0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 239 900.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 15 вер. 15:29
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.)
Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.)
ПРИХОВАНО
1.На запитання органу державного фінансового контролю щодо моніторингу процедури, інформацію про яку оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-07-002156-c повідомляємо. 1. Щодо питання про те, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість зазначаємо наступне. Предметом вищезазначеної закупівлі є: Молочні продукти різні (сметана жирністю не менше 20%, кефір жирністю не менше 2,5%, йогурт жирністю не менше 2,5%) (ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні) в обсязі 24 250 кілограм - Сметана жирністю не менше 20 % (в плівці), 38 250 кілограм - Кефір жирністю не менше 2,5% (в плівці), 27 400 кілограм - Йогурт жирністю не менше 2,5% (в плівці), які є необхідними для забезпечення харчування дітей в закладах освіти Саксаганського району міста Кривого Рогу. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, специфікація розроблена з урахуванням встановлених на законодавчому рівні вимог до харчування дітей в закладах освіти та діючих стандартів з виробництва. Кількісні показники предмету закупівлі визначені виходячи з планової кількості дітей, які харчуються в закладах освіти замовника та відповідно до норм споживання згідно з затвердженим примірним двотижневим меню. Відповідно до специфікації та кількісних показників предмета закупівлі (Додаток 4 до тендерної документації) технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі визначені на підставі вимог таких документів: 1) ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів; 2) ДСТУ ISO 14001:2015 Система екологічного управління; 3) ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю; 4) Наказ МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 року № 298/227 «Про затвердження інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах»; 5) Наказ МОН України та МОЗ України від 15.08.2006 року № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах»; 6) Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі змінами). Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено Замовником керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика). Зокрема, Замовником відповідно до розділу ІІ Методики було здійснено визначення потреби в предметі закупівлі (кількісні та якісні показники тощо) на підставі аналізу планової кількості дітей, які харчуються в закладах освіти замовника та з урахуванням норм споживання відповідно до примірного двотижневого меню, погодженого з Криворізьким міським управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області та затвердженого відділом освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради. В подальшому було здійснено аналіз ринку з використанням загальнодоступної інформації щодо ціни, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro", дані офіційних статистичних видань тощо). Відповідно до розділу ІІІ Методики розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався на підставі методу порівняння ринкових цін із використанням загальнодоступної відкритої інформації. Для порівняння використовувались дані офіційних статистичних видань, а саме: середні ціни на основні продукти харчування та споживчі товари по Дніпропетровській області, розміщені на офіційному веб-сайті Дніпропетровської обласної державної адміністрації за посиланням https://adm.dp.gov.ua/gromadyanam/pamyatki-ta-poradi/byudzhet/monitoring-cin Відповідно до положень п. 1 розділу ІІІ Методики очікувана ціна за одиницю визначалась, як середньоарифметичне значення масиву цін по кожній позиції товару за вересень, жовтень та листопад, за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,де: Цод – очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк – ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;К – кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації. Розмір бюджетного призначення розраховано виходячи із середніх цін на відповідну продукцію, очікуваної (планової) кількості дітей, які харчуються в закладах освіти замовника та норм споживання згідно з затвердженим примірним двотижневим меню. Щодо розміру бюджетного призначення: на момент початку процедури закупівлі бюджетні призначення не були затверджені, закупівля оголошена на очікувану вартість. Щодо питання про надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) повідомляємо. Відповідно до положень п. 4-1 вищевказаної постанови надаємо посилання на сторінку з інформацією щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та іншої інформації https://docs.google.com/document/d/1n8_xzOJ_6hpJIYoSpv_QDheLR86PmH1x/edit?usp=sharing&ouid=101171334168386544059&rtpof=true&sd=true . 2. Щодо питання законодавчих підстав укладання зазначеної додаткової угоди до вказаного договору повідомляємо, що згідно п.3.8. Договору №21ВТ від 18.03.22 Постачальник може звернутися до Замовника із заявою про зміну ціни за одиницю Товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого Товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання Договору про закупівлю / внесення змін до такого Договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Звернення Постачальника оформляється письмово із обов’язковим долученням документального підтвердження та обґрунтування збільшенню ціни такого товару на ринку, в тому числі документального підтвердження від Головного управлінням статистики у Дніпропетровській області або територіальним підрозділом Торгово-промислової палати у місті Кривий Ріг. Можливі наступні заяви про зміну ціни за одиницю товару не більш як на 10 відсотків у випадку і