0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 608 601.51 UAH
Замовник
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Контакти та закупівліЗавершено. Порушення не знайдено
Дата: 2 вер. 11:18
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт із реконструкція будівлі кінотеатру «Спутник» під адміністративно-інформаційний центр ДУ ЦІТ МВС України за адресою: м. Дніпро, вул. Титова, 18 (ІI пусковий комплекс) за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 45400000-1 Завершальні будівельні роботи (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-21-007115-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти на додаткові роботи, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Крім того, надати посилання на процедуру відкритих торгів з особливостями на доповнення до якої здійснюється зазначена закупівля шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. 2. Інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. 3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ГЕЛЕОН ПЛЮС», з яким укладений договір від 20.08.2024 № 231/2024 без використання електронної системи закупівель? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пункт 1,2 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти на додаткові роботи, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Крім того, надати посилання на процедуру відкритих торгів з особливостями на доповнення до якої здійснюється зазначена закупівля шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. 2. Інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Відповідь: Під час реалізації об’єкта «Реконструкція будівлі кінотеатру «Спутник» під адміністративно-інформаційний центр ДУ ЦІТ МВС України за адресою: м. Дніпро, вул. Титова, 18» Замовником було оприлюднено 4 (чотири) процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями) згідно із Річним планом закупівель на 2024 рік та змін до нього, а саме: - Реконструкція будівлі кінотеатру «Спутник» під адміністративно-інформаційний центр ДУ ЦІТ МВС України за адресою: м. Дніпро, вул. Титова, 18 (І пусковий комплекс), UA-2024-03-01-010978-a, Моніторинг Держаудитслужби України UA-M-2024-04-23-000031 від 23.04.2024; - Реконструкція будівлі кінотеатру «Спутник» під адміністративно-інформаційний центр ДУ ЦІТ МВС України за адресою: м. Дніпро, вул. Титова, 18 (ІІ пусковий комплекс), UA-2024-03-01-010990-a, Моніторинг Держаудитслужби України UA-M-2024-04-23-000027 від 23.04.2024; - Реконструкція будівлі кінотеатру «Спутник» під адміністративно-інформаційний центр ДУ ЦІТ МВС України за адресою: м. Дніпро, вул. Титова, 18 (ІІІ пусковий комплекс), UA-2024-03-01-010954-a, Моніторинг Держаудитслужби України UA-M-2024-04-23-000036 від 23.04.2024; - Реконструкція будівлі кінотеатру «Спутник» під адміністративно-інформаційний центр ДУ ЦІТ МВС України за адресою: м. Дніпро, вул. Титова, 18 (ІV пусковий комплекс), UA-2024-03-01-010964-a, Моніторинг Держаудитслужби України UA-M-2024-04-23-000034 від 23.04.2024. за розробленою та затвердженою в установленому порядку проектно-кошторисною документацією (проектувальник – ФОП Марунчак Б.Ю., договір №50/2024 від 15.03.2024 року, UA-2024-01-31-012823-a). Під час реалізації зазначених договорів виникла необхідність в розміщенні додаткових структурних служб МВС за адресою: м. Дніпро, вул. Титова, 18, що вимагає створення додаткових робочих місць та перерахунку потужностей інженерних мереж. Окрім того, після виконання підрядником демонтажних робіт у великій залі кінотеатру (розбирання меблів кінозалу, підлогового покриття, демонтаж залізобетонних плит перекриття) виявлено, що ґрунти на місці улаштування проєктного укриття піщані (тобто зсувні), що потребує додаткових проєктних розрахунків щодо їх укріплення та розробки альтернативних методів їх підсилення. Після виконання робіт із розбирання опорядження стін виявлено тріщини в несучих стінах будівлі, що також потребує додаткових проєктних розрахунків та рішень для їх підсилення. Враховуючи реалії складеної ситуації було укладено договір з ФОП Марунчак Б.Ю. на коригування проектно-кошторисної документації (договір від 27.05.2024 № 136/2024 з ФОП Марунчак Б.