0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
660 231.38 UAH
Порушення не знайдено
Дата: 9 вер. 11:19
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Перелік умов для застосування переговорної процедури визначений частиною другою статті 40 Закону, зокрема якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. 11.09.2020 р було оголошено відкриті торги (UA-2020-09-11-002010-c), за результатами проведення процедури з переможцем торгів ПП «ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ» було укладено Договір №58 від 21.10.2020 р. на суму 2 925 098,40 з ПДВ. У ході виконання робіт за даним договором виникла потреба у виконанні додаткових будівельних робіт, не передбачених проектом. Для забезпечення виконання всіх технологічних процесів відповідно до державних стандартів у галузі будівництва, та з метою досягнення належної якості виконання робіт та надійності об’єкта будівництва було проведено коригування робочого проекту та проведено експертизу (експертний звіт (позитивний) від 05.11.2021 №07-0496/01-21, реєстраційний номер ЕХ01:0161-0580-5984-7149). Обґрунтування бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та експертного звіту (позитивний) від 05.11.2021 №07-0496/01-21, реєстраційний номер ЕХ01:0161-0580-5984-7149). Відповідно до розрахунку, наданого проектною організацією, очікувана вартість додаткових робіт склала 660 231,38 грн. з ПДВ, що не перевищує 50 відсотків від суми договору на виконання робіт. При розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі брались до уваги виключно вартість додаткових робіт які не були передбачені робочим проектом. До розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі не включалась збільшення вартості не виконаних основних робіт перерахованих в поточні ціни на момент коригування робочого проекту. Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті повідомляємо наступне: у відповідності до діючого законодавства, ураховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою серед іншого доручено головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, для органів місцевого самоврядування несе рекомендаційних характер та не зобов’язує обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі. Разом з тим офіційному сайті Зарічанської сільської ради https://zarichansca-gromada.gov.ua/prozorro/ міститься посилання для автоматичного переходу на перелік закупівель сільської ради, а в кожній процедурі закупівлі міститься обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, зокрема, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-08-014891-c .
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до частини 3 статті 24 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлює Закон України “Про публічні закупівлі”(далі-Закон). Відповідно до ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. 21.12.2021р між Зарічанською сільською радою та ПП «Євроімекс-інвест» за результатом переговорної процедури було укладено договір за кодом ДК 021:2015: 45233142-6 - Ремонт доріг (Додаткові роботи по обʼєкту «Капітальний ремонт вул. Мічуріна від буд. №95 до буд. №58в с. Заріччя, Іршавського району. Коригування») на суму 625 467,17 грн. (з ПДВ). Після розміщення інформації про укладений Договір в електронній системі закупівель на сайті Уповноваженого органу, було помічено технічну помилку у п.34 Договору, що жодним чином не порушило правові та економічні засади здійснення закупівель робіт, установлені Законом. Таким чином була укладена додаткова угода №1 від 29.12.2021р. про виправлення технічної помилки(описки) при формулюванні Договору (підтвердженням правильності фінансування робіт додається протокол переговорів з ПП «Євроімекс-інвест», де зазначена сума 625 467,17 грн (з ПДВ)). Згідно ч. 5 ст.41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Згідно постанови КМУ від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», відповідно до листа ПП «Євроімекс-інвест», у зв’язку з погіршенням погодніх умов, а також метою запобігання поширенню серед працівників гострої распіраторної хвороби COVID-19, виникла необхідність щодо збільшення строку дії Договору. У зв’язку з зазначеним було прийнято рішення укласти Додаткову угоду №2 від 31.12.2021р про продовження терміну виконання робіт. Звертаємо увагу, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення поняття «документально підтверджених об’єктивних обставин» та переліку документів, що їх підтверджують. Для реєстрації у органах Казначейства у відповідності затверджених бюджетних призначень, відповідно керуючись Цивільним та Господарським кодексом та Законом України «Про публічні закупівлі», укладено Додаткову угоду №3 від 23.05.2022 р. Таким чином, під час продовження строку дії договору та виконання зобов’язань Замовником у повному обсязі дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначена позиція Замовника підтверджується листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю», в якому зазначено наступне: «…форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства». Частиною першою ст. 626 Цивільного кодексу України передбачено, що договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Згідно з ч. 1 ст. 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Відповідно до положень Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Бюджетного кодексу України, частиною першою статті 627 Цивільного кодексу України передбачено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості; частиною першою статті 6 Господарського кодексу України передбачена заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини; частиною п’ятою статті 19 Господарського кодексу України передбачена заборона незаконного втручання та перешкоджання господарській діяльності суб'єктів господарювання з боку органів державної влади, їх посадових осіб при здійсненні ними державного контролю та нагляду. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно зі статтею 96 Цивільного кодексу України юридична особа самостійно відповідає за своїми зобов'язаннями. Таким чином, враховуючи викладене вище, обставини, які спричинили необхідність продовження строків та дії Договору, є об’єктивними та документально підтвердженими, що відповідає вимогам законодавства. З урахуванням надзвичайних, невідворотніх та об’єктивних обставин, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24.02.2022 р. відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022р. №64/2022р. «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022р. №2102-ІХ, які унеможливлюють виконання зобов’язань, та зверненням ПП «Євроімекс-інвест», дійшли згоди до укладання Додаткової угоди №4 від 20.07.2022 р. про продовження виконання робіт по Договору №201 від 21.12.2021р. до 31.12.2022 р.