при умові, передбаченими Договором, можуть бути подані Постачальником на адресу Замовника не раніше ніж через 90 календарних днів з дати попереднього звернення Постачальника про зміну ціни за одиницю товару. Коливання ціни товару в бік зменшення або збільшення визначається довідкою середніх споживчих цін на продовольчі товари в торговій мережі та на ринках Дніпропетровської області, наданою Головним управлінням статистики у Дніпропетровській області або територіальним підрозділом Торгово-промислової палати у місті Кривий Ріг. З моменту підписання договору пройшло більше 90 днів (а саме 6 місяців)- дата договору 18.03.2022, дата додаткової угоди про підвищення ціни 13.09.2022. Замовником отримано листи щодо збільшення ціни від Замовника та довідки середніх споживчих цін на продовольчі товари в торговій мережі та на ринках Дніпропетровської області, наданою Головним управлінням статистики у Дніпропетровській області ( Файл 1- «Лист.pdf», Файл 2 – «Довідка середніх споживчих цін за березень.pdf», Файл 3 – «Довідка середніх споживчих цін за серпень.pdf»). Слід зазначити, що встановлені нові ціни згідно додаткової угоди від 13.09.2022 не перевищують базового значення середніх цін по Дніпропетровській області, які надає Головне управлінням статистики у Дніпропетровській області. 3. Щодо інформації та підтверджуючих документів (накладні, акти приймання-передачі, тощо) щодо поставки та приймання товару за якістю і кількістю, що передбачена договором від 18.03.2022 року № 21ВТ, а також проведення оплати за отриманий товар надаємо: Файл 4- «Декларація.pdf», Файл 5 – «Платіжки.pdf», Файл 6 – «Накладні.pdf». Додатково додаємо Файл 7 – «ДУ1.pdf» - додаткова угода про внесення змін до реквізітів Замовника, де зазначено обґрунтування таких змін.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.)
ПРИХОВАНО
1.На запитання органу державного фінансового контролю щодо моніторингу процедури, інформацію про яку оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-07-002156-c повідомляємо. 1. Щодо питання обґрунтування рішення про не відхилення переможця ТОВ «МОЛОКОЗАВОД №1» повідомляємо: Переможцем в друкованому вигляді надано скрін-фото з електроного кабінета платника податку Державної податкової служби України про сплату податків та відсутність заборгованості(Файл «Скрін.jpeg»), а також Відповідь на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості в учасника процедури закупівлі згідно наявної інформації, що автоматично сформована в електронній системі закупівель 10.01.2022 в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної податкової служби України у відповідності до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018 № 37/11 (Файл «Відповідь.pdf»). Постановою КМУ № 165 від 28.02.2022 (посилання на документ) про деякі питання реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб було зупинено строки надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання та видачу дозвільними органами документів дозвільного характеру на час воєнного стану в Україні. Вказані строки будуть поновлені у місячний строк після припинення чи скасування воєнного стану на відповідній території України. Відповідно до інформації, зазначеної на офіційному сайті Державної податкової служби України, видача довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, є адміністративною послугою, що надається територіальними органами ДПС (посилання на джерело). Акт законодавства, що регулює порядок та умови надання такої адміністративної послуги: Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733, адміністративної послуги зареєстрований у Міністерстві юстиції України 27.09.2018 за № 1102/32554 (посилання на документ). Таким чином, станом на 11.03.2022 отримати довідку про відсутність заборгованості в період воєнного стану неможливо. Згідно посиланню на офіційний сайт https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/576179.html , Державна податкова служба України від 27.02.2022 інформує, що Торгово-промисловою палатою України (далі – ТПП України) на підставі ст.ст. 14, 14¹ Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.1997 № 671/97-ВР, Статуту ТПП України повідомлено про засвідчення факту настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) з 24 лютого 2022 року: військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні». Враховуючи це, ТПП України підтверджує, що зазначені обставини з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення, є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб'єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили). Згідно цього ДПС інформує, що платники податків відповідно до пп. 112.8.9 п. 112.8 ст. 112 ПК України звільняються від фінансової відповідальності за вчинення податкових правопорушень та порушення іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у зв’язку із настанням форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), засвідчених ТПП України. У випадку відсутності можливості у платника податків своєчасно виконати свій податковий обов’язок, зокрема, щодо дотримання строків сплати податків та зборів, подання звітності, реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстру податкових накладних, акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних, розрахунку коригування у відповідному Реєстрі, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від відповідальності. Разом з тим, такі обов’язки мають бути виконані платниками податків одразу після припинення дії форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили). 2. Щодо надання підтверджуючих документів оплати забезпечення виконання договору в розмірі 5 % його вартості: Переможцем надано платіжне доручення від 16.03.2022 ( Файл «Платіжне доручення.pdf» ).