Ю., UA-2024-05-27-006604-a). Завданням на коригування проектно-кошторисної документації передбачається перепланування приміщень на всіх поверхах з урахуванням збільшення площ та зміною штатного розкладу, а саме: - влаштування додаткових приміщень у підвалі шляхом виїмки ґрунту між осями 1-6/Ж-К' та влаштування нового перекриття на відм +0,540. За рахунок новостворених приміщень разом з існуючими між осями 1-6/К"-К запроектовано протирадіаційне укриття (ПРУ), для чого по зовнішньому периметру приміщень влаштовується нова залізобетонна стіна. Передбачається використання всього підвального простору в межах існуючих зовнішніх огороджувальних конструкцій між осями 1-6/И-К"; - влаштування перекриття на відм. +4,815 між осями 1-6/Ж-К'; - влаштування ліфтів між осями 1-2/Д-Е для забезпечення доступу маломобільних груп населення до усіх приміщень будівлі; - влаштування вертикальних підйомників для зв’язку підвального поверху з першим поверхом та вертикального підйомника на другому поверсі для здійснення зв’язку між різними відмітками підлоги на цьому поверсі; - влаштування додаткового сходового маршу з відм. +3,675 на відм. +5,340 та сходової клітини між осями 1-3, вздовж осі К'; - влаштування додаткових інженерних мереж. Після виконання робіт з коригування проектно-кошторисної документації та отримання експертного звіту (від 26.07.2024 № 127-К/24-РБК/ЕЗ) було укладено договір від 20.08.2024 № 231/2024 з ТОВ «ГЕЛЕОН ПЛЮС» на виконання будівельно-монтажних робіт, у відповідності до коригувань документації, що відбулася. В експертизі зазначенні «редакції», що відображають порядок проведення експертиз згідно із договорами проєктування та коригування. Зважаючи на вищезазначене у Замовника виникла необхідність у виконанні додаткових робіт відповідно до експертного звіту отриманого згідно із коригуванням проєктно-кошторисної документації, як наслідок Замовником проведено закупівлю без використання електронної системи закупівель у відповідності до підпункту 8 пункту 13 Особливостей (UA-2024-08-21-007115-a), за результатом якої укладено договір №231/2024 від 20.08.2024 року. Всі документи на які посилається Замовник додаються, експертні звіти, кошторисна документація та розрахунки додаються. Пункт 3 Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ГЕЛЕОН ПЛЮС», з яким укладений договір від 20.08.2024 № 231/2024 без використання електронної системи закупівель? Відповідь: Повідомляємо, що Державна установа «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» провела закупівлю без використання електронної системи закупівель у відповідності до підпункту 8 пункту 13 Особливостей за результатом якої уклала договір №231/2024 від 20.08.2024 року, що не перевищує 50% від основного договору. Згідно з підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: «у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі». Основний договір в даній закупівлі – договір № 69/2024 від 25.03.2024 укладений за результатом проведеної процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор закупівлі №UA-2024-03-01-010990-a, моніторинг Держаудитслужби України № UA-M-2024-04-23-000027 від 23.04.2024 року. Виконавцем в договорі № 69/2024 від 25.03.2024 є ТОВ «Гелеон Плюс». Згідно із чинним законодавством сфері публічних закупівель та застосування підпункту 8 пункту 13 Особливостей можливе за однією із умов – «у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг». Таким чином Замовником обрано виконавцем робіт згідно договору №231/2024 від 20.08.2024 саме ТОВ «Гелеон Плюс». Також Відповідно до частини 1 статті 884 ЦК України гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації). Відповідно до частини 2 статті 884 ЦК України Підрядник відповідає за дефекти, виявлені у межах гарантійного строку, якщо він не доведе, що вони сталися внаслідок: природного зносу об'єкта або його частин; неправильної його експлуатації або неправильності інструкцій щодо його експлуатації, розроблених самим замовником або залученими ним іншими особами; неналежного ремонту об'єкта, який здійснено самим замовником або залученими ним третіми особами. Зміна підрядника на об’єкті реконструкції призведе до практичної неможливості реалізації права Замовника на гарантійне обслуговування, оскільки при зміні підрядника фактично неможливо встановити хто і за які роботи буде нести відповідальність, що може привести до надлишкових витрат в подальшому протягом експлуатації даного об’єкту. Вищезазначене свідчить про необхідність закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг, а саме у ТОВ «ГЕЛЕОН ПЛЮС».
