0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
507 000.00 UAH
Замовник
Державний професійно-технічний навчальний заклад "Івано-Франківське вище професійне училище сервісного обслуговування техніки"
Контакти та закупівліЗавершено. Знайдено порушення
Дата: 26 серп. 12:10
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Лабораторні меблі» (Код ДК 021:2015:39180000-7: Лабораторні меблі) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-18-007530-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
На виконання Запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ) від 28.08.2024 р. надання пояснення “У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Лабораторні меблі» (Код ДК 021:2015:39180000-7: Лабораторні меблі) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-18-007530-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.” Пояснення щодо питання “Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?” Відповідь: На підставі Наказу МОН № 348 від 18.03.2024 року “Про затвердження переліків закладів професійної (професійно-технічної) освіти, на базі яких планується створення навчально-практичних центрів сучасної професійної (професійно-технічної) освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, передбаченої у 2024 році” , Наказу Департамент Освіти і Науки Івано-Франківська обласна державна адміністрація №209 від 22.05.2024 року “Про створення навчально-практичних центрів у 2024 році”, Переліку техніки, обладнання, матеріалів та устаткування, які плануються придбати для навчально-практичного центру “Електромонтер з ремонту і обслуговування електроустаткування” доданих при поданні заявки на створення навчально-практичного центру (Додаток №1 до відповіді) здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення предмета закупівлі. Також було проведено аналіз ринку щодо цін та отримано Комерційну пропозицію (Додаток №2 до відповіді) та Рахунок (Додаток №3 до відповіді) перед оголошенням тендеру. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено згідно Державного Освітнього Стандарту СП(ПТ)О 7241.C.33.14 – 2018 затвердженим Наказ Міністерства освіти і науки України від « 04 » березня 2019 р. № 289, інструкції з правил техніки безпеки та охороні праці, поданої заявки на створення навчально-практичного центру та представлено у технічному описі предмету закупівлі, а саме Додаток 3 Технічні вимоги до предмета закупівлі. Пояснення щодо питання “ Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.” Відповідь: Посилання на сторінку де розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сайті ДПТНЗ "Івано-Франківське вище професійне училище сервісного обслуговування техніки". Покликання - https://vpusot.if.ua/tekhnichna-spetsyfikatsiia-stil-antystatychnyi-dlia-montazhnyka-v-komplekti-sma-u-esd-npts/
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Лабораторні меблі» (Код ДК 021:2015:39180000-7: Лабораторні меблі) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-18-007530-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань: 1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства "УХЛ-Маш" (далі – ПАТ "УХЛ-Маш"), що: - учасником всупереч вимог Замовника зазначених у пункті 2 частини першої Додатку 5 до ТД надана Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій відсутня інформація про посаду працівників учасника, а саме: Приходько В.Р., Моісеєнко А.А., Журка (Шевченко) О.Т., Сидорчук М.В., Ігнатенко С.М.? - учасником всупереч вимог Замовника зазначених у п. 3 частини першої Додатку 5 до ТД надана Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного/их договору/ів, в якій не зазначено адресу Замовника, код ЄДРПОУ, контактні телефони, ПІБ контактних осіб, що можуть підтвердити досвід виконання договору, строк його дії, суму договору та стан його виконання? - учасником всупереч вимог Замовника зазначених у п. 3 частини першої Додатку 5 до ТД надано копію лише одного аналогічного договору? - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації, зокрема у Тендерній пропозиції, яка надана у файлі «5. тендерна пропозиція.pdf» учасником запропоновано кількість комплектів - 1 , замість 13 шт., які вимагалися Замовником? 