0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 192 863.20 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "АГЕНЦІЯ РОЗВИТКУ МІСТА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 16 лип. 09:34
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Надання пояснень стосовно запиту від Північний офіс Держаудитслужби (інформації, документів) На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо проведення Північним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція нежитлового приміщення під соціальний прихисток (гуртожиток) для внутрішньо переміщених осіб та інших соціально вразливих груп населення за адресою: вул. Домбровського, 16а в м. Житомир» Черга №1 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-11-012676-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), надаємо пояснення (інформацію та документи) стосовно поставлених питань: 1. Відповідно до п. 4 «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, з урахуванням Наказу Міністерства економіки України від 11.02.2023 № 904 «Про затвердження Змін до наказів Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 та від 17.08.2020 № 1572» очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»), прийнятого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281. Відповідно до розділу 1 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва - кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, який включає кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати, та складається на основі об’єктних кошторисів та/або об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат. На підставі затвердженого зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта «Реконструкція нежитлового приміщення під соціальний прихисток (гуртожиток) для внутрішньо переміщених осіб та інших соціально вразливих груп населення за адресою: вул. Домбровського,16а в м. Житомир» Черга №1 повна кошторисна вартість об’єкта будівництва складає – 7 459 048,00 грн. Очікувана вартість предмета закупівлі: «Реконструкція нежитлового приміщення під соціальний прихисток (гуртожиток) для внутрішньо переміщених осіб та інших соціально вразливих груп населення за адресою: вул. Домбровського, 16а в м. Житомир» Черга №1 розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням сум, наведених у главі 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» та главі 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, та становить – 5 624 328,00грн, (з ПДВ), у тому числі: - будівельні роботи – 4 191 362,00 грн; - устаткування, меблі, інвентар – 22 711,00 грн; - інші витрати – 1 343 747,00 грн. 2. Тендерною документаціює було визначено, що допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. 3. Відповідно до пункту 3 Додатку 6 до тендерної документації Замовником були надані КБ-2В та довідка/довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, що свідчать про виконання повного обсягу робіт, передбачених аналогічним договором,а недозавантажений файл був наданий на електронну адресу, довідки в довільній формі, яка містить посилання на веб-сторінку системи закупівель не надано в зв’язку з тим що, такий договір був заключений без використання електронної системи закупівель. 4.На виконання вимоги Додатку 7 до тендерної документації Замовника для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та виконання умови про обов’язкову наявність працівників робітничих професій «Відповідно до видів та обсягів робіт, зазначених в технічній специфікації були виконані, а стосовно “Працівники робітничих професій: Відповідно до видів та обсягів робіт, зазначених в технічній специфікації, на об’єкті можуть працювати маляр-штукатур, муляр, монтажники сталевих і залізобетонних конструкцій, електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування тощо.”були надані працівники з переліченого переліку. 5.Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі був наданий у складі тендерної пропозиції № ВР-004189006 від 18.06.2024р. та згідно тендерної документації та постанови №1178 від 12.10.2022р. п.47 Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. В зв’язку з тим, що уповноваженою особою при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП НОНІК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ не виявлено невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури, а також надану учасником додаткову інформацію, на прохання замовника (уповноваженої особи), а також з огляду на те що тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації уповноважена особа прийняла і ухвалила протокол (рішення) про намір укласти договір від 04.07.2024р. №8. Повне фінансування даної закупівлі здійснюється за підтримки фонду Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH згідно Грантової угоди №81302052 від 05 грудня 2023 року Додаток №1 Копія Експертного звіту Додаток №2 довідки КБ-3, акти КБ-2 Додаток №3 Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» Грантова угода згідно якої здійснюється повне фінансування об’єкту «Реконструкція нежитлового приміщення під соціальний прихисток (гуртожиток) для внутрішньо переміщених осіб та інших соціально вразливих груп населення за адресою: вул. Домбровського, 16а в м. Житомир» Черга №1 Уповноважена особа Туровчик Крістіна +380678627407
