позитивний експертний звіт № 773-836-20/КП від 10.09.2020р. (додається окремим файлом) 2. Стосовно не виконання припису Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 повідомляємо наступне: відповідно до зазначеної постанови державні замовники повинні на власному сайті публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, розповсюджуються на визначене коло суб’єктів, таких як головні розпорядники бюджетних коштів, розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня, і суб’єкти господарювання державного сектору економіки. Комунальне підприємство «Київпастранс» не має статусу бюджетної установи і є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником. Зазначаємо, що дана постанова має виключно рекомендаційний характер для підприємства. 3. Замовником прийнято рішення визнати закупівлю "Реконструкція трамвайної лінії від вул. Милославської до Дарницького залізничного вокзалу в Деснянському районі міста Києва", код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт» № UA-2022-01-14-003539-a, такою, що не відбулась на підставі пункту 1 частини 5 статті 32 Закону – якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили, а саме: у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, що унеможливило виконання норм Закону.
Повідомляємо, що: 1. Обґрунтування розміру витрат предмета закупівлі затверджено Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 05.11.2021 №2310 "Про схвалення проєктів рішень Київської міської ради «Про бюджет міста Києва на 2022 рік» та «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24 грудня 2020 року №23/23»" (https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_skhvalennya_proyektiv_rishen_kivsko_misko_radi_pro_byudzhet_mista_kiyeva_na_2022_rik_ta_pro_vnesennya_zmin_do_programi_ekonomichnogo_i_sotsialnogo_rishennya_kivsko_misko_radi_vid_24_grudnya_2020_roku__2323/ ) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі чинного будівельного законодавство: • ДБН А. Організаційно-методичні нормативи; • ДБН Б. МІСТОБУДІВНІ нормативні документи (НД); • ДБН В. ТЕХНІЧНІ нормативні документи (НД). Технології виробництва; • ДБН Г. РЕКОМЕНДОВАНІ нормативні документи (НД), ПОСІБНИКИ; • ДБН Д. КОШТОРИСНІ НОРМИ ТА ПРАВИЛА. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі проектно кошторисної документації, яка пройшла перевірку експертної організації, про що надано позитивний експертний звіт № 773-836-20/КП від 10.09.2020р. (додається окремим файлом) 2. Стосовно не виконання припису Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 повідомляємо наступне: відповідно до зазначеної постанови державні замовники повинні на власному сайті публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, розповсюджуються на визначене коло суб’єктів, таких як головні розпорядники бюджетних коштів, розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня, і суб’єкти господарювання державного сектору економіки. Комунальне підприємство «Київпастранс» не має статусу бюджетної установи і є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником. Зазначаємо, що дана постанова має виключно рекомендаційний характер для підприємства. 3. Замовником прийнято рішення визнати закупівлю "Реконструкція трамвайної лінії від вул. Милославської до Дарницького залізничного вокзалу в Деснянському районі міста Києва", код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт» № UA-2022-01-14-003539-a, такою, що не відбулась на підставі пункту 1 частини 5 статті 32 Закону – якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили, а саме: у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, що унеможливило виконання норм Закону.