0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
856 293.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 1 серп. 18:54
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Формування тендерної документації, а саме технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, необхідної кількості проводиться на підставі заявок, рапортів від завідуючих відділень, фармацевтів, керівників структурних підрозділів на придбання необхідних товарів з відповідними технічними, якісними, кількісними характеристиками, погоджених директором та з управлінням охорони здоров‘я, які погоджують проект договору (Копії рапортів додаються). Очікувану вартість лікарських препаратів визначають згідно вимог, установлених постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2008 р. № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (Офіційний вісник України, 2008 р., № 84, ст. 2825) - заклади і установи охорони здоров’я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів, закуповують лікарські засоби за цінами, які не перевищують рівня задекларованих змін оптово-відпускних цін з урахуванням податків та зборів та граничних постачальницько-збутових і торговельних (роздрібних) надбавок. Очікувану вартість лабораторних реактивів розраховується шляхом використння цін з відкритих джерел (Інтернет), діючих договорів з урахуванням коефіцієнта інфляції, комерційних пропозицій постачальників. Для полегшення обрахунку Постачальникам кроку пониження ціни при аукціоні, для уникнення арифметичних помилок при підрахунку цін, отримана очікувана вартість може бути заокруглена до цілих чисел, не більше, ніж на 1% від загальної обрахованої суми. Комунальне підприємство Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка» Житомирської міської ради є одержувачем бюджетних коштів, тобто не має статусу бюджетної установи (Довідка додається). Тому не зобов‘язане розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів). 2. Відповідно до пункту 2 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економії, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Також замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою (далі — МНН) лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів. Водночас під час розміщення інформації, крім полів, визначених пунктом 12 Порядку № 1082, у випадках, зазначених у цьому пункті, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо міжнародної непатентованої назви лікарського засобу, у разі визначення предмета закупівлі — «лікарський засіб». Якщо предмет закупівлі містить два та більше лікарських засобів, замовником зазначається МНН кожного лікарського засобу. Тому, у разі закупівлі лікарських засобів без поділу на лоти замовник визначає предмет закупівлі за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням МНН під час розміщення інформації в ЕСЗ. Відповідно до Закону України «Про лікарські засоби» в законодавстві про лікарські засоби терміни вживаються у такому значенні: лікарський засіб – будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), що має властивості та призначена для лікування або профілактики захворювань у людей, чи будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), яка може бути призначена для запобігання вагітності, відновлення, корекції чи зміни фізіологічних функцій у людини шляхом здійснення фармакологічної, імунологічної або метаболічної дії або для встановлення медичного діагнозу. Даний Закон має вичерпний перелік, що саме відноситься до лікарських засобів. Також, відповідно до даного Закону всі лікарські засоби повинні бути включені до Державного реєстру лікарських засобів України – нормативний документ, який містить відомості про лікарські засоби, дозволені для виробництва і застосування в медичній практиці. Згідно вимог даного Закону, лабораторні реактиви не є лікарськими засобами, вони не вносяться у Державний реєстр лікарських засобів України, вони не мають міжнародної непатентованої назви, тому, при визначенні предмета закупівлі їх код визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника і є окремим предметом закупівлі, тому очікувана вартість різних предметів закупівлі не додається. Крім того, для здійснення діяльності з оптового продажу лікарських засобів обов‘язкова наявність відповідної Ліцензії у Учасника, для здійснення ж оптового продажу лабораторних реактивів не потрібна дана Ліцензія. Встановлення дискримінаційних вимог до Учасника, а саме вимога наявності Ліцензії на здійснення оптової торгівлі лікарськими засобами, при закупівлі лабораторних реактивів по коду: 33690000-3 - Лікарські засоби різні (33696500-0 - Лабораторні реактиви) є порушенням вимог Закону «Про публічні закупівлі». 