2. Відповідно до вимог пункту 7 розділу «Загальні положення» ТД уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Чи враховано замовником при розгляді тендерної пропозиції ПАТ "УХЛ-Маш", що учасником на вимогу пункту 2 Додатку 2 до ТД надано копії трудових книжок працівників (Приходько В.Р., Журка (Шевченко) О.Т., Ігнатенко С.М., Омельченко С.І., Тимошенко В.М., Ткаченко С.В. ), які викладено російською мовою без їх автентичного перекладу на українську мову? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
На виконання Запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ) від 29.08.2024 р. “ У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Лабораторні меблі» (Код ДК 021:2015:39180000-7: Лабораторні меблі) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-18-007530-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань: 1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства "УХЛ-Маш" (далі – ПАТ "УХЛ-Маш"), що: - учасником всупереч вимог Замовника зазначених у пункті 2 частини першої Додатку 5 до ТД надана Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій відсутня інформація про посаду працівників учасника, а саме: Приходько В.Р., Моісеєнко А.А., Журка (Шевченко) О.Т., Сидорчук М.В., Ігнатенко С.М.? - учасником всупереч вимог Замовника зазначених у п. 3 частини першої Додатку 5 до ТД надана Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного/их договору/ів, в якій не зазначено адресу Замовника, код ЄДРПОУ, контактні телефони, ПІБ контактних осіб, що можуть підтвердити досвід виконання договору, строк його дії, суму договору та стан його виконання? - учасником всупереч вимог Замовника зазначених у п. 3 частини першої Додатку 5 до ТД надано копію лише одного аналогічного договору? - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації, зокрема у Тендерній пропозиції, яка надана у файлі «5. тендерна пропозиція.pdf» учасником запропоновано кількість комплектів - 1 , замість 13 шт., які вимагалися Замовником? 2. Відповідно до вимог пункту 7 розділу «Загальні положення» ТД уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Чи враховано замовником при розгляді тендерної пропозиції ПАТ "УХЛ-Маш", що учасником на вимогу пункту 2 Додатку 2 до ТД надано копії трудових книжок працівників (Приходько В.Р., Журка (Шевченко) О.Т., Ігнатенко С.М., Омельченко С.І., Тимошенко В.М., Ткаченко С.В. ), які викладено російською мовою без їх автентичного перекладу на українську мову? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.” Пояснення щодо питання “1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства "УХЛ-Маш" (далі – ПАТ "УХЛ-Маш"), що: - учасником всупереч вимог Замовника зазначених у пункті 2 частини першої Додатку 5 до ТД надана Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій відсутня інформація про посаду працівників учасника, а саме: Приходько В.Р., Моісеєнко А.А., Журка (Шевченко) О.Т., Сидорчук М.В., Ігнатенко С.М.? ” Відповідь: На підставі наданих документів, а саме “Довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” (файл “13. Довідка про працівників відповідної кваліфікації.pdf”) при розгляді тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства "УХЛ-Маш" враховано необхідну освіту , досвід та кваліфікацію працівників. При ознайомлені із копіями Трудових книжок (файл “13.1. Витяги із трудових книжок.pdf” , файл “13.2. Витяг із трудових книжок Омельченко,Тимошенко,Ткаченко.pdf” ) відповідних працівників вказано відповідну посаду та стаж працівників Приватного акціонерного товариства "УХЛ-Маш". Пояснення щодо питання “ учасником всупереч вимог Замовника зазначених у п. 3 частини першої Додатку 5 до ТД надана Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного/их договору/ів, в якій не зазначено адресу Замовника, код ЄДРПОУ, контактні телефони, ПІБ контактних осіб, що можуть підтвердити досвід виконання договору, строк його дії, суму договору та стан його виконання?” Відповідь: На підставі наданих документів, а