1.На запитання органу державного фінансового контролю щодо моніторингу процедури, інформацію про яку оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-07-002156-c повідомляємо. 1. Щодо питання про те, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість зазначаємо наступне. Предметом вищезазначеної закупівлі є: Молочні продукти різні (сметана жирністю не менше 20%, кефір жирністю не менше 2,5%, йогурт жирністю не менше 2,5%) (ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні) в обсязі 24 250 кілограм - Сметана жирністю не менше 20 % (в плівці), 38 250 кілограм - Кефір жирністю не менше 2,5% (в плівці), 27 400 кілограм - Йогурт жирністю не менше 2,5% (в плівці), які є необхідними для забезпечення харчування дітей в закладах освіти Саксаганського району міста Кривого Рогу. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, специфікація розроблена з урахуванням встановлених на законодавчому рівні вимог до харчування дітей в закладах освіти та діючих стандартів з виробництва. Кількісні показники предмету закупівлі визначені виходячи з планової кількості дітей, які харчуються в закладах освіти замовника та відповідно до норм споживання згідно з затвердженим примірним двотижневим меню. Відповідно до специфікації та кількісних показників предмета закупівлі (Додаток 4 до тендерної документації) технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі визначені на підставі вимог таких документів: 1) ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів; 2) ДСТУ ISO 14001:2015 Система екологічного управління; 3) ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю; 4) Наказ МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 року № 298/227 «Про затвердження інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах»; 5) Наказ МОН України та МОЗ України від 15.08.2006 року № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах»; 6) Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі змінами). Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено Замовником керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика). Зокрема, Замовником відповідно до розділу ІІ Методики було здійснено визначення потреби в предметі закупівлі (кількісні та якісні показники тощо) на підставі аналізу планової кількості дітей, які харчуються в закладах освіти замовника та з урахуванням норм споживання відповідно до примірного двотижневого меню, погодженого з Криворізьким міським управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області та затвердженого відділом освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради. В подальшому було здійснено аналіз ринку з використанням загальнодоступної інформації щодо ціни, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro", дані офіційних статистичних видань тощо). Відповідно до розділу ІІІ Методики розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався на підставі методу порівняння ринкових цін із використанням загальнодоступної відкритої інформації. Для порівняння використовувались дані офіційних статистичних видань, а саме: середні ціни на основні продукти харчування та споживчі товари по Дніпропетровській області, розміщені на офіційному веб-сайті Дніпропетровської обласної державної адміністрації за посиланням https://adm.dp.gov.ua/gromadyanam/pamyatki-ta-poradi/byudzhet/monitoring-cin Відповідно до положень п. 1 розділу ІІІ Методики очікувана ціна за одиницю визначалась, як середньоарифметичне значення масиву цін по кожній позиції товару за вересень, жовтень та листопад, за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,де: Цод – очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк – ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;К – кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації. Розмір бюджетного призначення розраховано виходячи із середніх цін на відповідну продукцію, очікуваної (планової) кількості дітей, які харчуються в закладах освіти замовника та норм споживання згідно з затвердженим примірним двотижневим меню. Щодо розміру бюджетного призначення: на момент початку процедури закупівлі бюджетні призначення не були затверджені, закупівля оголошена на очікувану вартість. Щодо питання про надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) повідомляємо. Відповідно до положень п. 4-1 вищевказаної постанови надаємо посилання на сторінку з інформацією щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та іншої інформації https://docs.google.com/document/d/1n8_xzOJ_6hpJIYoSpv_QDheLR86PmH1x/edit?usp=sharing&ouid=101171334168386544059&rtpof=true&sd=true . 2. Щодо питання законодавчих підстав укладання зазначеної додаткової угоди до вказаного договору повідомляємо, що згідно п.3.8. Договору №21ВТ від 18.03.22 Постачальник може звернутися до Замовника із заявою про зміну ціни за одиницю Товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого Товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання Договору про закупівлю / внесення змін до такого Договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Звернення Постачальника оформляється письмово із обов’язковим долученням документального підтвердження та обґрунтування збільшенню ціни такого товару на ринку, в тому числі документального підтвердження від Головного управлінням статистики у Дніпропетровській області або територіальним підрозділом Торгово-промислової палати у місті Кривий Ріг. Можливі наступні заяви про зміну ціни за одиницю товару не більш як на 10 відсотків у випадку і при умові, передбаченими Договором, можуть бути подані Постачальником на адресу Замовника не раніше ніж через 90 календарних днів з дати попереднього звернення