3. Вказані предмети закупівлі були визначені, згідно Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економії, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708, як різні предмети закупівля. Лабораторні реактиви не є лікарськими засобами (відповідь надана вище). Згідно з частиною першою статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. При цьому відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Отже, замовники вносять інформацію про закупівлі до річного плану, обираючи при цьому за кожним предметом закупівлі один з видів закупівлі, визначений пунктом 5 частини другої статті 4 Закону, керуючись відповідними вартісними межам, та враховуючи при цьому категорію такого замовника. Разом з тим частиною першою статті 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель (зміна розміру бюджетного призначення та/або очікуваної вартості предмету закупівлі; виду закупівлі; орієнтовного початку проведення закупівлі), періодичність і характер таких змін законодавством не обмежені. Тому замовник може періодично вносити зміни до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі. Таким чином, ураховуючи, що Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план та з дотриманням положень частини десятої статті 3 Закону, які забороняють замовнику ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону. Поряд з цим, закупівлі лікарських засобів та лабораторних реактивів мають нерегулярний та несистемний характер. На початку року не були заключні нові договори з Національною службою здоров‘я України на 2022 рік, а продовжені на 1 квартал 2022р. попередні, за 2021 рік. На цей рік планувалось підписання договорів на нові пакети медичних послуг, а на інші пакети, навпаки, не надавати послуги. Тому потреба на дані вироби медичного призначення визначалась відповідними керівників структурних підрозділів з урахуванням наявних залишків на складі, пацієнтів з відповідними захворюваннями, договорів з НСЗУ, у відповідний період. Закупівля наркотичних лікарських засобів (закупівля № UA-2022-02-01-008020-b) потрібна для пакету надання медичних послуг – «ХІРУРГІЧНІ ОПЕРАЦІЇ ДОРОСЛИМ ТА ДІТЯМ У СТАЦІОНАРНИХ УМОВАХ», тому потреба вираховувалась окремо, враховуючи фінансування по даному пакету медичних послуг. З початку року були наявні інфекційні відділення для лікування хворих з COVID-19, обраховувалась потреба в лікарських засобах (закупівля № UA-2022-02-03-005023-b) та лабораторних реактивах (закупівля № UA-2022-01-14-005718-a) з урахуванням великої кількості цих хворих. Потім кількість даних хворих почала зменшуватись, планувалось підписання нового пакету медичних послуг «МЕДИЧНА ДОПОМОГА ПРИ ГОСТРОМУ ІНФАРКТІ МІОКАРДА» з відповідним фінансуванням, тому була обрахована нова потреба, з урахуванням необхідності лікування різних захворювань, в лікарських засобах (закупівля № UA-2022-02-10-011825-b) та лабораторних реактивах (закупівля № UA-2022-02-09-003437-b). Враховуючи обставини, та оскільки очікувана вартість наявної потреби у закупівлі зазначеного предмету закупівлі не перевищує поріг кожної окремої закупівлі 133 тисячі євро, то в даному випадку замовником, після внесення відповідних змін до річного плану, здійснено закупівлі шляхом проведення відкритих торгів. Відповідні окремі рапорти та Погодження Договору Управлінням охорони здоров‘я ЖМР додаються.
1. Формування тендерної документації, а саме технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, необхідної кількості проводиться на підставі заявок, рапортів від завідуючих відділень, фармацевтів, керівників структурних підрозділів на придбання необхідних товарів з відповідними технічними, якісними, кількісними характеристиками, погоджених директором та з управлінням охорони здоров‘я, які погоджують проект договору (Копії рапортів додаються). Очікувану вартість лікарських препаратів визначають згідно вимог, установлених постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2008 р. № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (Офіційний вісник України, 2008 р., № 84, ст. 2825) - заклади і установи охорони здоров’я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів, закуповують лікарські засоби за цінами, які не перевищують рівня задекларованих змін оптово-відпускних цін з урахуванням податків та зборів та граничних постачальницько-збутових і торговельних (роздрібних) надбавок. Очікувану вартість лабораторних реактивів розраховується шляхом використння цін з відкритих джерел (Інтернет), діючих договорів з урахуванням коефіцієнта інфляції, комерційних пропозицій постачальників. Для полегшення обрахунку Постачальникам кроку пониження ціни при аукціоні, для уникнення арифметичних помилок при підрахунку цін, отримана очікувана вартість може бути заокруглена до цілих чисел, не більше, ніж на 1% від загальної обрахованої суми. Комунальне підприємство Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка» Житомирської міської ради є одержувачем бюджетних коштів, тобто не має статусу бюджетної установи (Довідка додається). Тому не зобов‘язане розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів). 