0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 629 400.00 UAH
Порушення не знайдено
Дата: 26 вер. 11:52
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
В межах здійснення Північно - Східним офісом Державної аудиторської служби України моніторингу процедури закупівлі «Продукція для чищення та мийні засоби», код ДК 021:2015 – 39830000-9 - Продукція для чищення (UA-2022-01-21-007853-b), яку проведено Відділом освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради, код ЄДРПОУ 02142313, місцезнаходження: 50006, Україна, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Соборності, 20, надає пояснення на запит про надання пояснень (інформації, документів). 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. ПОЯСНЕННЯ: Обгрунтування розміру бюджетного призначення визначено згідно з кошторисними призначеннями на 2022 рік, з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі". Замовник при здійсненні закупівлі товарів робіт та послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» має використовувати зазначену методику для розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі. Доцільно використовувати як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у т. ч. на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro“ та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в т.ч. іноземних, тощо) так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Для розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі можливе використання методу порівняння ринкових цін шляхом визначення очікуваної ціни за одиницю як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних. Так при здійснені аналізу пропозицій у січні поточного року на продукцію для чищення та мийні засоби, а саме Засіб мийний "Чистолайн Посуд", 1 л або еквівалент, Засіб миючий "Чистолайн Експерт" з антимікробною дією, 1л або еквівалент, Засіб миючий "Чистолайн WC"(санвузли), 750 мл або еквівалент, Засіб миючий "Чистолайн ванна кімната", 750 мл або еквівалент, Засіб миючий "Чистолайн содаефект" (столові), 750 мл або еквівалент, Мило господарче, 72%, 200 г, Засіб миючий «Чистолайн Скло», 750 мл або еквівалент, Засіб миючий «Чистолайн Універсал» з антимікробною дією, 750 мл або еквівалент, Мило рідке з Дезінфікуючими властивостями, фасоване у пляшки з дозатором-гачок об’ємом 0,5 л за ДК 021:2015: 39830000-9 – Продукція для чищення, встановлено Загальна очікувана вартість закупівлі на продукцію для чищення та мийні засоби, а саме Засіб мийний "Чистолайн Посуд", 1 л або еквівалент 4200 шт., Засіб миючий "Чистолайн Експерт" з антимікробноюдією, 1л або еквівалент 2400 шт., Засіб миючий "Чистолайн WC"(санвузли), 750 мл або еквівалент 2500 шт., Засіб миючий "Чистолайн ванна кімната", 750 мл або еквівалент 2400 шт., Засіб миючий "Чистолайн содаефект" (столові), 750 мл або еквівалент 2100 шт., Мило господарче, 72%, 200 г 6040 шт., Засіб миючий «Чистолайн Скло», 750 мл або еквівалент 2500 шт., Засіб миючий «Чистолайн Універсал» з антимікробною дією, 750 мл або еквівалент 2000 шт., Мило рідке з Дезінфікуючими властивостями, фасоване у пляшки з дозатором-гачок об’ємом 0,5 л 5700 шт. за ДК 021:2015: 39830000-9 – Продукція для чищення (277200,00 + 288000,00 + 165000,00 + 144000,00 + 126000,00 + 62212,00 + 150000,00 + 132000,00 + 285000,00) становить 1629412,00 грн. та включає в собі витрати на доставку товару, податок на додану вартість (ПДВ) та інші податки та збори. Оскільки кошторисні планові призначення на 2022 рік становили 1629400,00 грн. доцільно зменшити очікувану вартість закупівлі на 12,00 грн. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). ПОЯСНЕННЯ: Відповідно до Рішення виконавчого комітету Криворізької міської ради від 10.02.2021 №82 «Про внесення змін до рішення виконкому міської ради від 18.11.2020 №619 «Про затвердження Регламенту функціонування офіційного вебпорталу міста Кривого Рогу «Криворізький ресурсний центр» у новій редакції» відділом освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради на вебпорталі «Криворізький ресурсний центр», було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик за предметом закупівлі «Продукція для чищення та мийні засоби», код ДК 021:2015 – 39830000-9 - Продукція для чищення, розміру витрат, очікуваної вартості предмету закупівлі в терміни, установлені чинним законодавством України. На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 №263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану» наразі зупинено роботу вищевказаного порталу, тому надати посилання на вебпортал «Криворізький ресурсний центр» немає можливості. 3. Надати документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку поставки товару ПОЯСНЕННЯ: 21.01.2022 року уповноваженою особою відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради з організації та проведення процедур закупівель Дирдою Тетяною в електронній системі закупівель «ProZorro» розміщено оголошення № UA-2022-01-21-007853-b про проведення процедури закупівлі відкриті торги та завантажено тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від «20» січня 2022 року № 43 за вищезазначеним предметом закупівлі «Продукція для чищення та мийні засоби», код ДК 021:2015 – 39830000-9 - Продукція для чищення (UA-2022-01-21-007853-b). 24.01.2022 року до тендерної документації внесено зміни, затверджені рішенням уповноваженої особи від «24» січня 2022 року № 51. