0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
363 005.79 UAH
Знайдено порушення
Дата: 21 серп. 18:00
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Пояснення на висновок моніторингу СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (наказ від 22.06.2023 № 145) щодо закупівлі UA-2023-03-30-000830-a. 1. Згідно з наказом Лівобережної адміністрації Дніпровської міської ради «Про організацію виконання заходів з ліквідації аварійних ситуацій» до адміністрації у разі виникнення аварійної ситуації у житловому будинку головами ОСББ, ЖБК або ініціативною групою подаються документи (лист-заява, акт попереднього обстеження та дефектний акт) для виконання заходів з ліквідації аварійних ситуацій в житлових будинках (додаються). На виконання рішення Дніпровської міської ради від 25.01.2023 №6/33 «Про внесення змін до рішення міської ради від 30.03.2016 №18/5 «Про затвердження Програми реформування та розвитку житлового господарства м. Дніпра на 2020-2024 роки» , зі змінами, на основі Програми АВК-5 (ліцензія додається) здійснюється кошторисний розрахунок на основі наданого дефектного акту для обґрунтування розміру бюджетного призначення та готується наказ адміністрації про розподіл видатків на експлуатацію та технічне обслуговування житлового фонду на 2023 рік (у розрізі об’єктів) та затверджується Паспорт бюджетної програми, який оприлюднено на сайті Дніпровської міської ради на сторінці Лівобережної адміністрації за посиланням: https://dniprorada.gov.ua/upload/editor/pro_vnesennya_zmin_do_pasportu_byudzhetnoi_programi_na_2023_rik_-_livoberezhna_administraciya_dniprovskoi_miskoi_radi_nakaz_vid_29-03-2023_r-_25-n.pdf. 2. 3. Згідно з додатком 2 «Технічне завдання» тендерної документації зазначено вимогу, що учасники у складі своєї пропозиції мають надати інформаційну довідку, складену у довільній формі, щодо фінансової спроможності учасника стосовно виконання послуг, що є предметом закупівлі. Згідно з пунктом 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору» тендерної документації зазначено вимогу, що учасники у складі пропозиції повинні надати довідку про те, що істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, передбачених частиною 5 статті 41 Закону та цією документацією, із зазначенням самих випадків внесення змін. У зв’язку з виникненням технічних проблем вказані довідки Учасником не завантажені, але подані з поясненнями Замовнику в оригіналі в паперовому вигляді (додається). А оскільки ФОП Богомол Євгеній Олександрович є перевіреним та позитивним контрагентом, довідку було прийнято до уваги (ФОП Богомол Євгеній Олександрович працює з Лівобережною адміністрацією понад два з половиною роки та зарекомендував себе, як відповідальний виконавець, робочий процес організовує професійно, з дотриманням високого рівня безпеки, згідно всіх норм та правил. Претензії до якості, строків наданих послуг та судові позови за договорами відсутні). Враховуючи відсутність пропозицій від інших учасників та терміновість виконання робіт, та наявність всіх інших документів, які були подані належним чином, а будинок потребував термінового аварійного ремонту, було прийнято рішення про намір укласти договір з єдиним учасником закупівлі - ФОП Богомол Євгеній Олександрович. 4. По питанню визначення предмета закупівлі повідомляємо наступне: предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708 за показником четвертої цифри основного словника відповідно до норм частини третьої Порядку № 708. При цьому, замовником при визначенні предмету закупівлі застосовано код Єдиного закупівельного словника – «ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт» тобто предмет закупівлі замовник визначив за показником другої цифри Єдиного закупівельного словника. Разом з тим, позиція Міністерства економічного розвитку України, вказана у листі від 07.02.2017 № 3302-06/3816-06 «Щодо порядку визначення предмета закупівлі» передбачає, що у разі якщо предмет закупівлі не має в ієрархічній структурі Єдиного закупівельного словника відповідного коду у замовника є можливість обрання коду «99999999-9». В той же час, визначення коду Єдиного закупівельного словника «45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт» надає більшої інформації щодо предмету закупівлі, ніж «99999999-9 – Не відображене в інших розділах». Підсумовуючи вказане питання необхідно зазначити, що визначення предмету закупівлі «45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт» за показником другої цифри порушує норми частини третьої Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від15.04.2020 № 708, однак сприяє принципу відкритості в частині більш детальної інформації щодо предмету закупівлі та не порушує принципу конкуренції та прозорості проведення закупівель. 