0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
358 000.00 UAH
Замовник
Заклад "Музична школа імені Б.М.Лятошинського" Житомирської міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 22 квіт. 15:01
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На виконання частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Заклад «Музична школа імені Б.М. Лятошинського»ЖМР, як замовник зазначеної процедури закупівлі надає пояснення на запит від 22.04.2024 року. В запиті запитується наступна інформація: 1. Надайте інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Закладом «Музична школа імені Б.М. Лятошинського» Житомирської міської ради (далі – Замовник) здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а саме проведено аналіз ринку, де використовувалась загальнодоступна інформація щодо цін на товари, яка міститься у відкритих джерелах та електронній системі закупівель "Prozorro". Отримана інформація дозволила визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість. Формування потреби закупівлі здійснено на підставі аналізу фактичного використання таких послуг для забезпечення діяльності Заклад «Музична школа імені Б.М. Лятошинського» у минулому році з урахуванням воєнного стану. Розрахунок очікуваної вартості товарів здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни; замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації в мережі Інтернет у відкритому доступі, в електронній системі закупівель "Prozorro" про ціни на нерегулярні пасажирські перевезення. Розмір бюджетного призначення (очікуваного) сформовано з урахуванням обсягів наявної потреби послуги на 2024 рік. 2. Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Заклад «Музична школа імені Б.М. Лятошинського» Житомирської міської ради не має власного веб-сайту. Замовником надіслано до Житомирської міської ради, як головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі для оприлюднення на сайті Житомирської міської ради. 3. Поясніть, чому тендерна документація Замовника не містить вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, при тому що предметом закупівлі є послуги? Будуть внесені зміни до тендерної документації, де в подальшому будуть враховані положення при складанні тендерної документації, де буде містити вимогу до учасників процедури закупівлі зазначати у тендерній пропозиції інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця, у випадку якщо обсяг виконаних ним робіт або наданих послуг становитиме не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 4.Відповідно до вимог підп. 2.2 п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання, зокрема, копій медичних довідок (щодо придатності до керування транспортним засобом) водіїв, які будуть залучені до надання послуг. Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ "САВ-ТРАНС" вимогам підп. 2.2 п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації, при тому, що у складі тендерної пропозиції учасника надано копію медичної довідки водія Біденка А.В. не в повному обсязі, що не дає можливості підтвердити придатність його до керування транспортним засобом при наданні послуг, що є предметом закупівлі? Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав документи по Додатку № 1 “Кваліфікаційні критерії” Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі» — підп. 2.2 п.2 -копії медичних довідок (щодо придатності до керування транспортним засобом) водіїв, які будуть залучені до надання послуг (дійсної на момент подання тендерної пропозиції). Надана медична довідка водія Біденка А.В. не в повному обсязі, що не дає можливості підтвердити придатність його керування транспортним засобом при наданні послуг. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 5. Відповідно до вимог Додатку № 2 до тендерної документації Замовника, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, від учасників у складі тендерних пропозицій, імперативно вимагалось надання, зокрема, гарантійного листа щодо надання Замовнику можливості огляду транспортних засобів на відповідність його технічним, якісним та кількісним характеристикам згідно тендерної документації. Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ "САВ-ТРАНС" вимогам Додатку № 2 до тендерної документації, при тому, що у складі тендерної пропозиції учасника відсутній вказаний гарантійний лист? Замовник відхилив тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: в Додатку 2 до Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики» надати замовнику можливість огляду транспортних засобів на відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам згідно тендерної документації, про що у складі тендерної документації має бути гарантійний лист. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав гарантійний лист. Додаток: 1. Обґрунтування на 2 стор. в 1 прим. 2. Лист до Житомирської міської ради № 61 від 02.04.2024р.
На виконання частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Заклад «Музична школа імені Б.М. Лятошинського»ЖМР, як замовник зазначеної процедури закупівлі надає пояснення на запит від 22.04.2024 року. В запиті запитується наступна інформація: 1. Надайте інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Закладом «Музична школа імені Б.М. Лятошинського» Житомирської міської ради (далі – Замовник) здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а саме проведено аналіз ринку, де використовувалась загальнодоступна інформація щодо цін на товари, яка міститься у відкритих джерелах та електронній системі закупівель "Prozorro". Отримана інформація дозволила визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість. Формування потреби закупівлі здійснено на підставі аналізу фактичного використання таких послуг для забезпечення діяльності Заклад «Музична школа імені Б.М. Лятошинського» у минулому році з урахуванням воєнного стану. Розрахунок очікуваної вартості товарів здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни; замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації в мережі Інтернет у відкритому доступі, в електронній системі закупівель "Prozorro" про ціни на нерегулярні пасажирські перевезення. Розмір бюджетного призначення (очікуваного) сформовано з урахуванням обсягів наявної потреби послуги на 2024 рік. 2. Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Заклад «Музична школа імені Б.М. Лятошинського» Житомирської міської ради не має власного веб-сайту. Замовником надіслано до Житомирської міської ради, як головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі для оприлюднення на сайті Житомирської міської ради. 3. Поясніть, чому тендерна документація Замовника не містить вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, при тому що предметом закупівлі є послуги? Будуть внесені зміни до тендерної документації, де в подальшому будуть враховані положення при складанні тендерної документації, де буде містити вимогу до учасників процедури закупівлі зазначати у тендерній пропозиції інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця, у випадку якщо обсяг виконаних ним робіт або наданих послуг становитиме не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 4.Відповідно до вимог підп. 2.2 п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання, зокрема, копій медичних довідок (щодо придатності до керування транспортним засобом) водіїв, які будуть залучені до надання послуг. Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ "САВ-ТРАНС" вимогам підп. 2.2 п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації, при тому, що у складі тендерної пропозиції учасника надано копію медичної довідки водія Біденка А.В. не в повному обсязі, що не дає можливості підтвердити придатність його до керування транспортним засобом при наданні послуг, що є предметом закупівлі? Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав документи по Додатку № 1 “Кваліфікаційні критерії” Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі» — підп. 2.2 п.2 -копії медичних довідок (щодо придатності до керування транспортним засобом) водіїв, які будуть залучені до надання послуг (дійсної на момент подання тендерної пропозиції). Надана медична довідка водія Біденка А.В. не в повному обсязі, що не дає можливості підтвердити придатність його керування транспортним засобом при наданні послуг. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 5. Відповідно до вимог Додатку № 2 до тендерної документації Замовника, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, від учасників у складі тендерних пропозицій, імперативно вимагалось надання, зокрема, гарантійного листа щодо надання Замовнику можливості огляду транспортних засобів на відповідність його технічним, якісним та кількісним характеристикам згідно тендерної документації. Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ "САВ-ТРАНС" вимогам Додатку № 2 до тендерної документації, при тому, що у складі тендерної пропозиції учасника відсутній вказаний гарантійний лист? Замовник відхилив тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: в Додатку 2 до Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики» надати замовнику можливість огляду транспортних засобів на відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам згідно тендерної документації, про що у складі тендерної документації має бути гарантійний лист. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав гарантійний лист. Додаток: 1. Обґрунтування на 2 стор. в 1 прим. 2. Лист до Житомирської міської ради № 61 від 02.04.2024р.
Під час проведення моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області були встановлені порушення : тендерна документація складена з порушенням норм пункту 18 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону та підпункту 2 пункту 44 Особливостей та здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру з урахуванням вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливого усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.