2. Відповідно до пункту 2 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економії, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Також замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою (далі — МНН) лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів. Водночас під час розміщення інформації, крім полів, визначених пунктом 12 Порядку № 1082, у випадках, зазначених у цьому пункті, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо міжнародної непатентованої назви лікарського засобу, у разі визначення предмета закупівлі — «лікарський засіб». Якщо предмет закупівлі містить два та більше лікарських засобів, замовником зазначається МНН кожного лікарського засобу. Тому, у разі закупівлі лікарських засобів без поділу на лоти замовник визначає предмет закупівлі за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням МНН під час розміщення інформації в ЕСЗ. Відповідно до Закону України «Про лікарські засоби» в законодавстві про лікарські засоби терміни вживаються у такому значенні: лікарський засіб – будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), що має властивості та призначена для лікування або профілактики захворювань у людей, чи будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), яка може бути призначена для запобігання вагітності, відновлення, корекції чи зміни фізіологічних функцій у людини шляхом здійснення фармакологічної, імунологічної або метаболічної дії або для встановлення медичного діагнозу. Даний Закон має вичерпний перелік, що саме відноситься до лікарських засобів. Також, відповідно до даного Закону всі лікарські засоби повинні бути включені до Державного реєстру лікарських засобів України – нормативний документ, який містить відомості про лікарські засоби, дозволені для виробництва і застосування в медичній практиці. Згідно вимог даного Закону, лабораторні реактиви не є лікарськими засобами, вони не вносяться у Державний реєстр лікарських засобів України, вони не мають міжнародної непатентованої назви, тому, при визначенні предмета закупівлі їх код визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника і є окремим предметом закупівлі, тому очікувана вартість різних предметів закупівлі не додається. Крім того, для здійснення діяльності з оптового продажу лікарських засобів обов‘язкова наявність відповідної Ліцензії у Учасника, для здійснення ж оптового продажу лабораторних реактивів не потрібна дана Ліцензія. Встановлення дискримінаційних вимог до Учасника, а саме вимога наявності Ліцензії на здійснення оптової торгівлі лікарськими засобами, при закупівлі лабораторних реактивів по коду: 33690000-3 - Лікарські засоби різні (33696500-0 - Лабораторні реактиви) є порушенням вимог Закону «Про публічні закупівлі». 3. Вказані предмети закупівлі були визначені, згідно Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економії, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708, як різні предмети закупівля. Лабораторні реактиви не є лікарськими засобами (відповідь надана вище). Згідно з частиною першою статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. При цьому відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Отже, замовники вносять інформацію про закупівлі до річного плану, обираючи при цьому за кожним предметом закупівлі один з видів закупівлі, визначений пунктом 5 частини другої статті 4 Закону, керуючись відповідними вартісними межам, та враховуючи при цьому категорію такого замовника. Разом з тим частиною першою статті 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель (зміна розміру бюджетного призначення та/або очікуваної вартості предмету закупівлі; виду закупівлі; орієнтовного початку проведення закупівлі), періодичність і характер таких змін законодавством не обмежені. Тому замовник може періодично вносити зміни до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі. Таким чином, ураховуючи, що Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план та з дотриманням положень частини десятої статті 3 Закону, які забороняють замовнику ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону. Поряд з цим, закупівлі лікарських засобів та лабораторних реактивів мають нерегулярний та несистемний характер. На початку року не були заключні нові договори з Національною службою здоров‘я України на 2022 рік, а продовжені на 1 квартал 2022р. попередні, за 2021 рік. На цей рік планувалось підписання договорів на нові пакети медичних послуг, а на інші пакети, навпаки, не надавати послуги. Тому