саме “Довідки про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)” (файл “ 14. Довідка про досвід виконання аналогічного договору.pdf”), Копій Видаткової Накладної (файл “14.1. Договір, видаткова, відгук.pdf”) та Відгук (файл “14.1. Договір, видаткова, відгук.pdf”) при розгляді тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства "УХЛ-Маш" враховано , що учасник здійснив поставки договору у повному обсязі та належній якості (файл “14.1. Договір, видаткова, відгук.pdf”). Адреса, ЄДРПОУ, контактні телефони, що можуть підтвердити досвід виконання договору зазначені у верхній частині відповідних документів (файл “14.1. Договір, видаткова, відгук.pdf”). ПІБ контактних осіб, що можуть підтвердити досвід виконання договору зазначені у Відгуку (файл “14.1. Договір, видаткова, відгук.pdf”) . Пояснення щодо питання “ учасником всупереч вимог Замовника зазначених у п. 3 частини першої Додатку 5 до ТД надано копію лише одного аналогічного договору? ” Відповідь: На підставі наданих документів, а саме “Довідки про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)” (файл “ 14. Довідка про досвід виконання аналогічного договору.pdf”) та Копій Видаткової Накладної (файл “14.1. Договір, видаткова, відгук.pdf”) та Відгук (файл “14.1. Договір, видаткова, відгук.pdf”) при розгляді тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства "УХЛ-Маш" враховано , що учасник здійснив поставки договору у повному обсязі та належній якості (файл “14.1. Договір, видаткова, відгук.pdf”), отже обґрунтував та документально підтвердив виконання аналогічних договорів. Пояснення щодо питання “ - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації, зокрема у Тендерній пропозиції, яка надана у файлі «5. тендерна пропозиція.pdf» учасником запропоновано кількість комплектів - 1 , замість 13 шт., які вимагалися Замовником? ” Відповідь: У Тендерній пропозиції, яка надана у файлі «5. тендерна пропозиція.pdf» учасником та при розгляді тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства "УХЛ-Маш" враховано ЦІНУ за одиницю товару без ПДВ (26588,75 грн) та Суму з ПДВ (414784,5 грн), що відображає кількісну характеристику у 13 шт. згідно умов технічної специфікації. Пояснення щодо питання “ 2. Відповідно до вимог пункту 7 розділу «Загальні положення» ТД уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Чи враховано замовником при розгляді тендерної пропозиції ПАТ "УХЛ-Маш", що учасником на вимогу пункту 2 Додатку 2 до ТД надано копії трудових книжок працівників (Приходько В.Р., Журка (Шевченко) О.Т., Ігнатенко С.М., Омельченко С.І., Тимошенко В.М., Ткаченко С.В. ), які викладено російською мовою без їх автентичного перекладу на українську мову? ” Відповідь: При розгляді тендерної пропозиції ПАТ "УХЛ-Маш", учасником на вимогу пункту 2 Додатку 2 до ТД надано копії трудових книжок працівників (Приходько В.Р., Журка (Шевченко) О.Т., Ігнатенко С.М., Омельченко С.І., Тимошенко В.М., Ткаченко С.В. ) видані (Дата заповнення) до 1993 року. До 1993 року був чинним бланк трудової книжки, затверджений Постановою Ради Міністрів СРСР, ВЦСПС «Про трудові книжки робітників і службовців» від 6 вересня 1973 року №656 (далі — Постанова №656). Тому трудові книжки, оформлені російською мовою до квітня 1993 року, відповідають нормам законодавства. замінювати їх на трудові книжки зразка 1993 року не потрібно. Враховуючи, що відповідно до ст. 10 Конституції України та ст. 6 Закону України «Про засади державної мовної політики» державною мовою України є українська мова як обов’язковий засіб спілкування на всій території України під час здійснення повноважень органами державної влади та органами місцевого самоврядування (мова актів, роботи, діловодства, документації тощо), а також в інших публічних сферах суспільного життя, які визначаються законом, останні записи у Копіях Трудових Книжок (файл “13.1. Витяги із трудових книжок.pdf” , файл “13.2. Витяг із трудових книжок Омельченко,Тимошенко,Ткаченко.pdf”) заповненні українською мовою. Дана інформація врахована при розгляді тендерної пропозиції ПАТ "УХЛ-Маш".