Пункт 1,2 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти на додаткові роботи, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Крім того, надати посилання на процедуру відкритих торгів з особливостями на доповнення до якої здійснюється зазначена закупівля шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. 2. Інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Відповідь: Під час реалізації об’єкта «Реконструкція будівлі кінотеатру «Спутник» під адміністративно-інформаційний центр ДУ ЦІТ МВС України за адресою: м. Дніпро, вул. Титова, 18» Замовником було оприлюднено 4 (чотири) процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями) згідно із Річним планом закупівель на 2024 рік та змін до нього, а саме: - Реконструкція будівлі кінотеатру «Спутник» під адміністративно-інформаційний центр ДУ ЦІТ МВС України за адресою: м. Дніпро, вул. Титова, 18 (І пусковий комплекс), UA-2024-03-01-010978-a, Моніторинг Держаудитслужби України UA-M-2024-04-23-000031 від 23.04.2024; - Реконструкція будівлі кінотеатру «Спутник» під адміністративно-інформаційний центр ДУ ЦІТ МВС України за адресою: м. Дніпро, вул. Титова, 18 (ІІ пусковий комплекс), UA-2024-03-01-010990-a, Моніторинг Держаудитслужби України UA-M-2024-04-23-000027 від 23.04.2024; - Реконструкція будівлі кінотеатру «Спутник» під адміністративно-інформаційний центр ДУ ЦІТ МВС України за адресою: м. Дніпро, вул. Титова, 18 (ІІІ пусковий комплекс), UA-2024-03-01-010954-a, Моніторинг Держаудитслужби України UA-M-2024-04-23-000036 від 23.04.2024; - Реконструкція будівлі кінотеатру «Спутник» під адміністративно-інформаційний центр ДУ ЦІТ МВС України за адресою: м. Дніпро, вул. Титова, 18 (ІV пусковий комплекс), UA-2024-03-01-010964-a, Моніторинг Держаудитслужби України UA-M-2024-04-23-000034 від 23.04.2024. за розробленою та затвердженою в установленому порядку проектно-кошторисною документацією (проектувальник – ФОП Марунчак Б.Ю., договір №50/2024 від 15.03.2024 року, UA-2024-01-31-012823-a). Під час реалізації зазначених договорів виникла необхідність в розміщенні додаткових структурних служб МВС за адресою: м. Дніпро, вул. Титова, 18, що вимагає створення додаткових робочих місць та перерахунку потужностей інженерних мереж. Окрім того, після виконання підрядником демонтажних робіт у великій залі кінотеатру (розбирання меблів кінозалу, підлогового покриття, демонтаж залізобетонних плит перекриття) виявлено, що ґрунти на місці улаштування проєктного укриття піщані (тобто зсувні), що потребує додаткових проєктних розрахунків щодо їх укріплення та розробки альтернативних методів їх підсилення. Після виконання робіт із розбирання опорядження стін виявлено тріщини в несучих стінах будівлі, що також потребує додаткових проєктних розрахунків та рішень для їх підсилення. Враховуючи реалії складеної ситуації було укладено договір з ФОП Марунчак Б.Ю. на коригування проектно-кошторисної документації (договір від 27.05.2024 № 136/2024 з ФОП Марунчак Б.Ю., UA-2024-05-27-006604-a). Завданням на коригування проектно-кошторисної документації передбачається перепланування приміщень на всіх поверхах з урахуванням збільшення площ та зміною штатного розкладу, а саме: - влаштування додаткових приміщень у підвалі шляхом виїмки ґрунту між осями 1-6/Ж-К' та влаштування нового перекриття на відм +0,540. За рахунок новостворених приміщень разом з існуючими між осями 1-6/К"-К запроектовано протирадіаційне укриття (ПРУ), для чого по зовнішньому периметру приміщень влаштовується нова залізобетонна стіна. Передбачається використання всього підвального простору в межах існуючих зовнішніх огороджувальних конструкцій між осями 1-6/И-К"; - влаштування перекриття на відм. +4,815 між осями 1-6/Ж-К'; - влаштування ліфтів між осями 1-2/Д-Е для