0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
359 040.00 UAH
Замовник
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 8 бер. 16:13
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит у межах проведеннямоніторингу закупівлі послугз программного супроводу та консультаційних послуг з питань программного забезпечення електронної системи розподілу відвідувачів за кодом ДК 021:2015: 72200000-7 – Послуги з програмування та консультаційні послуги з питань программного забезпечення (UA-2023-01-02-002378-a) повідомляємо наступне. Щодо першого питання: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимо гнормативних документів у сфері стандартизації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі самостійного аналізу цін за попередні роки на аналогічні послуги. Обгрунтування розміщенно на сайті Дніпровської міської ради https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-administrativnih-poslug-ta-dozvilnih-procedur-dniprovskoi-miskoi-radi. У зв’язку з неможливістю усунути інші виявлені порушення прийнято рішення про розірвання договору з ТОВ «КЮСОЛЮШНС», копія додаткової угоди про розірвання договору про надання послуг від 26.01.2023 № 03/01/23 буде додатково надана через електронну систему закупівель після підписання з боку ТОВ «КЮСОЛЮШНС».
На Ваш запит у межах проведеннямоніторингу закупівлі послугз программного супроводу та консультаційних послуг з питань программного забезпечення електронної системи розподілу відвідувачів за кодом ДК 021:2015: 72200000-7 – Послуги з програмування та консультаційні послуги з питань программного забезпечення (UA-2023-01-02-002378-a) повідомляємо наступне. Щодо першого питання: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимо гнормативних документів у сфері стандартизації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі самостійного аналізу цін за попередні роки на аналогічні послуги. Обгрунтування розміщенно на сайті Дніпровської міської ради https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-administrativnih-poslug-ta-dozvilnih-procedur-dniprovskoi-miskoi-radi. У зв’язку з неможливістю усунути інші виявлені порушення прийнято рішення про розірвання договору з ТОВ «КЮСОЛЮШНС», копія додаткової угоди про розірвання договору про надання послуг від 26.01.2023 № 03/01/23 буде додатково надана через електронну систему закупівель після підписання з боку ТОВ «КЮСОЛЮШНС».
На виконання вимог викладених у Висновку від 22.03.2023 повідомляємо, що зобовязання за договором про надання послуг від 26.01.2023 № 03/01/23 з ТОВ "КЮСОЛЮШНС" припинено відповідно до додаткової уогоди № 2 від 23.03.2023.