0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
524 000.00 UAH
Замовник
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 1 бер. 14:24
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
Дата закінчення моніторингу: 18 березня 2019 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», розгляду тендерної пропозиції ФОП "Копчай Ольга Борисівна". Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, пояснення та документи замовника, отримані 06.03.2019, 14.03.2019, 15.03.2019 через електронну систему закупівель. Аналізом питання щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено наступне: Відповідно до частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Відповідно до частини сьомої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Опрацюванням інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель ProZorro встановлено, що річним планом/додатком до річного плану на 2019 рік закупівля Сир твердий та сир кисломолочний, очікуваною вартістю 524 000,00 гривень не передбачена. В порушення вимог частини першої статті 4 та частини сьомої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником проведено процедуру закупівлі очікуваною вартістю 524 000,00 гривень без включення до річного плану. Аналізом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне: В порушення вимог пункту 15 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не містить інформації щодо розміру, виду, строку та умов надання, умов повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати). Відповідно до пункту другого Додатку 1 форма «тендерна пропозиція» до тендерної документації учасник повинен надати згоду дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90-та календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій. Проте, згідно з частиною четвертою «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Отже, зазначені вище вимоги, які містяться у тендерній документації, суперечать між собою. За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Аналізом питання відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП «Копчай Ольга Борисівна» вимогам тендерної документації встановлено її невідповідність умовам тендерної документації в частині: ненадання автентичного перекладу українською мовою до договору оренди нежитлового приміщення від 10.07.2013 №3, який міститься у складі тендерної пропозиції учасника та викладений російською мовою; в частині ненадання додатків до аналогічного договору про закупівлю товарів від 11.05.2018 №168 (видаткова накладна, завірені копії сертифікатів якості, ветеринарних свідоцтв, декларацій виробника), які є його невід’ємною частиною.
У ході проведення моніторингу Замовником надано пояснення, що закупівля відмінена через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
З огляду на те, що закупівля відмінена, встановлені порушення законодавства у сфері закупівель вважаються усунутими.
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Сир твердий та сир кисломолочний» код за ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель «Prozorro» за номером ID: UA-2019-02-12-003276-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань: 1. Відповідно до вимог пункту 15 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати). В порушення вимог пункту 15 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначений пункт у тендерній документації не передбачено. Чому у тендерній документації інформація щодо розміру, виду, строку та умов надання, умов повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) не міститься? 2. Відповідно до пункту другого Додатку 1 форма «тендерна пропозиція» до тендерної документації учасник повинен надати згоду дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90-та календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій. Проте, згідно з частиною четвертою «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Чому перелічені вище вимоги суперечать між собою? 3. Відповідно до частини першої розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантажуються наступні документи, зокрема, інформація щодо відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у статті 17 Закону (ДОДАТОК № 3). Так, інформація про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», надається учасниками відповідно до наведеного у тендерній документації Додатку 3 (відповідно до прикладу за довільною формою). Всупереч вимогам пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», яка є імперативною, тендерна документація не містить вимог стосовно надання учасником інформації щодо підстав, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Чому у тендерній документації не містяться вимоги щодо підстав, визначених у пунктах 3 та 8 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
відповідь надано
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Сир твердий та сир кисломолочний» код за ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-12-003276-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань: 1. Щодо тендерної пропозиції учасника ФОП «Копчай Ольга Борисівна». 1.1. Відповідно до частини першої статті 15 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Так, відповідно до частини сьомої розділу І тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції викладаються українською мовою. У разі подання учасником документів викладених іншою мовою, документи повинні мати автентичний переклад українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Проте, до договору оренди нежитлового приміщення від 10.07.2013 №3, який міститься у складі тендерної пропозиції учасника та викладений російською мовою (файл «Копія договору оренди складського приміщення +Акт прийому-передачі +ДУ») не надано автентичного перекладу на українську мову. 1.2. Відповідно до частини третьої «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» таблиці «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКІВ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку 2 до тендерної документації від учасників вимагалося надати копію аналогічного договору стосовно постачання продуктів харчування, у відповідності до предмету закупівлі. На виконання зазначеної вище вимоги, у складі тендерної пропозиції наданий, зокрема, договір про закупівлю товарів від 25.04.2018 №164. Відповідно до розділу ХІІ «Додатки до договору» зазначеного вище договору, додатками до цього договору є, зокрема, видаткова накладна, завірені копії сертифікатів якості, ветеринарних свідоцтв, декларацій виробника. Варто зазначити, що частиною 1 ст. 626 Цивільного кодексу України визначено, що договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Відповідно до ч.1 ст. 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Проте, видаткова накладна, завірені копії сертифікатів якості, ветеринарних свідоцтв, декларацій виробника, у складі пропозиції учасника ФОП «Копчай Ольга Борисівна» не міститься. З огляду на вищевикладене, учасником ФОП «Копчай Ольга Борисівна» надано у складі тендерної пропозиції копію лише частини аналогічного договору про закупівлю від 25.04.2018 №164, а не копію такого договору в повному обсязі, включно з його невід’ємними частинами. Слід зауважити, що згідно з пунктом 20 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Відповідно до пункту 30 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція ФОП «Копчай Ольга Борисівна» не відповідає умовам тендерної документації замовника та на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» мала бути відхилена. Чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «Копчай Ольга Борисівна», яка не відповідає умовам тендерної документації замовника? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Надаємо відповідь на виявленні, органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Сир твердий та сир кисломолочний» код за ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-12-003276-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань: 1. Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Проте, замовником оголошено процедуру закупівлі за номером UA-2019-02-12-003276-b, яка не передбачена річним планом закупівель. Просимо пояснити, чому процедура закупівлі UA-2019-02-12-003276-b оголошена без наявності її у річному плані? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Добрий день! По закупівлі товару «Сир твердий та сир кисломолочний» код за ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-12-003276-b В річний план сумма внесенна без порушень. Надаємо індетифікатор плану закупівель : https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-02-12-011101-b. Дякуємо за запитання.
Добрий день! По закупівлі товару «Сир твердий та сир кисломолочний» код за ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-12-003276-b В річний план сумма внесенна без порушень. Надаємо індетифікатор плану закупівель : https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-02-12-011101-b. Дякуємо за запитання.
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Сир твердий та сир кисломолочний» код за ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-12-003276-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань: 1. Відповідно до наданих пояснень в електронній системі закупівель ProZorro від 14.03.2019 річний план закупівель на 2019 рік передбачає проведення процедури закупівлі «Сир кисломолочний. Сир твердий» очікуваною вартістю 424 000,00 грн (https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-02-12-011101-b). Проте, замовником оголошено процедуру закупівлі за номером UA-2019-02-12-003276-b, очікуваною вартістю 524 000,00 грн, яка не передбачена річним планом закупівель на 2019 рік. Просимо пояснити, чому процедура закупівлі UA-2019-02-12-003276-b оголошена без наявності її у річному плані? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь надано
Відповідь надано
відповідь надано