0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 274 600.00 UAH
Замовник
Північно-Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Суми)
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 28 груд. 15:30
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Тендерна документація по процедурі відкритих торгів на закупівлю «Послуги з оцінки арештованого майна та прав у виконавчому провадженні», за предметом: ДК 021:2015- 79410000-1 - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (оголошення № UA-2022-02-08-000531-a) затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 08.02.2022 №20). ПО СУТІ 1 ПИТАННЯ ІНФОРМУЄМО: 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Затвердження коштів на придбання товарів, робіт та послуг здійснювалося у відповідності до бюджетного та спеціального законодавства відповідної сфери діяльності Міністерства юстиції України виходячи із реальної річної потреби структурних підрозділів Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Суми) відповідних товарів, робіт та послуг в межах передбачених кошторисом доходів та видатків на відповідний рік бюджетних асигнувань за відповідним кодом економічної класифікації видатків з урахуванням внесених до кошторису змін як за спеціальним, так і загальним фондами. За даними структурних підрозділів державної виконавчої служби Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Суми) орієнтована кількість послуг з оцінки арештованого майна, яку планували здійснити станом на 08.02.2022, складала 689 одиниць. У зв’язку з тим, що найменування та кількість конкретних послуг, які необхідно буде надати, заздалегідь визначити неможливо, в колонках, де зазначено найменування та обсяг надання послуг вказані орієнтовні найменування та кількість, для визначення переможця процедури закупівлі. При виконанні договору найменування та кількість фактично наданих послуг може відрізнятись. Зазначаємо, що відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування розміру витрат не передбачено. Водночас, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог законодавства та внутрішніх нормативно-розпорядчих актів замовника. Очікувана вартість послуги з оцінки арештованого майна та прав у виконавчому провадженні визначена з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сторінці вебсайту Замовника за посиланням: https://www.sumyjust.gov.ua/wp-content/uploads/2023/01/ogoloshennya-ua-2022-02-08-000531-a.pdf. ПО СУТІ 2 ПИТАННЯ ІНФОРМУЄМО: 2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – Приватним підприємством «Центр незалежної оцінки та експертизи» під час укладання договору вимоги пункту 3 розділу IV «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом»? Переможцем – Приватним підприємством «Центр незалежної оцінки та експертизи» під час укладання договору дотримано в повному обсязі вимогу пункту 3 розділу VІ «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та надано замовнику: 1) Статут (пунктом 8.4 статті 8 Статуту надані права директору на укладання та підписання угод, що стосується діяльності підприємства (без довіреності)); 2) наказ про призначення на посуду директора Скобіна Д.С.; 3) витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Відповідно до Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» послуги з оцінки арештованого майна та прав у виконавчому провадженні не ліцензуються. Разом з тим, переможець – Приватне підприємство «Центр незалежної оцінки та експертизи» надав замовнику при укладанні договору документ дозвільного характеру, а саме: сертифікат № 336/20, виданий Фондом державного майна України від 24 квітня 2020 року, з зазначенням напрямків оцінки майна, щодо яких Приватному підприємству «Центр незалежної оцінки та експертизи» дозволено діяльність в межах напрямів оцінки. Отже, Північно-Східним міжрегіональним управління Міністерства юстиції (м. Суми) закупівлю «Послуги з оцінки арештованого майна та прав у виконавчому провадженні», за предметом: ДК 021:2015- 79410000-1 - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (оголошення № UA-2022-02-08-000531-a) здійснено з дотриманням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Додатки: на 31 арк. у 1 прм.
Тендерна документація по процедурі відкритих торгів на закупівлю «Послуги з оцінки арештованого майна та прав у виконавчому провадженні», за предметом: ДК 021:2015- 79410000-1 - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (оголошення № UA-2022-02-08-000531-a) затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 08.02.2022 №20). ПО СУТІ 1 ПИТАННЯ ІНФОРМУЄМО: 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Затвердження коштів на придбання товарів, робіт та послуг здійснювалося у відповідності до бюджетного та спеціального законодавства відповідної сфери діяльності Міністерства юстиції України виходячи із реальної річної потреби структурних підрозділів Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Суми) відповідних товарів, робіт та послуг в межах передбачених кошторисом доходів та видатків на відповідний рік бюджетних асигнувань за відповідним кодом економічної класифікації видатків з урахуванням внесених до кошторису змін як за спеціальним, так і загальним фондами. За даними структурних підрозділів державної виконавчої служби Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Суми) орієнтована кількість послуг з оцінки арештованого майна, яку планували здійснити станом на 08.02.2022, складала 689 одиниць. У зв’язку з тим, що найменування та кількість конкретних послуг, які необхідно буде надати, заздалегідь визначити неможливо, в колонках, де зазначено найменування та обсяг надання послуг вказані орієнтовні найменування та кількість, для визначення переможця процедури закупівлі. При виконанні договору найменування та кількість фактично наданих послуг може відрізнятись. Зазначаємо, що відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування розміру витрат не передбачено. Водночас, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог законодавства та внутрішніх нормативно-розпорядчих актів замовника. Очікувана вартість послуги з оцінки арештованого майна та прав у виконавчому провадженні визначена з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сторінці вебсайту Замовника за посиланням: https://www.sumyjust.gov.ua/wp-content/uploads/2023/01/ogoloshennya-ua-2022-02-08-000531-a.pdf. ПО СУТІ 2 ПИТАННЯ ІНФОРМУЄМО: 2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – Приватним підприємством «Центр незалежної оцінки та експертизи» під час укладання договору вимоги пункту 3 розділу IV «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом»? Переможцем – Приватним підприємством «Центр незалежної оцінки та експертизи» під час укладання договору дотримано в повному обсязі вимогу пункту 3 розділу VІ «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та надано замовнику: 1) Статут (пунктом 8.4 статті 8 Статуту надані права директору на укладання та підписання угод, що стосується діяльності підприємства (без довіреності)); 2) наказ про призначення на посуду директора Скобіна Д.С.; 3) витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Відповідно до Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» послуги з оцінки арештованого майна та прав у виконавчому провадженні не ліцензуються. Разом з тим, переможець – Приватне підприємство «Центр незалежної оцінки та експертизи» надав замовнику при укладанні договору документ дозвільного характеру, а саме: сертифікат № 336/20, виданий Фондом державного майна України від 24 квітня 2020 року, з зазначенням напрямків оцінки майна, щодо яких Приватному підприємству «Центр незалежної оцінки та експертизи» дозволено діяльність в межах напрямів оцінки. Отже, Північно-Східним міжрегіональним управління Міністерства юстиції (м. Суми) закупівлю «Послуги з оцінки арештованого майна та прав у виконавчому провадженні», за предметом: ДК 021:2015- 79410000-1 - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (оголошення № UA-2022-02-08-000531-a) здійснено з дотриманням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Додатки: на 31 арк. у 1 прм.