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 06.02.2022 року. Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг - 28.02.2022. Але 01.02.2022 року через подання до Антимонопольного комітету України скарги від ТОВ "Українські Хімічні Технології ЛТД" та ТОВ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП", закупівлю було призупинено до розгляду скарг, що змінило запланований термін укладення договору та строк поставки товару. Рішенням № 3023-р/пк-пз та №3019-р/пк-пз від 14.02.2022 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ТОВ "Українські Хімічні Технології ЛТД" та ТОВ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" відмовлено у задоволені скарг. 14.02.2022 року закупівлю розблоковано. Аукціон відбувся 21.02.2022 року. За результатами розгляду пропозицій 23.02.2022 року визнано переможця. Договір про закупівлю товару укладено 10.03.2022 року. Згідно пп.2 п.8 Договору, у випадку настання форс-мажорних обставин строк виконання зобов’язань Сторонами за даним Договором продовжується відповідно до часу, протягом якого діють такі обставини. Також, 28 лютого ТПП повідомила, що на підставі ст.ст. 14, 14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.1997 № 671/97-ВР та інших документів вона засвідчує форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) – військову агресію російської федерації проти України, що стало підставою для введення воєнного стану із 05:30 ранку 24.02.2022 строком на 30 діб відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні». Для засвідчення форс-мажорних обставин ТПП підтверджує, що зазначені обставини з 24.02.2022 до їх офіційного закінчення є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб’єктів господарської діяльності. Особа, яка порушує свої зобов’язання, у зв’язку із обставинами пов’язаними із військовою агресією Російської Федерації проти України, в період дії введеного воєнного стану, має право долучати до свого повідомлення про форс-мажорні обставини, які унеможливили виконання зобов'язань за умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів у встановлений термін для можливості обґрунтованого перенесення строків виконання зобов’язань та вирішення спірних питань мирним шляхом. При цьому, у разі необхідності, сторона, яка порушила свої зобов’язання в період дії форс-мажорних обставин, також має право звертатися до ТПП України та уповноважених нею регіональних ТПП за отриманням відповідного Сертифіката про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) дотримуючись порядку встановленого Регламентом за кожним зобов’язанням окремо. Таким чином, при укладені додаткової угоди та продовження строку поставки товару Замовником був врахований лист ТПП та термін розгляду скарги в АМКУ. З повагою, Уповноважена особа Тетяна ДИРДА
В межах здійснення Північно - Східним офісом Державної аудиторської служби України моніторингу процедури закупівлі «Продукція для чищення та мийні засоби», код ДК 021:2015 – 39830000-9 - Продукція для чищення (UA-2022-01-21-007853-b), яку проведено Відділом освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради, код ЄДРПОУ 02142313, місцезнаходження: 50006, Україна, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Соборності, 20, надає пояснення на запит про надання пояснень (інформації, документів). 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. ПОЯСНЕННЯ: Обгрунтування розміру бюджетного призначення визначено згідно з кошторисними призначеннями на 2022 рік, з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі". Замовник при здійсненні закупівлі товарів робіт та послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» має використовувати зазначену методику для розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі. Доцільно використовувати як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у т. ч. на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro“ та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в т.ч. іноземних, тощо) так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Для розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі можливе використання методу порівняння ринкових цін шляхом визначення очікуваної ціни за одиницю як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних. Так при здійснені аналізу пропозицій у січні поточного року на продукцію для чищення та мийні засоби, а саме Засіб мийний "Чистолайн Посуд", 1 л або еквівалент, Засіб миючий "Чистолайн Експерт" з антимікробною дією, 1л або еквівалент, Засіб миючий "Чистолайн WC"(санвузли), 750 мл або еквівалент, Засіб миючий "Чистолайн ванна кімната", 750 мл або еквівалент, Засіб миючий "Чистолайн содаефект" (столові), 750 мл або еквівалент, Мило господарче, 72%, 200 г, Засіб миючий «Чистолайн Скло», 750 мл або еквівалент, Засіб миючий «Чистолайн Універсал» з антимікробною дією, 750 мл або еквівалент, Мило рідке з Дезінфікуючими властивостями, фасоване у пляшки з дозатором-гачок об’ємом 0,5 л за ДК 021:2015: 39830000-9 – Продукція для чищення, встановлено Загальна очікувана вартість закупівлі на продукцію для чищення та мийні засоби, а саме Засіб мийний "Чистолайн Посуд", 1 л або еквівалент 4200 шт., Засіб миючий "Чистолайн Експерт" з антимікробноюдією, 1л або еквівалент 2400 шт., Засіб миючий "Чистолайн WC"(санвузли), 750 мл або еквівалент 2500 шт., Засіб миючий "Чистолайн ванна кімната", 750 мл або еквівалент 2400 шт., Засіб миючий "Чистолайн содаефект" (столові), 750 мл або еквівалент 2100 шт., Мило господарче, 72%, 200 г 6040 шт., Засіб миючий «Чистолайн Скло», 750 мл або еквівалент 2500 шт., Засіб миючий «Чистолайн Універсал» з антимікробною дією, 750 мл або еквівалент 2000 шт., Мило рідке з Дезінфікуючими властивостями, фасоване у пляшки з дозатором-гачок об’ємом 0,5 л 5700 шт. за ДК 021:2015: 39830000-9 – Продукція для чищення (277200,00 + 288000,00 + 165000,00 + 144000,00 + 126000,00 + 62212,00 + 150000,00 + 132000,00 + 285000,00) становить 1629412,00 грн. та включає в собі витрати на доставку товару, податок на додану вартість (ПДВ) та інші податки та збори. Оскільки кошторисні планові призначення на 2022 рік становили 1629400,00 грн. доцільно зменшити очікувану вартість закупівлі на 12,00 грн. