0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
528 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 14 жовт. 11:27
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Станом на дату оголошення закупівлі розмір бюджетних призначень на 2024 рік складав - 528 000,00 гривень. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до рішення Івано-Франківської міської ради від 15.12.2023 р. №235-39 «Про бюджет Івано-Франківської міської територіальної громади на 2024 рік» (із змінами): https://www.namvk.if.ua/dt/944367/ Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та очікувану вартість визначено відповідно до інвесторської кошторисної документації та дефектного акту по об’єкту Закупівлі (UA-2024-09-30-009576-a). Замовником на основі проведеного обстеження об’єкта складений дефектний акт та розроблена інвесторська кошторисна документація, відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року №281. Вартість матеріалів в кошторисі розрахована відповідно до показників наведених в «Регіональній базі даних на ціни будівельних матеріалів» по західному регіоні, розробленої ПП «ССБ Електронікс» (з якими укладена угода на отримання регіональної бази даних) та рекомендована для встановлення поточних цін для визначення кошторисної вартості будівництва при складанні інвесторської кошторисної документації відповідно до п. 4.9 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»). Розпорядженням голови Івано-Франківської ОДА № 278 від 19.05.2009р. було створено «Регіональну базу даних на ціни будівельних матеріалів». За конкурсом проведеним ОДА, виконання робіт з наповнення та ведення «Регіональної бази даних на ціни будівельних матеріалів» покладено на ПП «ССБ Електронікс». Використання даних про регіональні ціни на матеріально-технічні ресурси, що містяться у Регіональній базі, є обов’язковими на будовах (об’єктах), будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів чи коштів підприємств, закладів, організацій державної та комунальної власності. Також звертаємо увагу, що на законодавчому рівні не визначено механізму аналізу цін Замовниками закупівель. Тобто, Замовник самостійно обирає спосіб аналізу. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено за посиланням: https://www.mvk.if.ua/obgrzak/54180
Станом на дату оголошення закупівлі розмір бюджетних призначень на 2024 рік складав - 528 000,00 гривень. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до рішення Івано-Франківської міської ради від 15.12.2023 р. №235-39 «Про бюджет Івано-Франківської міської територіальної громади на 2024 рік» (із змінами): https://www.namvk.if.ua/dt/944367/ Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та очікувану вартість визначено відповідно до інвесторської кошторисної документації та дефектного акту по об’єкту Закупівлі (UA-2024-09-30-009576-a). Замовником на основі проведеного обстеження об’єкта складений дефектний акт та розроблена інвесторська кошторисна документація, відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року №281. Вартість матеріалів в кошторисі розрахована відповідно до показників наведених в «Регіональній базі даних на ціни будівельних матеріалів» по західному регіоні, розробленої ПП «ССБ Електронікс» (з якими укладена угода на отримання регіональної бази даних) та рекомендована для встановлення поточних цін для визначення кошторисної вартості будівництва при складанні інвесторської кошторисної документації відповідно до п. 4.9 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»). Розпорядженням голови Івано-Франківської ОДА № 278 від 19.05.2009р. було створено «Регіональну базу даних на ціни будівельних матеріалів». За конкурсом проведеним ОДА, виконання робіт з наповнення та ведення «Регіональної бази даних на ціни будівельних матеріалів» покладено на ПП «ССБ Електронікс». Використання даних про регіональні ціни на матеріально-технічні ресурси, що містяться у Регіональній базі, є обов’язковими на будовах (об’єктах), будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів чи коштів підприємств, закладів, організацій державної та комунальної власності. Також звертаємо увагу, що на законодавчому рівні не визначено механізму аналізу цін Замовниками закупівель. Тобто, Замовник самостійно обирає спосіб аналізу. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено за посиланням: https://www.mvk.if.ua/obgrzak/54180