Про вжиті заходи за результатами моніторингу Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.08.2022 № 912 «Про реорганізацію міжрегіональних територіальних органів Міністерства юстиції» реорганізовано Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) шляхом його приєднання до Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Суми) з перейменуванням у Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції. Східним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції розглянуто висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-08-000531-a «Послуги з оцінки арештованого майна та прав у виконавчому провадженні» (предмет закупівлі: код за ДК 021:2015 – 79410000-1 - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління), який було проведено Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області у період з 28 грудня 2022 року по 13 січня 2023 року і за результатами розгляду повідомляємо. Відповідно до статті 19 Конституції України органи виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх посадові особи мають діяти в межах повноважень та у спосіб, визначений законом. Згідно вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в тендерній документації Замовника підпункт 2.1 пункту 2 Розділу V містить перелік дванадцяти прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких Учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, що затверджені наказом Міністерства економіки України «Про затвердження переліку формальних помилок» від 15.04.2020 № 710, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998. Зазначений перелік є чітким, зрозумілим та передбачуваним. Стосовно порушення вимог частини десятої статті 29 Закону, повідомляємо, що відповідно до листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1 (копія додається) засвідчено форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресія Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року. Зазначені обставини з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення, є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб’єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/ чи іншим зобов’язанням/ обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), що зазначено в протоколі уповноваженої особи від 12.04.2022 № 28/2022. На виконання підпункту третього пункту 2 статті 16 Закону Замовником в тендерній документації встановлено кваліфікаційний критерій, як: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Слід зазначити, що формулюючи складові вимог тендерної документації стосовно кваліфікаційних критеріїв Учасника, Замовник мав на меті встановити наявність у Учасника необхідного досвіду виконання аналогічних договорів та надання якісних послуг. Серед переліку документів, визначених Замовником були: довідка на фірмовому бланку у формі, наведеній у таблиці, два аналогічних договори, довідка в довільній формі про наявний в учасника досвід в оцінці: нерухомого та рухомого майна; цілісних майнових комплексів (разом з корпоративними правами); цінних паперів. Учасником тендеру – приватним підприємством «Центр незалежної оцінки та експертизи» до пропозиції були долучені: договори від 23.12.2019 № № 202/19, 231/19 та 309/19, акти-прийому передачі робіт по незалежній оцінці від 23.12.2019 №№ 202/19, 231/19 та 309/19, а також довідка від 17.02.2022 № 22 про наявний досвід в оцінці: нерухомого та рухомого майна; майнових прав, цілісних майнових комплексів (разом з корпоративними правами); цінних паперів. Замовник, проаналізувавши та вивчивши зміст наданих Учасником документів, встановив беззаперечну відповідність такого Учасника вимогам, зазначених у кваліфікаційних критеріях. Досвід виконання аналогічних договорів Учасником торгів підтверджено договорами про надання послуг з оцінки арештованого майна від 23.12.2019 № № 202/19, 231/19 та 309/19, актами-прийому передачі робіт по незалежній оцінці від 23.12.2019 №№ 202/19, 231/19 та 309/19, а також довідкою від 17.02.2022 № 22 про наявний досвід в оцінці: нерухомого та рухомого майна; майнових прав, цілісних майнових комплексів (разом з корпоративними правами); цінних паперів. Довідка Учасника про наявність досвіду виконання аналогічних договорів у порівнянні з наданими ним документами має нижчу юридичну значимість та не є критично необхідним документом, яким підтверджуються певні обставини. Враховуючи ситуацію в країні, з метою забезпечення безперебійного функціонування відділів державної виконавчої служби та надання ними в складних умовах адміністративних послуг у сфері примусового виконання рішень, гарантованих державою, Замовником були враховані вищезазначені документи, в яких наявна вся інформація, передбачена довідкою, що є фактом наявності досвіду виконання аналогічних договорів Учасника. Звертаємо особливу увагу на те, що Замовником були враховані більш юридично вагомі документи щодо наявного досвіду виконання аналогічних договорів, аніж довідка Учасника, складена відносно себе ж, яка має інформативний та суб'єктивний характер і складається на підставі цих же договорів, відповідно, є похідною від таких договорів. Разом з цим, на вимогу пункту 3 розділу II Констатуюча частина висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-08-000531-a Східним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції надіслано приватному підприємству «Центр незалежної оцінки та експертизи» пропозицію щодо припинення зобов’язань за договором про закупівлю за державні кошти від 27.04.2022 № 1267 та укладанням відповідної додаткової угоди (копія листа від 19.01.2023 №2157/12.4/23/2 додається) згідно зі статтею 188 Господарського кодексу України.