0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
25 881 049.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "Коблівський сількомунгосп" Коблівської сільської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 1 січ. 14:09
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення здійснено з урахуванням пункту 4 розділу III Методи визначення очікуваної вартості Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 розрахунок очікуваної вартості робіт на основі будівельних норм, а саме очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1–1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1 – 218 – 182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» відповідно до розробленої та затвердженої проектно–кошторисної документації. Проте, наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 (далі – наказ № 281) скасовано низку документів з ціноутворення в будівництві, зокрема ДСТУ Б Д.1.1 – 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 р. № 293. Наказ № 281 (затверджені ним документи та зміни) набрав чинності з моменту його реєстрації в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (ЄДЕССБ) – 08.11.2021 р. Отже, з цієї дати ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 вже нечинний. Міністерство економіки України у зв’язку із втратою чинності ДСТУ Б. Д.1.1 – 1:2013 листом від 29.11.2021 р. № 3304 –04/56247 – 06 повідомило, що до приведення у відповідність наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 при визначенні предмета закупівлі робіт згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за об’єктами будівництва рекомендуємо замовникам враховувати кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом № 281. На даний час з 23.06.2023 до пункту 4 розділу I, згідно з наказом Міністерства економіки № 1811 від 03.04.2023, внесено зміни до редакції Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 та визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі на 2023р. визначено згідно з кошторисними призначеннями на 2023 рік та у відповідності до рішення чергової сесії Коблівської сільської ради від 06.06.2023 №7 «Про внесення змін до бюджету Коблівської сільської територіальної громади на 2023 рік». Очікувана вартість визначена відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275. Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено у відповідності до кошторисної документації, яка враховує обсяги робіт, передбачені Робочим проєктом, складеного згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281. Загальний обсяг закупівлі сформовано з урахуванням наявної потреби у закупівлі даного виду робіт та визначено в межах заходів по виконанню Програми «Питна вода», затвердженої рішенням Коблівської сільської ради №17 від 15.12.2021 «Про затвердження Програми «Питна вода» на 2022-2026 роки на території Коблівської сільської ради». Проектно – кошторисна документація на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт мереж водогону в с. Українка Березанського району Миколаївської області» затверджена наказом №46/1-ОД від 21 серпня 2023 року на суму 26730,526 тис. грн., на підставі експертного звіту (позитивний) наданого ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» №Т817-АД від 18 серпня 2023 року та затвердженого директором 21 серпня 2023 року (додається). 2). Пунктом 4 – 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати: – обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; – оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб – сайті (або на офіційному веб – сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб – сайту або офіційного веб – сайту головного розпорядника бюджетних коштів, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості: https://koblivska-gromada.gov.ua/news/1695588691/
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Тендерна пропозиція містить заархівований файл з документами виданими банком гарантом з назвою "35146 ТОВ ЕКССТРОЙ р7s.7z" (розміщено учасником 21 вересня 2023 20:47) у складі якого окрім інших документів банку надано файли "ГАРАНТІЯ 35146.pdf", "ГАРАНТІЯ 35146.pdf.(1).p7s та "ГАРАНТІЯ 35146,pdf.(2).p7s",які містять документ Гарантії та КЕП підписанта та КЕП печатки банку.Всі надані документи у складі пропозиції відповідають вимогам тендерної документації.