На виконання Запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ) від 28.08.2024 р. надання пояснення “У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Лабораторні меблі» (Код ДК 021:2015:39180000-7: Лабораторні меблі) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-18-007530-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.” Пояснення щодо питання “Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?” Відповідь: На підставі Наказу МОН № 348 від 18.03.2024 року “Про затвердження переліків закладів професійної (професійно-технічної) освіти, на базі яких планується створення навчально-практичних центрів сучасної професійної (професійно-технічної) освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, передбаченої у 2024 році” , Наказу Департамент Освіти і Науки Івано-Франківська обласна державна адміністрація №209 від 22.05.2024 року “Про створення навчально-практичних центрів у 2024 році”, Переліку техніки, обладнання, матеріалів та устаткування, які плануються придбати для навчально-практичного центру “Електромонтер з ремонту і обслуговування електроустаткування” доданих при поданні заявки на створення навчально-практичного центру (Додаток №1 до відповіді) здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення предмета закупівлі. Також було проведено аналіз ринку щодо цін та отримано Комерційну пропозицію (Додаток №2 до відповіді) та Рахунок (Додаток №3 до відповіді) перед оголошенням тендеру. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено згідно Державного Освітнього Стандарту СП(ПТ)О 7241.C.33.14 – 2018 затвердженим Наказ Міністерства освіти і науки України від « 04 » березня 2019 р. № 289, інструкції з правил техніки безпеки та охороні праці, поданої заявки на створення навчально-практичного центру та представлено у технічному описі предмету закупівлі, а саме Додаток 3 Технічні вимоги до предмета закупівлі. Пояснення щодо питання “ Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.” Відповідь: Посилання на сторінку де розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сайті ДПТНЗ "Івано-Франківське вище професійне училище сервісного обслуговування техніки". Покликання - https://vpusot.if.ua/tekhnichna-spetsyfikatsiia-stil-antystatychnyi-dlia-montazhnyka-v-komplekti-sma-u-esd-npts/
На виконання Запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ) від 29.08.2024 р. “ У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Лабораторні меблі» (Код ДК 021:2015:39180000-7: Лабораторні меблі) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-18-007530-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань: 1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства "УХЛ-Маш" (далі – ПАТ "УХЛ-Маш"), що: - учасником всупереч вимог Замовника зазначених у пункті 2 частини першої Додатку 5 до ТД надана Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій відсутня інформація про посаду працівників учасника, а саме: Приходько В.Р., Моісеєнко А.А., Журка (Шевченко) О.Т., Сидорчук М.В., Ігнатенко С.М.? - учасником всупереч вимог Замовника зазначених у п. 3 частини першої Додатку 5 до ТД надана Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного/их договору/ів, в якій не зазначено адресу Замовника, код ЄДРПОУ, контактні телефони, ПІБ контактних осіб, що можуть підтвердити досвід виконання договору, строк його дії, суму договору та стан його виконання? - учасником всупереч вимог Замовника зазначених у п. 3 частини першої Додатку 5 до ТД надано копію лише одного аналогічного договору? - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації, зокрема у Тендерній пропозиції, яка надана у файлі «5. тендерна пропозиція.pdf» учасником запропоновано кількість комплектів - 1 , замість 13 шт., які вимагалися Замовником? 2. Відповідно до вимог пункту 7 розділу «Загальні положення» ТД уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Чи враховано замовником при розгляді тендерної пропозиції ПАТ "УХЛ-Маш", що учасником на вимогу пункту 2 Додатку 2 до ТД надано копії трудових книжок працівників (Приходько В.Р., Журка (Шевченко) О.Т., Ігнатенко С.М., Омельченко С.І., Тимошенко В.М., Ткаченко С.В. ), які викладено російською мовою без їх автентичного перекладу на українську мову? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.” Пояснення щодо питання “1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства "УХЛ-Маш" (далі – ПАТ "УХЛ-Маш"), що: - учасником всупереч вимог Замовника зазначених у пункті 2 частини першої Додатку 5 до ТД надана Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій відсутня інформація про посаду працівників учасника, а саме: Приходько В.Р., Моісеєнко А.А., Журка (Шевченко) О.Т., Сидорчук М.В., Ігнатенко С.