5. Технічна помилка, яка виникла у проєкті договору була виправлена в наступних закупівлях. 6. У пункті 5 розділу VI «Результати торгів та укладання договору» було помилково поставлено строк 10 днів, як застосовано в статті 17 Закону замість прийнятих чотирьох днів згідно з пункту 44 Особливостей. Але, при проведенні процедури закупівлі ми спираємося на норми Особливостей і Переможець викладає документи в строк, визначений абзацом 15 пункту 44 Особливостей. ВИСНОВКИ: Вважаючи на вищезазначене, в наступних закупівлях уповноваженою особою предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Всі помилки будуть враховані в наступних процедурах закупівель шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому, уповноваженою особою буде ретельно пропрацьовано Закони та нормативні акти. Також, для подальшого недопущення порушень норм Закону України «Про публічні закупівлі» та іншого чинного законодавства, що регулює питання публічних закупівель, уповноваженою особою будуть пройдені відповідні курси із підвищення кваліфікації фахівців публічних закупівель при наявності фінансування. Учасник виконав всі послуги у строки, технічні та якісні характеристики прийняті Технічним наглядом відповідно до договору № ВТ17042023-1 від 17.04.2023. Наразі дані порушення, не вплинули на якість виконаного поточного ремонту, на термін виконання ремонту в умовах воєнного стану, що дозволило привести до ладу приміщення житлового фонду, яке було в аварійному стані (усунення аварійної ситуації) шляхом герметизації між панельних швів. На жаль, дане порушення усунути неможливо, оскільки роботи щодо усунення аварійної ситуації за адресою просп. Петра Калнишевського, буд. 38 завершено і договір виконаний та оплачений.
Пояснення на висновок моніторингу СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (наказ від 22.06.2023 № 145) щодо закупівлі UA-2023-03-30-000830-a. 1. Згідно з наказом Лівобережної адміністрації Дніпровської міської ради «Про організацію виконання заходів з ліквідації аварійних ситуацій» до адміністрації у разі виникнення аварійної ситуації у житловому будинку головами ОСББ, ЖБК або ініціативною групою подаються документи (лист-заява, акт попереднього обстеження та дефектний акт) для виконання заходів з ліквідації аварійних ситуацій в житлових будинках (додаються). На виконання рішення Дніпровської міської ради від 25.01.2023 №6/33 «Про внесення змін до рішення міської ради від 30.03.2016 №18/5 «Про затвердження Програми реформування та розвитку житлового господарства м. Дніпра на 2020-2024 роки» , зі змінами, на основі Програми АВК-5 (ліцензія додається) здійснюється кошторисний розрахунок на основі наданого дефектного акту для обґрунтування розміру бюджетного призначення та готується наказ адміністрації про розподіл видатків на експлуатацію та технічне обслуговування житлового фонду на 2023 рік (у розрізі об’єктів) та затверджується Паспорт бюджетної програми, який оприлюднено на сайті Дніпровської міської ради на сторінці Лівобережної адміністрації за посиланням: https://dniprorada.gov.ua/upload/editor/pro_vnesennya_zmin_do_pasportu_byudzhetnoi_programi_na_2023_rik_-_livoberezhna_administraciya_dniprovskoi_miskoi_radi_nakaz_vid_29-03-2023_r-_25-n.pdf. 2. 