Тендерна пропозиція містить заархівований файл з документами виданими банком гарантом з назвою "35146 ТОВ ЕКССТРОЙ р7s.7z" (розміщено учасником 21 вересня 2023 20:47) у складі якого окрім інших документів банку надано файли "ГАРАНТІЯ 35146.pdf", "ГАРАНТІЯ 35146.pdf.(1).p7s та "ГАРАНТІЯ 35146,pdf.(2).p7s",які містять документ Гарантії та КЕП підписанта та КЕП печатки банку.Всі надані документи у складі пропозиції відповідають вимогам тендерної документації.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення здійснено з урахуванням пункту 4 розділу III Методи визначення очікуваної вартості Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 розрахунок очікуваної вартості робіт на основі будівельних норм, а саме очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1–1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1 – 218 – 182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» відповідно до розробленої та затвердженої проектно–кошторисної документації. Проте, наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 (далі – наказ № 281) скасовано низку документів з ціноутворення в будівництві, зокрема ДСТУ Б Д.1.1 – 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 р. № 293. Наказ № 281 (затверджені ним документи та зміни) набрав чинності з моменту його реєстрації в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (ЄДЕССБ) – 08.11.2021 р. Отже, з цієї дати ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 вже нечинний. Міністерство економіки України у зв’язку із втратою чинності ДСТУ Б. Д.1.1 – 1:2013 листом від 29.11.2021 р. № 3304 –04/56247 – 06 повідомило, що до приведення у відповідність наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 при визначенні предмета закупівлі робіт згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за об’єктами будівництва рекомендуємо замовникам враховувати кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом № 281. На даний час з 23.06.2023 до пункту 4 розділу I, згідно з наказом Міністерства економіки № 1811 від 03.04.2023, внесено зміни до редакції Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 та визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі на 2023р. визначено згідно з кошторисними призначеннями на 2023 рік та у відповідності до рішення чергової сесії Коблівської сільської ради від 06.06.2023 №7 «Про внесення змін до бюджету Коблівської сільської територіальної громади на 2023 рік». Очікувана вартість визначена відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275. Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено у відповідності до кошторисної документації, яка враховує обсяги робіт, передбачені Робочим проєктом, складеного згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281. Загальний обсяг закупівлі сформовано з урахуванням наявної потреби у закупівлі даного виду робіт та визначено в межах заходів по виконанню Програми «Питна вода», затвердженої рішенням Коблівської сільської ради №17 від 15.12.2021 «Про затвердження Програми «Питна вода» на 2022-2026 роки на території Коблівської сільської ради». Проектно – кошторисна документація на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт мереж водогону в с. Українка Березанського району Миколаївської області» затверджена наказом №46/1-ОД від 21 серпня 2023 року на суму 26730,526 тис. грн., на підставі експертного звіту (позитивний) наданого ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» №Т817-АД від 18 серпня 2023 року та затвердженого директором 21 серпня 2023 року (додається). 2). Пунктом 4 – 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати: – обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; – оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб – сайті (або на офіційному веб – сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб – сайту або офіційного веб – сайту головного розпорядника бюджетних коштів, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості: https://koblivska-gromada.gov.ua/news/1695588691/
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. На адресу КП "Коблівський сількомунгосп" 21.09.2023 було надано довідку пояснення (вих.№21.09/9 від 21.09.2023) щодо неможливості відсканування свідоцтва про транспортний засіб «Вантажний автокран 20Т ZOOMLION QY25H421» (ВНС №165676), реєстраційний номер ВН5376СВ,2007 року виробництва, належної якості відповідно до вимог тендерної документації у зв’язку з його значним пошкодженим станом та можливість надання на ознайомлення оригіналу документу у паперовому вигляді на вимогу замовника. Розглянувши відповідний лист- довідку з поясненням та зважаючи на об’єктивні обставини неможливості надання відповідної копії в цифровому форматі належної якості було прийнято рішення та з урахуванням того, що відповідно до п. 1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, яким визначено перелік формальних помилок, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 на підставі п. 12 цього переліку передбачено, що у разі подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду, було прийнято рішення, що відповідна помилка пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції та відповідний лист з свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу в паперовому форматі прийнято до розгляду пропозиції ТОВ «ЕКССТРОЙ». Вимогами тендерної документації передбачено замовник залишає за собою право не відхиляти тендерної пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Вимогами тендерної документації, а саме п. 1.1. Додатку 1 до тендерної документації чітко зазначено, що учасник у разі залучення транспортних засобів у складі пропозиції, також надаються скановані копії з оригіналів договорів найму (оренди) транспортних засобів/лізингу/послуг з чітко визначеним переліком технічної бази. Крім того, відповідно до Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації зазначено, що при заповненні стовпчика 6 «Зазначення приналежності» цієї таблиці у разі залучення машин, механізмів, обладнання за договорами найму (оренди) транспортних засобів/лізингу/послуг необхідно зазначити інформацію про власника, номер та дата документу. Вимогами документації передбачено надання лише інформації про власника транспортного засобу та ця техніка може бути передана у найм (оренду) транспортних засобів/лізинг/послуги не лише власниками, а ще користувачами цими засобами на підставі договорів піднайма (суборенди) сублізінг тощо. Так, відповідно до норм чинного законодавства за такими договорами піднаймачі (орендатори), лізінгоодержувачі тощо набувають звичайних прав наймача (орендодавця) лізінгодавця тощо. Вимога залучення транспортного засобу за договорами найму (оренди) транспортних засобів/лізингу/послуг лише у власників таких транспортних порушує норми визначені главами 58, 63 Цивільного кодексу України, глави 30 параграф 5 Господарського кодексу України тощо. Наголошуємо, що дискримінаційна вимога щодо залучення транспортного засобу тільки за договорами найму (оренди) транспортних засобів/лізингу/послуг лише у власників таких транспортних засобів та необхідність надання всього ланцюжка передачі такої техніки від власника до учасника торгів в тендерній документації відсутня. Таким чином, виходячи з вашого питання, пояснюємо, що власником залучених транспортних засобів а послуги цими транспортними засобами у пунктах 1, 3, 6, 7, 8, 10 таблиці Довідки № 21.09/1 ТОВ «ЕКССТРОЙ» власником є ТОВ «АТП ЮГСТРОЙ», при цьому послуги надаються цією технікою ТОВ «ДОРОЖНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОРСЕРВІС», про що свідчить наданий у складі пропозиції Договір оренди техніки 1.