Надання пояснень стосовно запиту від Північний офіс Держаудитслужби (інформації, документів) На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо проведення Північним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція нежитлового приміщення під соціальний прихисток (гуртожиток) для внутрішньо переміщених осіб та інших соціально вразливих груп населення за адресою: вул. Домбровського, 16а в м. Житомир» Черга №1 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-11-012676-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), надаємо пояснення (інформацію та документи) стосовно поставлених питань: 1. Відповідно до п. 4 «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, з урахуванням Наказу Міністерства економіки України від 11.02.2023 № 904 «Про затвердження Змін до наказів Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 та від 17.08.2020 № 1572» очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»), прийнятого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281. Відповідно до розділу 1 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва - кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, який включає кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати, та складається на основі об’єктних кошторисів та/або об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат. На підставі затвердженого зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта «Реконструкція нежитлового приміщення під соціальний прихисток (гуртожиток) для внутрішньо переміщених осіб та інших соціально вразливих груп населення за адресою: вул. Домбровського,16а в м. Житомир» Черга №1 повна кошторисна вартість об’єкта будівництва складає – 7 459 048,00 грн. Очікувана вартість предмета закупівлі: «Реконструкція нежитлового приміщення під соціальний прихисток (гуртожиток) для внутрішньо переміщених осіб та інших соціально вразливих груп населення за адресою: вул. Домбровського, 16а в м. Житомир» Черга №1 розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням сум, наведених у главі 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» та главі 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, та становить – 5 624 328,00грн, (з ПДВ), у тому числі: - будівельні роботи – 4 191 362,00 грн; - устаткування, меблі, інвентар – 22 711,00 грн; - інші витрати – 1 343 747,00 грн. 2. Тендерною документаціює було визначено, що допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. 3. Відповідно до пункту 3 Додатку 6 до тендерної документації Замовником були надані КБ-2В та довідка/довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, що свідчать про виконання повного обсягу робіт, передбачених аналогічним договором,а недозавантажений файл був наданий на електронну адресу, довідки в довільній формі, яка містить посилання на веб-сторінку системи закупівель не надано в зв’язку з тим що, такий договір був заключений без використання електронної системи закупівель. 4.На виконання вимоги Додатку 7 до тендерної документації Замовника для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та виконання умови про обов’язкову наявність працівників робітничих професій «Відповідно до видів та обсягів робіт, зазначених в технічній специфікації були виконані, а стосовно “Працівники робітничих професій: Відповідно до видів та обсягів робіт, зазначених в технічній специфікації, на об’єкті можуть працювати маляр-штукатур, муляр, монтажники сталевих і залізобетонних конструкцій, електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування тощо.”були надані працівники з переліченого переліку. 5.Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі був наданий у складі тендерної пропозиції № ВР-004189006 від 18.06.2024р. та згідно тендерної документації та постанови №1178 від 12.10.2022р. п.47 Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. В зв’язку з тим, що уповноваженою особою при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП НОНІК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ не виявлено невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури, а також надану учасником додаткову інформацію, на прохання замовника (уповноваженої особи), а також з огляду на те що тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації уповноважена особа прийняла і ухвалила протокол (рішення) про намір укласти договір від 04.07.2024р. №8. Повне фінансування даної закупівлі здійснюється за підтримки фонду Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH згідно Грантової угоди №81302052 від 05 грудня 2023 року Додаток №1 Копія Експертного звіту Додаток №2 довідки КБ-3, акти КБ-2 Додаток №3 Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» Грантова угода згідно якої здійснюється повне фінансування об’єкту «Реконструкція нежитлового приміщення під соціальний прихисток (гуртожиток) для внутрішньо переміщених осіб та інших соціально вразливих груп населення за адресою: вул. Домбровського, 16а в м. Житомир» Черга №1 Уповноважена особа Туровчик Крістіна +380678627407
Згідно з пунктом 10.5. Договору №1/GIZ від 10.07.2024 року, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, та на виконання зобов’язання щодо усунення, виявлених Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, порушень в закупівлі UA-2024-06-11-012676-a шляхом розірвання Договору підряду від 10.07.2024 року №1/GIZ.