потреба на дані вироби медичного призначення визначалась відповідними керівників структурних підрозділів з урахуванням наявних залишків на складі, пацієнтів з відповідними захворюваннями, договорів з НСЗУ, у відповідний період. Закупівля наркотичних лікарських засобів (закупівля № UA-2022-02-01-008020-b) потрібна для пакету надання медичних послуг – «ХІРУРГІЧНІ ОПЕРАЦІЇ ДОРОСЛИМ ТА ДІТЯМ У СТАЦІОНАРНИХ УМОВАХ», тому потреба вираховувалась окремо, враховуючи фінансування по даному пакету медичних послуг. З початку року були наявні інфекційні відділення для лікування хворих з COVID-19, обраховувалась потреба в лікарських засобах (закупівля № UA-2022-02-03-005023-b) та лабораторних реактивах (закупівля № UA-2022-01-14-005718-a) з урахуванням великої кількості цих хворих. Потім кількість даних хворих почала зменшуватись, планувалось підписання нового пакету медичних послуг «МЕДИЧНА ДОПОМОГА ПРИ ГОСТРОМУ ІНФАРКТІ МІОКАРДА» з відповідним фінансуванням, тому була обрахована нова потреба, з урахуванням необхідності лікування різних захворювань, в лікарських засобах (закупівля № UA-2022-02-10-011825-b) та лабораторних реактивах (закупівля № UA-2022-02-09-003437-b). Враховуючи обставини, та оскільки очікувана вартість наявної потреби у закупівлі зазначеного предмету закупівлі не перевищує поріг кожної окремої закупівлі 133 тисячі євро, то в даному випадку замовником, після внесення відповідних змін до річного плану, здійснено закупівлі шляхом проведення відкритих торгів. Відповідні окремі рапорти та Погодження Договору Управлінням охорони здоров‘я ЖМР додаються.
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Враховуючи багатопрофільність закладу, планування закупівлі лікарських засобів, лабораторних реактивів та інших виробів медичного призначення, розраховується в залежності від потреби по різним напрямкам лікування. Фінансування закладу здійснюється з різних джерел – з місцевого бюджету (План використання додається), за рахунок коштів Національної служби здоров‘я України (Договора та фінплан додаються), за рахунок платних послуг та коштів благодійних організацій та населення (Бухгалтерська довідка додається). Річний план та зміни до нього затверджуються та оприлюднюються згідно заявок – рапортів від відділень (копії додаються), в межах сум, отриманих з місцевого бюджету, затверджених Планом використання, Договорами, укладеними з Національною службою здоров‘я України та власними коштами, отриманими за надання платних послуг та як благодійна допомога від населення. Платні послуги надаються на підставі тарифів, погоджених з Управлінням охорони здоров‘я Житомирської міської ради. Потреба розраховується та подається Уповноваженій особі по мірі виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж, визначених Законом та з урахуванням категорії замовника.
Враховуючи багатопрофільність закладу, планування закупівлі лікарських засобів, лабораторних реактивів та інших виробів медичного призначення, розраховується в залежності від потреби по різним напрямкам лікування. Фінансування закладу здійснюється з різних джерел – з місцевого бюджету (План використання додається), за рахунок коштів Національної служби здоров‘я України (Договора та фінплан додаються), за рахунок платних послуг та коштів благодійних організацій та населення (Бухгалтерська довідка додається). Річний план та зміни до нього затверджуються та оприлюднюються згідно заявок – рапортів від відділень (копії додаються), в межах сум, отриманих з місцевого бюджету, затверджених Планом використання, Договорами, укладеними з Національною службою здоров‘я України та власними коштами, отриманими за надання платних послуг та як благодійна допомога від населення. Платні послуги надаються на підставі тарифів, погоджених з Управлінням охорони здоров‘я Житомирської міської ради. Потреба розраховується та подається Уповноваженій особі по мірі виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж, визначених Законом та з урахуванням категорії замовника.
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На отриманий запит надаємо затверджений річний план закупівель на 2022 рік (Протокол №277 з витягом РП з системи Прозорро додається) із змінами до нього (Протокол №50 з витягом РП з системи Прозорро додається).
На отриманий запит надаємо затверджений річний план закупівель на 2022 рік (Протокол №277 з витягом РП з системи Прозорро додається) із змінами до нього (Протокол №50 з витягом РП з системи Прозорро додається).
Здійснюємо заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором №135 від 11.03.2022 р. Додаткову угоду №1 про розірвання додаємо.
Здійснюємо заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором №135 від 11.03.2022 р. Додаткову угоду №1 про розірвання додаємо