М.? ” Відповідь: На підставі наданих документів, а саме “Довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” (файл “13. Довідка про працівників відповідної кваліфікації.pdf”) при розгляді тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства "УХЛ-Маш" враховано необхідну освіту , досвід та кваліфікацію працівників. При ознайомлені із копіями Трудових книжок (файл “13.1. Витяги із трудових книжок.pdf” , файл “13.2. Витяг із трудових книжок Омельченко,Тимошенко,Ткаченко.pdf” ) відповідних працівників вказано відповідну посаду та стаж працівників Приватного акціонерного товариства "УХЛ-Маш". Пояснення щодо питання “ учасником всупереч вимог Замовника зазначених у п. 3 частини першої Додатку 5 до ТД надана Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного/их договору/ів, в якій не зазначено адресу Замовника, код ЄДРПОУ, контактні телефони, ПІБ контактних осіб, що можуть підтвердити досвід виконання договору, строк його дії, суму договору та стан його виконання?” Відповідь: На підставі наданих документів, а саме “Довідки про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)” (файл “ 14. Довідка про досвід виконання аналогічного договору.pdf”), Копій Видаткової Накладної (файл “14.1. Договір, видаткова, відгук.pdf”) та Відгук (файл “14.1. Договір, видаткова, відгук.pdf”) при розгляді тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства "УХЛ-Маш" враховано , що учасник здійснив поставки договору у повному обсязі та належній якості (файл “14.1. Договір, видаткова, відгук.pdf”). Адреса, ЄДРПОУ, контактні телефони, що можуть підтвердити досвід виконання договору зазначені у верхній частині відповідних документів (файл “14.1. Договір, видаткова, відгук.pdf”). ПІБ контактних осіб, що можуть підтвердити досвід виконання договору зазначені у Відгуку (файл “14.1. Договір, видаткова, відгук.pdf”) . Пояснення щодо питання “ учасником всупереч вимог Замовника зазначених у п. 3 частини першої Додатку 5 до ТД надано копію лише одного аналогічного договору? ” Відповідь: На підставі наданих документів, а саме “Довідки про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)” (файл “ 14. Довідка про досвід виконання аналогічного договору.pdf”) та Копій Видаткової Накладної (файл “14.1. Договір, видаткова, відгук.pdf”) та Відгук (файл “14.1. Договір, видаткова, відгук.pdf”) при розгляді тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства "УХЛ-Маш" враховано , що учасник здійснив поставки договору у повному обсязі та належній якості (файл “14.1. Договір, видаткова, відгук.pdf”), отже обґрунтував та документально підтвердив виконання аналогічних договорів. Пояснення щодо питання “ - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації, зокрема у Тендерній пропозиції, яка надана у файлі «5. тендерна пропозиція.pdf» учасником запропоновано кількість комплектів - 1 , замість 13 шт., які вимагалися Замовником? ” Відповідь: У Тендерній пропозиції, яка надана у файлі «5. тендерна пропозиція.pdf» учасником та при розгляді тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства "УХЛ-Маш" враховано ЦІНУ за одиницю товару без ПДВ (26588,75 грн) та Суму з ПДВ (414784,5 грн), що відображає кількісну характеристику у 13 шт. згідно умов технічної специфікації. Пояснення щодо питання “ 2. Відповідно до вимог пункту 7 розділу «Загальні положення» ТД уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Чи враховано замовником при розгляді тендерної пропозиції ПАТ "УХЛ-Маш", що учасником на вимогу пункту 2 Додатку 2 до ТД надано копії трудових книжок працівників (Приходько В.Р., Журка (Шевченко) О.Т., Ігнатенко С.М., Омельченко С.І., Тимошенко В.М., Ткаченко С.В. ), які викладено російською мовою без їх автентичного перекладу на українську мову? ” Відповідь: При розгляді тендерної пропозиції ПАТ "УХЛ-Маш", учасником на вимогу пункту 2 Додатку 2 до ТД надано копії трудових книжок працівників (Приходько В.Р., Журка (Шевченко) О.Т., Ігнатенко С.М., Омельченко С.І., Тимошенко В.М., Ткаченко С.В. ) видані (Дата заповнення) до 1993 року. До 1993 року був чинним бланк трудової книжки, затверджений Постановою Ради Міністрів СРСР, ВЦСПС «Про трудові книжки робітників і службовців» від 6 вересня 1973 року №656 (далі — Постанова №656). Тому трудові книжки, оформлені російською мовою до квітня 1993 року, відповідають нормам законодавства. замінювати їх на трудові книжки зразка 1993 року не потрібно. Враховуючи, що відповідно до ст. 10 Конституції України та ст. 6 Закону України «Про засади державної мовної політики» державною мовою України є українська мова як обов’язковий засіб спілкування на всій території України під час здійснення повноважень органами державної влади та органами місцевого самоврядування (мова актів, роботи, діловодства, документації тощо), а також в інших публічних сферах суспільного життя, які визначаються законом, останні записи у Копіях Трудових Книжок (файл “13.1. Витяги із трудових книжок.pdf” , файл “13.2. Витяг із трудових книжок Омельченко,Тимошенко,Ткаченко.pdf”) заповненні українською мовою. Дана інформація врахована при розгляді тендерної пропозиції ПАТ "УХЛ-Маш".
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто