0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6 000 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 9 квіт. 09:25
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПОЯСНЕННЯ 1. Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, “незалежно від її вартості”, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Пункт 14 ОСОБЛИВОСТЕЙ із змінами. Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до Рішення Подільської міської ради Подільського району Одеської області «Про бюджет Подільської міської територіальної громади на 2024 рік» від 22.12.2023 р., за № 711-І та розрахунків планової потреби підприємства на 2024 рік та становить 6000000,00 (шість мільйонів грн) в тому числі ПДВ. Очікувана вартість визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275) виходячи з моніторингу цін на ринку, даних сайту Міністерства фінансів України (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/) на якому публікується інформація про середню ціну на пальне по Одеській області. Потреба визначається наявними автотранспортними засобами які є на балансі КНП МОК «Чиста громада» та нормами витрат палива затвердженими наказом директора. Відповідно до оборотно - сальдової Відомості на балансі підприємства значиться: 40 одиниць автотракторної техніки. 2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ТАТ ОЙЛ» (далі – ТОВ «ТАТ ОЙЛ») вимогам частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ТАТ ОЙЛ» надав витяги з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 04.01.2024 та від 22.03.2023, що видані раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів? Замовник відповідно до абз. 2 п. 39 Особливостей має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовник може звернутися до третіх осіб (органи державної влади установи, організації), що володіють необхідною інформацією, за її підтвердженням. Оскільки позиція АМКУ стосовно подання документів, в яких є описки чи неточності, зокрема застаріла дата, але Замовник самостійно може перевірити інформацію, вважає таке відхилення неправомірним. Тому Замовником, після перевірки інформації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань реєстрі, з урахуванням всіх обставин, наявністю лише однієї тендерної пропозиції, а також нагальною потребою підприємства в паливі для здійснення статутної діяльності, прийнято рішення про визнання учасника переможцем
ПОЯСНЕННЯ 1. Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, “незалежно від її вартості”, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Пункт 14 ОСОБЛИВОСТЕЙ із змінами. Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до Рішення Подільської міської ради Подільського району Одеської області «Про бюджет Подільської міської територіальної громади на 2024 рік» від 22.12.2023 р., за № 711-І та розрахунків планової потреби підприємства на 2024 рік та становить 6000000,00 (шість мільйонів грн) в тому числі ПДВ. Очікувана вартість визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275) виходячи з моніторингу цін на ринку, даних сайту Міністерства фінансів України (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/) на якому публікується інформація про середню ціну на пальне по Одеській області. Потреба визначається наявними автотранспортними засобами які є на балансі КНП МОК «Чиста громада» та нормами витрат палива затвердженими наказом директора. Відповідно до оборотно - сальдової Відомості на балансі підприємства значиться: 40 одиниць автотракторної техніки. 2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ТАТ ОЙЛ» (далі – ТОВ «ТАТ ОЙЛ») вимогам частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ТАТ ОЙЛ» надав витяги з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 04.01.2024 та від 22.03.2023, що видані раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів? Замовник відповідно до абз. 2 п. 39 Особливостей має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовник може звернутися до третіх осіб (органи державної влади установи, організації), що володіють необхідною інформацією, за її підтвердженням. Оскільки позиція АМКУ стосовно подання документів, в яких є описки чи неточності, зокрема застаріла дата, але Замовник самостійно може перевірити інформацію, вважає таке відхилення неправомірним. Тому Замовником, після перевірки інформації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань реєстрі, з урахуванням всіх обставин, наявністю лише однієї тендерної пропозиції, а також нагальною потребою підприємства в паливі для здійснення статутної діяльності, прийнято рішення про визнання учасника переможцем
На виконання висновку моніторинга , ID моніторингу UA-M-2024-04-08-000060, щодо усунення порушень, Договір № ХБТ-13/02/24 від 20.02.24 року, розірвано.