1. На адресу КП "Коблівський сількомунгосп" 21.09.2023 було надано довідку пояснення (вих.№21.09/9 від 21.09.2023) щодо неможливості відсканування свідоцтва про транспортний засіб «Вантажний автокран 20Т ZOOMLION QY25H421» (ВНС №165676), реєстраційний номер ВН5376СВ,2007 року виробництва, належної якості відповідно до вимог тендерної документації у зв’язку з його значним пошкодженим станом та можливість надання на ознайомлення оригіналу документу у паперовому вигляді на вимогу замовника. Розглянувши відповідний лист- довідку з поясненням та зважаючи на об’єктивні обставини неможливості надання відповідної копії в цифровому форматі належної якості було прийнято рішення та з урахуванням того, що відповідно до п. 1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, яким визначено перелік формальних помилок, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 на підставі п. 12 цього переліку передбачено, що у разі подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду, було прийнято рішення, що відповідна помилка пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції та відповідний лист з свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу в паперовому форматі прийнято до розгляду пропозиції ТОВ «ЕКССТРОЙ». Вимогами тендерної документації передбачено замовник залишає за собою право не відхиляти тендерної пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Вимогами тендерної документації, а саме п. 1.1. Додатку 1 до тендерної документації чітко зазначено, що учасник у разі залучення транспортних засобів у складі пропозиції, також надаються скановані копії з оригіналів договорів найму (оренди) транспортних засобів/лізингу/послуг з чітко визначеним переліком технічної бази. Крім того, відповідно до Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації зазначено, що при заповненні стовпчика 6 «Зазначення приналежності» цієї таблиці у разі залучення машин, механізмів, обладнання за договорами найму (оренди) транспортних засобів/лізингу/послуг необхідно зазначити інформацію про власника, номер та дата документу. Вимогами документації передбачено надання лише інформації про власника транспортного засобу та ця техніка може бути передана у найм (оренду) транспортних засобів/лізинг/послуги не лише власниками, а ще користувачами цими засобами на підставі договорів піднайма (суборенди) сублізінг тощо. Так, відповідно до норм чинного законодавства за такими договорами піднаймачі (орендатори), лізінгоодержувачі тощо набувають звичайних прав наймача (орендодавця) лізінгодавця тощо. Вимога залучення транспортного засобу за договорами найму (оренди) транспортних засобів/лізингу/послуг лише у власників таких транспортних порушує норми визначені главами 58, 63 Цивільного кодексу України, глави 30 параграф 5 Господарського кодексу України тощо. Наголошуємо, що дискримінаційна вимога щодо залучення транспортного засобу тільки за договорами найму (оренди) транспортних засобів/лізингу/послуг лише у власників таких транспортних засобів та необхідність надання всього ланцюжка передачі такої техніки від власника до учасника торгів в тендерній документації відсутня. Таким чином, виходячи з вашого питання, пояснюємо, що власником залучених транспортних засобів а послуги цими транспортними засобами у пунктах 1, 3, 6, 7, 8, 10 таблиці Довідки № 21.09/1 ТОВ «ЕКССТРОЙ» власником є ТОВ «АТП ЮГСТРОЙ», при цьому послуги надаються цією технікою ТОВ «ДОРОЖНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОРСЕРВІС», про що свідчить наданий у складі пропозиції Договір оренди техніки 1.
23 січня 2024 року в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-14-012391-а відповідно до якого Державною аудиторською службою України за результатами моніторингу вищевказаної процедури виявлено порушення комунальним підприємством «Коблівський сількомунгосп»,а саме:1) За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей порушено пункт 15 частини другої статті 22,абзацу другого частини першої статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі».2)За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції «ТОВ «ЕКССТРОЙ» порушено пункт 43 Особливостей.Держаудитслужба зобов’язала Замовника здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень в подальшому,зокрема шляхом підвищення кваліфікації уповноваженої особи та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи,що свідчать про вжиття таких заходів.Враховуючи вказане,Замовником буде враховано зауваження Держаудитслужби в подальшому щодо недопущення виявлених порушень.З метою недопущення в подальшому порушень у сфері публічних закупівель Уповноважену особу буде направлено на навчання з підвищення кваліфікаційного рівня з питань публічних закупівель згідно наказу комунального підприємства «Коблівський сількомунгосп».