3. Згідно з додатком 2 «Технічне завдання» тендерної документації зазначено вимогу, що учасники у складі своєї пропозиції мають надати інформаційну довідку, складену у довільній формі, щодо фінансової спроможності учасника стосовно виконання послуг, що є предметом закупівлі. Згідно з пунктом 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору» тендерної документації зазначено вимогу, що учасники у складі пропозиції повинні надати довідку про те, що істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, передбачених частиною 5 статті 41 Закону та цією документацією, із зазначенням самих випадків внесення змін. У зв’язку з виникненням технічних проблем вказані довідки Учасником не завантажені, але подані з поясненнями Замовнику в оригіналі в паперовому вигляді (додається). А оскільки ФОП Богомол Євгеній Олександрович є перевіреним та позитивним контрагентом, довідку було прийнято до уваги (ФОП Богомол Євгеній Олександрович працює з Лівобережною адміністрацією понад два з половиною роки та зарекомендував себе, як відповідальний виконавець, робочий процес організовує професійно, з дотриманням високого рівня безпеки, згідно всіх норм та правил. Претензії до якості, строків наданих послуг та судові позови за договорами відсутні). Враховуючи відсутність пропозицій від інших учасників та терміновість виконання робіт, та наявність всіх інших документів, які були подані належним чином, а будинок потребував термінового аварійного ремонту, було прийнято рішення про намір укласти договір з єдиним учасником закупівлі - ФОП Богомол Євгеній Олександрович. 4. По питанню визначення предмета закупівлі повідомляємо наступне: предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708 за показником четвертої цифри основного словника відповідно до норм частини третьої Порядку № 708. При цьому, замовником при визначенні предмету закупівлі застосовано код Єдиного закупівельного словника – «ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт» тобто предмет закупівлі замовник визначив за показником другої цифри Єдиного закупівельного словника. Разом з тим, позиція Міністерства економічного розвитку України, вказана у листі від 07.02.2017 № 3302-06/3816-06 «Щодо порядку визначення предмета закупівлі» передбачає, що у разі якщо предмет закупівлі не має в ієрархічній структурі Єдиного закупівельного словника відповідного коду у замовника є можливість обрання коду «99999999-9». В той же час, визначення коду Єдиного закупівельного словника «45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт» надає більшої інформації щодо предмету закупівлі, ніж «99999999-9 – Не відображене в інших розділах». Підсумовуючи вказане питання необхідно зазначити, що визначення предмету закупівлі «45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт» за показником другої цифри порушує норми частини третьої Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від15.04.2020 № 708, однак сприяє принципу відкритості в частині більш детальної інформації щодо предмету закупівлі та не порушує принципу конкуренції та прозорості проведення закупівель. 5. Технічна помилка, яка виникла у проєкті договору була виправлена в наступних закупівлях. 6. У пункті 5 розділу VI «Результати торгів та укладання договору» було помилково поставлено строк 10 днів, як застосовано в статті 17 Закону замість прийнятих чотирьох днів згідно з пункту 44 Особливостей. Але, при проведенні процедури закупівлі ми спираємося на норми Особливостей і Переможець викладає документи в строк, визначений абзацом 15 пункту 44 Особливостей. ВИСНОВКИ: Вважаючи на вищезазначене, в наступних закупівлях уповноваженою особою предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Всі помилки будуть враховані в наступних процедурах закупівель шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому, уповноваженою особою буде ретельно пропрацьовано Закони та нормативні акти. Також, для подальшого недопущення порушень норм Закону України «Про публічні закупівлі» та іншого чинного законодавства, що регулює питання публічних закупівель, уповноваженою особою будуть пройдені відповідні курси із підвищення кваліфікації фахівців публічних закупівель при наявності фінансування. Учасник виконав всі послуги у строки, технічні та якісні характеристики прийняті Технічним наглядом відповідно до договору № ВТ17042023-1 від 17.04.2023. Наразі дані порушення, не вплинули на якість виконаного поточного ремонту, на термін виконання ремонту в умовах воєнного стану, що дозволило привести до ладу приміщення житлового фонду, яке було в аварійному стані (усунення аварійної ситуації) шляхом герметизації між панельних швів. На жаль, дане порушення усунути неможливо, оскільки роботи щодо усунення аварійної ситуації за адресою просп. Петра Калнишевського, буд. 38 завершено і договір виконаний та оплачений.