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). ПОЯСНЕННЯ: Відповідно до Рішення виконавчого комітету Криворізької міської ради від 10.02.2021 №82 «Про внесення змін до рішення виконкому міської ради від 18.11.2020 №619 «Про затвердження Регламенту функціонування офіційного вебпорталу міста Кривого Рогу «Криворізький ресурсний центр» у новій редакції» відділом освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради на вебпорталі «Криворізький ресурсний центр», було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик за предметом закупівлі «Продукція для чищення та мийні засоби», код ДК 021:2015 – 39830000-9 - Продукція для чищення, розміру витрат, очікуваної вартості предмету закупівлі в терміни, установлені чинним законодавством України. На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 №263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану» наразі зупинено роботу вищевказаного порталу, тому надати посилання на вебпортал «Криворізький ресурсний центр» немає можливості. 3. Надати документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку поставки товару ПОЯСНЕННЯ: 21.01.2022 року уповноваженою особою відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради з організації та проведення процедур закупівель Дирдою Тетяною в електронній системі закупівель «ProZorro» розміщено оголошення № UA-2022-01-21-007853-b про проведення процедури закупівлі відкриті торги та завантажено тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від «20» січня 2022 року № 43 за вищезазначеним предметом закупівлі «Продукція для чищення та мийні засоби», код ДК 021:2015 – 39830000-9 - Продукція для чищення (UA-2022-01-21-007853-b). 24.01.2022 року до тендерної документації внесено зміни, затверджені рішенням уповноваженої особи від «24» січня 2022 року № 51. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 06.02.2022 року. Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг - 28.02.2022. Але 01.02.2022 року через подання до Антимонопольного комітету України скарги від ТОВ "Українські Хімічні Технології ЛТД" та ТОВ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП", закупівлю було призупинено до розгляду скарг, що змінило запланований термін укладення договору та строк поставки товару. Рішенням № 3023-р/пк-пз та №3019-р/пк-пз від 14.02.2022 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ТОВ "Українські Хімічні Технології ЛТД" та ТОВ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" відмовлено у задоволені скарг. 14.02.2022 року закупівлю розблоковано. Аукціон відбувся 21.02.2022 року. За результатами розгляду пропозицій 23.02.2022 року визнано переможця. Договір про закупівлю товару укладено 10.03.2022 року. Згідно пп.2 п.8 Договору, у випадку настання форс-мажорних обставин строк виконання зобов’язань Сторонами за даним Договором продовжується відповідно до часу, протягом якого діють такі обставини. Також, 28 лютого ТПП повідомила, що на підставі ст.ст. 14, 14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.1997 № 671/97-ВР та інших документів вона засвідчує форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) – військову агресію російської федерації проти України, що стало підставою для введення воєнного стану із 05:30 ранку 24.02.2022 строком на 30 діб відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні». Для засвідчення форс-мажорних обставин ТПП підтверджує, що зазначені обставини з 24.02.2022 до їх офіційного закінчення є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб’єктів господарської діяльності. Особа, яка порушує свої зобов’язання, у зв’язку із обставинами пов’язаними із військовою агресією Російської Федерації проти України, в період дії введеного воєнного стану, має право долучати до свого повідомлення про форс-мажорні обставини, які унеможливили виконання зобов'язань за умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів у встановлений термін для можливості обґрунтованого перенесення строків виконання зобов’язань та вирішення спірних питань мирним шляхом. При цьому, у разі необхідності, сторона, яка порушила свої зобов’язання в період дії форс-мажорних обставин, також має право звертатися до ТПП України та уповноважених нею регіональних ТПП за отриманням відповідного Сертифіката про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) дотримуючись порядку встановленого Регламентом за кожним зобов’язанням окремо. Таким чином, при укладені додаткової угоди та продовження строку поставки товару Замовником був врахований лист ТПП та термін розгляду скарги в АМКУ. З повагою, Уповноважена особа Тетяна ДИРДА