0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
195 000.00 UAH
Порушення не знайдено
Дата: 6 трав. 15:02
Орган ДФК: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.)
ПРИХОВАНО
Комунальне підприємство «Комунгосп» Долинської міської ради здійснює закупівлі для забезпечення потреб територіальної громади у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативних актів, що регулюють процес закупівель. На інформаційному ресурсі з питань закупівель розміщено наказ Держаудитслужби в Івано-Франківській області № 22 від 06.05.2019 року «Про початок моніторингу закупівель», з якого нам стало відомо про рішення щодо моніторингу закупівель послуг з поточного середнього ремонту дорожнього покриття на низці об’єктів в місті Долині, що здійснюються нашим підприємством, а також кількох інших закупівель. Зокрема, це серед іншого, такі об’єкти в місті Долині: поточний середній ремонт дорожнього покриття 1) по вулиці Шептицького; 2) по проспекту Незалежності 17; 3) по проспекту Незалежності 19; 4) по вулиці Заводській. У зв’язку з цим вважаємо за необхідне поінформувати, що визначення предмета закупівлі відбувалось у відповідності до Закону з урахуванням правових консультацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Уповноваженого органу. Відповідно до роз’яснень, наданих цими органами, визначення предмета закупівлі під час здійснення закупівель з поточного ремонту відбувається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм. Всі згадані закупівлі стосуються різних окремих об’єктів, які відділені один від одного природними просторовими межами, а також відрізняються за типами і видами робіт, які потрібно виконати, мають різні кошториси, документацію тощо. Об’єднувати такі різні об’єкти в одну закупівлю було б безпідставно, неправильно, недоцільно і невигідно з економічної точки зору і з точки зору завдань та функцій, які має наше підприємство. Просимо взяти до уваги викладене пояснення.
Комунальне підприємство «Комунгосп» Долинської міської ради здійснює закупівлі для забезпечення потреб територіальної громади у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативних актів, що регулюють процес закупівель. На інформаційному ресурсі з питань закупівель розміщено наказ Держаудитслужби в Івано-Франківській області № 22 від 06.05.2019 року «Про початок моніторингу закупівель», з якого нам стало відомо про рішення щодо моніторингу закупівель послуг з поточного середнього ремонту дорожнього покриття на низці об’єктів в місті Долині, що здійснюються нашим підприємством, а також кількох інших закупівель. Зокрема, це серед іншого, такі об’єкти в місті Долині: поточний середній ремонт дорожнього покриття 1) по вулиці Шептицького; 2) по проспекту Незалежності 17; 3) по проспекту Незалежності 19; 4) по вулиці Заводській. У зв’язку з цим вважаємо за необхідне поінформувати, що визначення предмета закупівлі відбувалось у відповідності до Закону з урахуванням правових консультацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Уповноваженого органу. Відповідно до роз’яснень, наданих цими органами, визначення предмета закупівлі під час здійснення закупівель з поточного ремонту відбувається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм. Всі згадані закупівлі стосуються різних окремих об’єктів, які відділені один від одного природними просторовими межами, а також відрізняються за типами і видами робіт, які потрібно виконати, мають різні кошториси, документацію тощо. Об’єднувати такі різні об’єкти в одну закупівлю було б безпідставно, неправильно, недоцільно і невигідно з економічної точки зору і з точки зору завдань та функцій, які має наше підприємство. Просимо взяти до уваги викладене пояснення.