Перелік умов для застосування переговорної процедури визначений частиною другою статті 40 Закону, зокрема якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. 11.09.2020 р було оголошено відкриті торги (UA-2020-09-11-002010-c), за результатами проведення процедури з переможцем торгів ПП «ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ» було укладено Договір №58 від 21.10.2020 р. на суму 2 925 098,40 з ПДВ. У ході виконання робіт за даним договором виникла потреба у виконанні додаткових будівельних робіт, не передбачених проектом. Для забезпечення виконання всіх технологічних процесів відповідно до державних стандартів у галузі будівництва, та з метою досягнення належної якості виконання робіт та надійності об’єкта будівництва було проведено коригування робочого проекту та проведено експертизу (експертний звіт (позитивний) від 05.11.2021 №07-0496/01-21, реєстраційний номер ЕХ01:0161-0580-5984-7149). Обґрунтування бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та експертного звіту (позитивний) від 05.11.2021 №07-0496/01-21, реєстраційний номер ЕХ01:0161-0580-5984-7149). Відповідно до розрахунку, наданого проектною організацією, очікувана вартість додаткових робіт склала 660 231,38 грн. з ПДВ, що не перевищує 50 відсотків від суми договору на виконання робіт. При розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі брались до уваги виключно вартість додаткових робіт які не були передбачені робочим проектом. До розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі не включалась збільшення вартості не виконаних основних робіт перерахованих в поточні ціни на момент коригування робочого проекту. Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті повідомляємо наступне: у відповідності до діючого законодавства, ураховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою серед іншого доручено головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, для органів місцевого самоврядування несе рекомендаційних характер та не зобов’язує обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі. Разом з тим офіційному сайті Зарічанської сільської ради https://zarichansca-gromada.gov.ua/prozorro/ міститься посилання для автоматичного переходу на перелік закупівель сільської ради, а в кожній процедурі закупівлі міститься обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, зокрема, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-08-014891-c .
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до частини 3 статті 24 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлює Закон України “Про публічні закупівлі”(далі-Закон). Відповідно до ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. 21.12.2021р між Зарічанською сільською радою та ПП «Євроімекс-інвест» за результатом переговорної процедури було укладено договір за кодом ДК 021:2015: 45233142-6 - Ремонт доріг (Додаткові роботи по обʼєкту «Капітальний ремонт вул. Мічуріна від буд. №95 до буд. №58в с. Заріччя, Іршавського району. Коригування») на суму 625 467,17 грн. (з ПДВ). Після розміщення інформації про укладений Договір в електронній системі закупівель на сайті Уповноваженого органу, було помічено технічну помилку у п.34 Договору, що жодним чином не порушило правові та економічні засади здійснення закупівель робіт, установлені Законом. Таким чином була укладена додаткова угода №1 від 29.12.2021р. про виправлення технічної помилки(описки) при формулюванні Договору (підтвердженням правильності фінансування робіт додається протокол переговорів з ПП «Євроімекс-інвест», де зазначена сума 625 467,17 грн (з ПДВ)). Згідно ч. 5 ст.41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Згідно постанови КМУ від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», відповідно до листа ПП «Євроімекс-інвест», у зв’язку з погіршенням погодніх умов, а також метою запобігання поширенню серед працівників гострої распіраторної хвороби COVID-19, виникла необхідність щодо збільшення строку дії Договору. У зв’язку з зазначеним було прийнято рішення укласти Додаткову угоду №2 від 31.12.2021р про продовження терміну виконання робіт. Звертаємо увагу, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення поняття «документально підтверджених об’єктивних обставин» та переліку документів, що їх підтверджують. Для реєстрації у органах Казначейства у відповідності затверджених бюджетних призначень, відповідно керуючись Цивільним та Господарським кодексом та Законом України «Про публічні закупівлі», укладено Додаткову угоду №3 від 23.05.2022 р. Таким чином, під час продовження строку дії договору та виконання зобов’язань Замовником у повному обсязі дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначена позиція Замовника підтверджується листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю», в якому зазначено наступне: «…форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства». Частиною першою ст. 626 Цивільного кодексу України передбачено, що договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Згідно з ч. 1 ст. 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Відповідно до положень Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Бюджетного кодексу України, частиною першою статті 627 Цивільного кодексу України передбачено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості; частиною першою статті 6 Господарського кодексу України передбачена заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини; частиною п’ятою статті 19 Господарського кодексу України передбачена заборона незаконного втручання та перешкоджання господарській діяльності суб'єктів господарювання з боку органів державної влади, їх посадових осіб при здійсненні ними державного контролю та нагляду. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно зі статтею 96 Цивільного кодексу України юридична особа самостійно відповідає за своїми зобов'язаннями. Таким чином, враховуючи викладене вище, обставини, які спричинили необхідність продовження строків та дії Договору, є об’єктивними та документально підтвердженими, що відповідає вимогам законодавства. З урахуванням надзвичайних, невідворотніх та об’єктивних обставин, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24.02.2022 р. відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022р. №64/2022р. «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022р. №2102-ІХ, які унеможливлюють виконання зобов’язань, та зверненням ПП «Євроімекс-інвест», дійшли згоди до укладання Додаткової угоди №4 від 20.07.2022 р. про продовження виконання робіт по Договору №201 від 21.12.2021р. до 31.12.2022 р.