0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
948 400.00 UAH
Завершено. Знайдено порушення
Дата: 25 квіт. 17:09
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-02-16-010346-a, яка проводилась Управлінням соціального захисту населення Яворівської районної державної адміністрації Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Згідно з пунктом 4 файлу «Тендерна документація.pdf» Замовника, що оприлюднений в електронній системі закупівель за процедурою за ID: UA-2024-02-16-010346-a, зазначено: «Інформація щодо інформування про застосування процедури закупівлі відкриті торги з урахуванням Особливостей». Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів з особливостями. 3. Надати інформацію, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано Акціонерне товариство «УКРПОШТА», з яким укладено договір про надання послуг з виплати та доставки грошових допомог від 16.02.2024 №160224-09. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
1.Станом на 2024 рік 1155 мешканців (особи з інвалідністю, інваліди з дитинства) Яворівського району Львівської області виявили бажання отримувати соціальні допомоги через поштове відділення з доставкою за місцем проживання одержувачів, тому розрахунок проводиться виходячи з розміру призначеної допомоги одержувачам та відповідних тарифів конкретизується ватрість послуг по місту та селу. Доставка та виплата соціальних допомог одержувачам проводиться щомісячно. Оплата за надані послуги АТ "Укрпоштою" з доставки та виплати соціальних допомог проводиться після надання послуг. 2. 07.02.2024 року було оголошено відкриті торги з особливостями на суму 948400,00 грн.з поштових послуг за даною закупівлею пропозиції не надходили тому 15.02.2024 закупівля не відбулася. Виходячи з того було оголошено закупівлю без застосування електронних торгів. 3. При зверненні громадян (особи з інвалідність та інвалідів з дитинства) до управління соціального захисну населення за призначення соціальних допомог в заявах зазначають місце одержання соціальної допомоги через АТ "Укрпошта" з доставкою за місцем проживання заявника.
1.Станом на 2024 рік 1155 мешканців (особи з інвалідністю, інваліди з дитинства) Яворівського району Львівської області виявили бажання отримувати соціальні допомоги через поштове відділення з доставкою за місцем проживання одержувачів, тому розрахунок проводиться виходячи з розміру призначеної допомоги одержувачам та відповідних тарифів конкретизується ватрість послуг по місту та селу. Доставка та виплата соціальних допомог одержувачам проводиться щомісячно. Оплата за надані послуги АТ "Укрпоштою" з доставки та виплати соціальних допомог проводиться після надання послуг. 2. 07.02.2024 року було оголошено відкриті торги з особливостями на суму 948400,00 грн.з поштових послуг за даною закупівлею пропозиції не надходили тому 15.02.2024 закупівля не відбулася. Виходячи з того було оголошено закупівлю без застосування електронних торгів. 3. При зверненні громадян (особи з інвалідність та інвалідів з дитинства) до управління соціального захисну населення за призначення соціальних допомог в заявах зазначають місце одержання соціальної допомоги через АТ "Укрпошта" з доставкою за місцем проживання заявника.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-02-16-010346-a, яка проводилась Управлінням соціального захисту населення Яворівської районної державної адміністрації Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Відповідно до підпункту 6 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) придбання замовниками послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому, предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання 1. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо дотримання Замовником вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 (в частині підтвердження вимог до суб’єкта, з яким укладено договір вимогам, що були визначені у тендерній документації попередньо відмінених відкритих торгів з особливостями). Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Управління соціального захисту населення подає інформацію щодо дотримання вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей "1178: предмет закупівлі, його технічні, кількісні, якісні характеристики та сума договору про закупівлю, що були подані в пропозиціях на відкриті торги з особливостями, які не відбулися у строк через неподання жодної тендерної пропозиції для участі при укладанні договору з АТ "Укрпошта" без застосування електронних системи не змінювалися.
Управління соціального захисту населення подає інформацію щодо дотримання вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей "1178: предмет закупівлі, його технічні, кількісні, якісні характеристики та сума договору про закупівлю, що були подані в пропозиціях на відкриті торги з особливостями, які не відбулися у строк через неподання жодної тендерної пропозиції для участі при укладанні договору з АТ "Укрпошта" без застосування електронних системи не змінювалися.
Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Усунуто
Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Усунуто
Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону
Усунуто