0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
720 000.00 UAH
Завершено. Порушення не знайдено
Дата: 18 серп. 11:42
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з виготовлення інформаційної текстильної продукції для проведення всеукраїнських і міжнародних організаційно-масових заходів з учнівською молоддю та семінарів-практикумів для педагогічних працівників закладів позашкільної освіти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-10-015083-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з виготовлення інформаційної текстильної продукції для проведення всеукраїнських і міжнародних організаційно-масових заходів з учнівською молоддю та семінарів-практикумів для педагогічних працівників закладів позашкільної освіти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-10-015083-a) надаємо відповіді та обґрунтовані пояснення: 1. Стосовно першого питання, повідомляємо – в додатку до зазначеної відповіді надаємо комерційні пропозиції від потенційних учасників (у кількості трьох). Додатково повідомляємо посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості: https://vip-print.ua/ua/, https://beeclub.com.ua/tekstil.html. 2. Стосовно другого питання стосовно посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду, повідомляємо – функціонал офіційного веб-сайту Замовника перебуває в процесі оновлення, ребрендингу та удосконалення. З урахуванням здійснення технічних робіт на офіційному веб-сайті Замовника, надати посилання неможливо до моменту завершення відповідних технічних робіт на офіційному веб-сайті.
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару ДК 021:2015:39560000-5: Текстильні вироби різні (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-10-015083-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Відповідно до інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель 16 червня 2023 року Замовником прийняте протокольне рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Тропша Вадима Дмитровича до 14 липня 2023 року. 19 червня 2023 року Замовника прийняте протокольне рішення про відміну зазначеної закупівлі у зв’язку зі скороченням видатків. 18 липня 2023 року в електронній системі закупівель було опубліковано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.07.2023 № №10550-р/пк-пз (далі – рішення АМКУ), яким зобов'язано Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі за номером ID: UA-2023-05-10-015083-a. 24 липня 2023 року Замовником на виконання рішення АМКУ оприлюднена інформація щодо скасування попередньо прийнятого рішення уповноваженої особи про відміну процедури зазначеної закупівлі закупівлі. Враховуючи зазначене, виникла потреба в отриманні інформації, яким чином було дотримано вимоги пунктів 38 та 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів)? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Стосовно надання інформації, яким чином було дотримано вимоги пунктів 38 та 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів), повідомляємо – Замовник не погоджується з рішенням Антимонопольного комітету України. Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.07.2023 № №10550-р/пк-пз оскаржується Замовником в судовому порядку у Київському окружному адміністративному суді України. Зазначена інформація розміщена у відкритому доступі на офіційному веб-сайті судової влади України за посиланням – https://court.gov.ua/
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з виготовлення інформаційної текстильної продукції для проведення всеукраїнських і міжнародних організаційно-масових заходів з учнівською молоддю та семінарів-практикумів для педагогічних працівників закладів позашкільної освіти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-10-015083-a) надаємо відповіді та обґрунтовані пояснення: 1. Стосовно першого питання, повідомляємо – в додатку до зазначеної відповіді надаємо комерційні пропозиції від потенційних учасників (у кількості трьох). Додатково повідомляємо посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості: https://vip-print.ua/ua/, https://beeclub.com.ua/tekstil.html. 2. Стосовно другого питання стосовно посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду, повідомляємо – функціонал офіційного веб-сайту Замовника перебуває в процесі оновлення, ребрендингу та удосконалення. З урахуванням здійснення технічних робіт на офіційному веб-сайті Замовника, надати посилання неможливо до моменту завершення відповідних технічних робіт на офіційному веб-сайті.
Стосовно надання інформації, яким чином було дотримано вимоги пунктів 38 та 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів), повідомляємо – Замовник не погоджується з рішенням Антимонопольного комітету України. Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.07.2023 № №10550-р/пк-пз оскаржується Замовником в судовому порядку у Київському окружному адміністративному суді України. Зазначена інформація розміщена у відкритому доступі на офіційному веб-сайті судової влади України за посиланням – https://court.gov.ua/