Постачальника про зміну ціни за одиницю товару. Коливання ціни товару в бік зменшення або збільшення визначається довідкою середніх споживчих цін на продовольчі товари в торговій мережі та на ринках Дніпропетровської області, наданою Головним управлінням статистики у Дніпропетровській області або територіальним підрозділом Торгово-промислової палати у місті Кривий Ріг. З моменту підписання договору пройшло більше 90 днів (а саме 6 місяців)- дата договору 18.03.2022, дата додаткової угоди про підвищення ціни 13.09.2022. Замовником отримано листи щодо збільшення ціни від Замовника та довідки середніх споживчих цін на продовольчі товари в торговій мережі та на ринках Дніпропетровської області, наданою Головним управлінням статистики у Дніпропетровській області ( Файл 1- «Лист.pdf», Файл 2 – «Довідка середніх споживчих цін за березень.pdf», Файл 3 – «Довідка середніх споживчих цін за серпень.pdf»). Слід зазначити, що встановлені нові ціни згідно додаткової угоди від 13.09.2022 не перевищують базового значення середніх цін по Дніпропетровській області, які надає Головне управлінням статистики у Дніпропетровській області. 3. Щодо інформації та підтверджуючих документів (накладні, акти приймання-передачі, тощо) щодо поставки та приймання товару за якістю і кількістю, що передбачена договором від 18.03.2022 року № 21ВТ, а також проведення оплати за отриманий товар надаємо: Файл 4- «Декларація.pdf», Файл 5 – «Платіжки.pdf», Файл 6 – «Накладні.pdf». Додатково додаємо Файл 7 – «ДУ1.pdf» - додаткова угода про внесення змін до реквізітів Замовника, де зазначено обґрунтування таких змін.
1.На запитання органу державного фінансового контролю щодо моніторингу процедури, інформацію про яку оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-07-002156-c повідомляємо. 1. Щодо питання обґрунтування рішення про не відхилення переможця ТОВ «МОЛОКОЗАВОД №1» повідомляємо: Переможцем в друкованому вигляді надано скрін-фото з електроного кабінета платника податку Державної податкової служби України про сплату податків та відсутність заборгованості(Файл «Скрін.jpeg»), а також Відповідь на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості в учасника процедури закупівлі згідно наявної інформації, що автоматично сформована в електронній системі закупівель 10.01.2022 в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної податкової служби України у відповідності до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018 № 37/11 (Файл «Відповідь.pdf»). Постановою КМУ № 165 від 28.02.2022 (посилання на документ) про деякі питання реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб було зупинено строки надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання та видачу дозвільними органами документів дозвільного характеру на час воєнного стану в Україні. Вказані строки будуть поновлені у місячний строк після припинення чи скасування воєнного стану на відповідній території України. Відповідно до інформації, зазначеної на офіційному сайті Державної податкової служби України, видача довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, є адміністративною послугою, що надається територіальними органами ДПС (посилання на джерело). Акт законодавства, що регулює порядок та умови надання такої адміністративної послуги: Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733, адміністративної послуги зареєстрований у Міністерстві юстиції України 27.09.2018 за № 1102/32554 (посилання на документ). Таким чином, станом на 11.03.2022 отримати довідку про відсутність заборгованості в період воєнного стану неможливо. Згідно посиланню на офіційний сайт https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/576179.html , Державна податкова служба України від 27.02.2022 інформує, що Торгово-промисловою палатою України (далі – ТПП України) на підставі ст.ст. 14, 14¹ Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.1997 № 671/97-ВР, Статуту ТПП України повідомлено про засвідчення факту настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) з 24 лютого 2022 року: військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні». Враховуючи це, ТПП України підтверджує, що зазначені обставини з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення, є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб'єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили). Згідно цього ДПС інформує, що платники податків відповідно до пп. 112.8.9 п. 112.8 ст. 112 ПК України звільняються від фінансової відповідальності за вчинення податкових правопорушень та порушення іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у зв’язку із настанням форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), засвідчених ТПП України. У випадку відсутності можливості у платника податків своєчасно виконати свій податковий обов’язок, зокрема, щодо дотримання строків сплати податків та зборів, подання звітності, реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстру податкових накладних, акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних, розрахунку коригування у відповідному Реєстрі, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від відповідальності. Разом з тим, такі обов’язки мають бути виконані платниками податків одразу після припинення дії форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили). 2. Щодо надання підтверджуючих документів оплати забезпечення виконання договору в розмірі 5 % його вартості: Переможцем надано платіжне доручення від 16.03.2022 ( Файл «Платіжне доручення.pdf» ).
03.10.2022 опубліковано Додаткову угоду щодо втсановлення цін, визначених у договорі при його підписанні 18.03.2022. Скан копія угоди додається.