забезпечення доступу маломобільних груп населення до усіх приміщень будівлі; - влаштування вертикальних підйомників для зв’язку підвального поверху з першим поверхом та вертикального підйомника на другому поверсі для здійснення зв’язку між різними відмітками підлоги на цьому поверсі; - влаштування додаткового сходового маршу з відм. +3,675 на відм. +5,340 та сходової клітини між осями 1-3, вздовж осі К'; - влаштування додаткових інженерних мереж. Після виконання робіт з коригування проектно-кошторисної документації та отримання експертного звіту (від 26.07.2024 № 127-К/24-РБК/ЕЗ) було укладено договір від 20.08.2024 № 231/2024 з ТОВ «ГЕЛЕОН ПЛЮС» на виконання будівельно-монтажних робіт, у відповідності до коригувань документації, що відбулася. В експертизі зазначенні «редакції», що відображають порядок проведення експертиз згідно із договорами проєктування та коригування. Зважаючи на вищезазначене у Замовника виникла необхідність у виконанні додаткових робіт відповідно до експертного звіту отриманого згідно із коригуванням проєктно-кошторисної документації, як наслідок Замовником проведено закупівлю без використання електронної системи закупівель у відповідності до підпункту 8 пункту 13 Особливостей (UA-2024-08-21-007115-a), за результатом якої укладено договір №231/2024 від 20.08.2024 року. Всі документи на які посилається Замовник додаються, експертні звіти, кошторисна документація та розрахунки додаються. Пункт 3 Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ГЕЛЕОН ПЛЮС», з яким укладений договір від 20.08.2024 № 231/2024 без використання електронної системи закупівель? Відповідь: Повідомляємо, що Державна установа «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» провела закупівлю без використання електронної системи закупівель у відповідності до підпункту 8 пункту 13 Особливостей за результатом якої уклала договір №231/2024 від 20.08.2024 року, що не перевищує 50% від основного договору. Згідно з підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: «у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі». Основний договір в даній закупівлі – договір № 69/2024 від 25.03.2024 укладений за результатом проведеної процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор закупівлі №UA-2024-03-01-010990-a, моніторинг Держаудитслужби України № UA-M-2024-04-23-000027 від 23.04.2024 року. Виконавцем в договорі № 69/2024 від 25.03.2024 є ТОВ «Гелеон Плюс». Згідно із чинним законодавством сфері публічних закупівель та застосування підпункту 8 пункту 13 Особливостей можливе за однією із умов – «у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг». Таким чином Замовником обрано виконавцем робіт згідно договору №231/2024 від 20.08.2024 саме ТОВ «Гелеон Плюс». Також Відповідно до частини 1 статті 884 ЦК України гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації). Відповідно до частини 2 статті 884 ЦК України Підрядник відповідає за дефекти, виявлені у межах гарантійного строку, якщо він не доведе, що вони сталися внаслідок: природного зносу об'єкта або його частин; неправильної його експлуатації або неправильності інструкцій щодо його експлуатації, розроблених самим замовником або залученими ним іншими особами; неналежного ремонту об'єкта, який здійснено самим замовником або залученими ним третіми особами. Зміна підрядника на об’єкті реконструкції призведе до практичної неможливості реалізації права Замовника на гарантійне обслуговування, оскільки при зміні підрядника фактично неможливо встановити хто і за які роботи буде нести відповідальність, що може привести до надлишкових витрат в подальшому протягом експлуатації даного об’єкту. Вищезазначене свідчить про необхідність закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг, а саме у ТОВ «ГЕЛЕОН ПЛЮС».