0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
14 280 000.00 UAH
Замовник
Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 18 трав. 11:08
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до наявної потреби, у зв’язку з необхідністю виконання робіт з капітального ремонту фасаду спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови № 85 за адресою проспект Голосіївський, 36 у Голосіївському районі міста Києва, з метою підготовки до опалювального сезону та проведення заходів з енергозбереження. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета визначені у відповідному додатку до тендерної документації. Очікувана вартість (визначена за договірною ціною без урахування Глави 10 ЗКР) предмета закупівлі відповідає розміру бюджетного призначення, згідно рішення Київської міської ради від 08.12.2022 № 5828/5869 «Про бюджет міста Києва на 2023 рік» та розпорядження Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації від 06.02.2023 № 33 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2023 році за рахунок бюджетних коштів по Голосіївській районній в місті Києві державній адміністрації» та становить 14 280 000,00 грн з ПДВ. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://golos.kyivcity.gov.ua/content/viddil-budivnyctva-arhitektury-ta-zemlekorystuvannya.html
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до наявної потреби, у зв’язку з необхідністю виконання робіт з капітального ремонту фасаду спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови № 85 за адресою проспект Голосіївський, 36 у Голосіївському районі міста Києва, з метою підготовки до опалювального сезону та проведення заходів з енергозбереження. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета визначені у відповідному додатку до тендерної документації. Очікувана вартість (визначена за договірною ціною без урахування Глави 10 ЗКР) предмета закупівлі відповідає розміру бюджетного призначення, згідно рішення Київської міської ради від 08.12.2022 № 5828/5869 «Про бюджет міста Києва на 2023 рік» та розпорядження Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації від 06.02.2023 № 33 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2023 році за рахунок бюджетних коштів по Голосіївській районній в місті Києві державній адміністрації» та становить 14 280 000,00 грн з ПДВ. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://golos.kyivcity.gov.ua/content/viddil-budivnyctva-arhitektury-ta-zemlekorystuvannya.html
26.06.2023 до Київського окружного адміністративного суду направлено позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі
«13» червня 2023 року Північним офісом Держаудитслужби було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі робіт Підготовка об'єкту: «Капітальний ремонт фасаду спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови № 85 за адресою проспект Голосіївський, 36 у Голосіївському районі міста Києва» до опалювального сезону та проведення заходів з енергозбереження. код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-04-19-010460-a). Відповідно до ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Згідно ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. З урахуванням викладеного та користуючись правами передбаченими Законом звертаємось до органу державного фінансового контролю з наступними роз'ясненнями/заперечення щодо змісту висновку. Згідно з пунктом 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Уповноваженою особою було підготовлено повідомлення про усунення невідповідностей, однак, під час завантаження відбувся технічний збій системи або технічна помилка, в результаті, повідомлення про усунення невідповідностей, оприлюднене Замовником в електронній системі закупівель Prozorro, не містило переліку виявлених невідповідностей а містило лише заголовок (Дата публікації: 10-05-23, 13:13:53). Уповноваженою особою було здійснено дзвінок службі технічної підтримки 0 800 30 77 55 та отримано відповідь про неможливість усунення даного збою/технічної помилки. В результаті виявлення зазначеної помилки, уповноваженою особою було надіслано Протокол уповноваженої особи №10-05-1 від 10.05.2023 на електронну пошту учасника, що зазначена на електронному майданчику зазначеної закупівлі (10 травня, 14:29 sinelnikov_al@ukr.net) з переліком виявлених невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (додається до пояснень/заперечень). В даному протоколі Замовником було зазначено наступні невідповідності: Відповідно до положень п.5 додатку 2 до тендерної документації, замовником було встановлено вимогу щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Довідка з обслуговуючого (-их) банку (-ів) щодо відсутності заборгованості за кредитами, видана не пізніше місячного терміну до дати розкриття пропозицій.», тоді як учасником було надано «Довідка про відкриті рахунки.PDF». Також, відповідно до положень п.14 додатку 2 до тендерної документації учасник мав надати «копії протоколів періодичних випробувань на запобіжні пояси та стропи, дійсні до завершення дії договору. Надати підтвердження оплати на запобіжні пояси та стропи (виписка з банку або інший платіжний документ) вищезазначених засобів», тоді як учасником було надано всі вищезазначені документи, крім копії протоколів періодичних випробувань на стропи. В результаті ТОВ «СІТІГАЗСЕРВІС» було усунуто виявлені зауваження, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Стосовно інших зауважень, повідомляємо наступне, 1. відповідно до вимог пункту 2 частини 1 Додатку 2 до ТД учасник повинен надати довідку з переліком посадової(их) уповноваженої(их) осіб на право підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт (надання послуг). Однак, Переможцем не надано вищевказану довідку, чим порушено вимоги пункту 2 частини 1 Додатку 2 до ТД. Так, відповідно до пункту 2 частини 1 Додатку 2 до ТД, учасник для підтвердження кваліфікації надав наказ №21/03/2018-П про призначення директором, протокол загальних зборів підприємства в якому зазначено, що Панасюк С.П. є директором підприємства, також надав копію виписки з ЄДР юридичних осіб, в якій зазначено, що Панасюк С.П. має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи, в тому числі підписувати договори, та інші юридичні документи підприємства. Для підтвердження достовірності уповноваженої особи підприємства було надано копію паспорту директора підприємства. Відповідно, Уповноваженою особою підписання цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт (надання послуг) є директор підприємства ТОВ «СІТІГАЗСЕРВІС» - Панасюк Світлана Петрівна. 2. Згідно з пунктом 8 частини 1 Додатку 2 до ТД, учасник повинен надати листи-згоди на обробку та використання персональних даних посадової (их) та/або уповноваженої (их) осіб, усіх фізичних осіб, персональні дані яких він оприлюднює під час подачі пропозиції та з якими такий учасник перебуває у трудових, договірних чи інших відносинах (у тому числі працівників, підрядників - фізичних осіб,засновників та учасників). Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2021 № 2297 - VI (далі - Закон № 2297), персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Згідно зі статтею 14 Закону № 2297, поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб'єкта персональних даних. Тендерна пропозиція ТОВ «СІТІГАЗСЕРВІС» містить протокол загальних зборів від 21.03.2018 № 21/03/18, в якому зазначені персональні дані (реквізити паспорту, адреса та реєстраційний номер облікової картки платника податків) Черненко Т.В. Однак, тендерна пропозиція Переможця не містить лист-згоду на обробку та поширення персональних даних вищезазначеної особи, чим порушено вимоги пункту 8 частини 1 Додатку 2 до ТД. В протоколі загальних зборів учасника підприємства, Черненко Т.В. затверджує вихід зі складу Учасників Товариства датовано 21.03.2018. В свою чергу в останній редакції Статуту ТОВ “Сітігазсервіс” від 21.09.2021 року вказано єдину уповноважену особу, а саме Панасюк С.П. 3. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт, відповідно до пункту 15 частини 1 Додатку 2 до ТД учасником надається довідка про виконання аналогічного договору за встановленою формою та оригінал або завірена належним чином копія такого договору. Проте, довідка про виконання аналогічного договору від 26.04.2023 № 64 не відповідає встановленій Замовником формі, так як не містить інформації про предмет договору, дату укладання та строк дії договору. Для документального підтвердження інформації зазначеній у довідці, в складі тендерної пропозиції Переможцем надано скан-копію договору підряду від 08.09.2021 № 2109. Аналізом вищевказаного договору встановлено, що відповідно до пункту 15 договір містить додатки, які є його невід’ємною частиною, зокрема, зведений кошторис та графік виконання робіт. Однак, Переможцем не надано додатки до вищевказаного договору, які є його невід'ємною частиною, чим не виконано вимоги пункту 15 частини 1 Додатку 2 до ТД в частині надання копії аналогічного договору. Для підтвердження кваліфікації, Учасником надано довідку №64 про наявність аналогічного договору, де не зазначено предмет договору, та строк дії договору. Однак учасник надав сканований оригінал договору, пункт 1.5 зазначено предмет договору, та весь розділ 2 договору. Розділ 4 договору, пункт 4.1.2 вказані терміни дії договору та виконання робіт. Порушення з боку учасника відсутні. Відповідно до вимог ТД, пункту 15 частини 1 Додатку 2, учасник повинен надати скановий договір, довідку КБ-3 та оригінал позитивного відгуку. В даному розділі відсутні порушення, адже учасник надав сканований оригінал договору з усією підтверджуючою інформацією предмета договору в рамках вимог ТД, строку його дії, надав довідку КБ-3 на повну вартість виконання договору та оригінал позитивного відгуку від Замовника про повне та успішне виконання умов договору. 4. Відповідно до технічних вимог викладених в пункті 22 частини 1 Додатку 2 до ТД, у складі договірної ціни, складеної згідно Настанови з визначення вартості будівництва та Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, учасник надає Замовнику скановану з оригіналу та завірену підписом уповноваженої особи договірну ціну, з урахуванням відшкодування проходження експертизи кошторисної документації. Однак, договірна ціна надана в складі тендерної пропозиції ТОВ «СІТІГАЗСЕРВІС» визначена без урахування відшкодування проходження експертизи кошторисної документації, чим не дотримано вимоги пункту 22 частини 1 Додатку 2 до ТД. Експертиза зазначена та зазвичай зазначається в розділі “Інші супутні витрати”. 5. в порушення умов пункту 22 частини 1 Додатку 2 до ТД, Переможцем не надано гарантійний лист, що організація робіт буде здійснюватися відповідно до вимог ДБН А.3.1-5:2016. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Учасник тендеру надав у складі своєї пропозиції завірений скан проекту договору, в якому є пункт 6.4 “Підрядник зобов’язаний”, підпункт 6.4.2 “Організовувати ведення робіт відповідно до вимог ДБН А.3.1-5:2016 “Організація будівельного виробництва”. Документ є завірений печаткою та ЕЦП учасником тендеру, отже це зауваження не є порушенням вимог ТД.