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Згідно зі статтею 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Замовником здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фішкарош» на підставі вимог тендерної документації закупівлі UA-2024-09-30-009576-a, складеної відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, керуючись принципами здійснення публічних закупівель. У п.1 Додатку 2 тендерної документації (ТД) для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» передбачено вимогу замовника надати довідку довільної форми, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які будуть використовуватися при наданні послуг (далі - Довідка). Якщо учасник буде використовувати обладнання, матеріально-технічну базу та технології відповідно до договорів оренди, або лізингу, або послуг тощо або інше що визначене законодавством України, то учасник у складі пропозиції для підтвердження вказаної інформації у вищезазначеній довідці та для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій тощо надає сканкопії з оригіналів договорів оренди, або лізингу, або послуг тощо або інше, що визначене законодавством України зі всіма додатками до них (нього). Інформація, яка міститься у вище вказаній довідці повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються у складі пропозиції. Тобто, Замовником встановлено, що інформація у довідці довільної форми повинна бути в цілому ВЗАЄМОПОВ’ЯЗАНОЮ із документами, що містяться в тендерній пропозиції Учасника, а НЕ ВИЧЕРПНО вся інформація про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, що будуть використовуватися Учасником, повинні бути зазначені у довідці. Такої вимоги, замовником не встановлено у тендерній документації закупівлі UA-2024-09-30-009576-a. Замовником вказано, що Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій складається Учасником ДОВІЛЬНОЇ форми, на його розсуд. Водночас, Учасником для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надано сканокопію договір про надання послуг від 01.02.2023 року, у пп.2.1.1-2.1.8 якого зазначено, що на вимогу ТОВ «ФІШКАРОШ» йому будуть надані наступні автопослуги: екскаватора, маніпулятора, автогрейдера, автомобіля бортового, самоскида, бульдозера, котка (8т, 13т, 16т), асфальтоукладальника. У п.2 довідки довільної форми від 02.10.2024 року №3 Учасником вказано, що у його власності перебуває електроперфоратор Bosch GBH 2-4DF; кутова шліфмашинка; бетонозмішувач БРЗ 0,25 куб м; електродриль Bosch; вібропила Bomag; компресор високого тиску Makita; відбійний молоток пневматичний; електрогенератор бензиновий; ножиці для монтажу бордюрів; інший інвентар (молотки, лопати, свердла, зубила, круги відрізні тощо); інвентар та засоби індивідуального захисту працівників. Тобто, у складі тендерної пропозиції Учасник надав документи, аналіз змісту яких свідчить, що даний, єдиний Учасник закупівлі UA-2024-09-30-009576-a належно підтвердив для Замовника наявність у ТОВ «ФІШКАРОШ» кваліфікаційного критерію: «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» для надання послуг з благоустрою та влаштуванням пониження на переходах для маломобільних груп населення на вул.Чорновола - Озаркевича у м. Івано-Франківську. Водночас, звертаємо увагу, що відповідно до Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» пункту 1 «Перелік критеріїв та методика оцінка тендерних пропозиції із зазначенням питомої ваги критерії», Замовником визначено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Питома вага – 100%. Оцінка тендерної пропозиції здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. ТОВ «Фішкарош» - єдиний учасник, котрий подав тендерну пропозицію у закупівлі UA-2024-09-30-009576-a. Варто зауважити, що норми підпункт 36 Особливостей свідчать про те, що для того, щоб відкриті торги відбулися, достатньо участі в них одного учасника. При цьому в силу норми ч. 1 ст. 5 Закону № 922 передбачено, що закупівлі здійснюються, зокрема за такими принципами як: максимальна економія, ефективність та пропорційність; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Тобто, у разі участі у відкритих торгах кількох учасників дотримання замовником принципів економії та ефективності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі має розглядатися саме через призму участі в тендері цих кількох учасників і виборі замовником переможцем конкретного одного з таких учасників. Разом з тим, у випадку, коли в тендері бере участь один єдиний учасник, що дозволено Особливостями, то дотримання замовником принципів економії та ефективності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі має розглядатися саме через призму участі в тендері цього одного єдиного учасника, адже будь-які дії (бездіяльність) та рішення замовника, прийняті по такому одному єдиному учаснику тендера, не можуть вплинути на інших осіб, оскільки вони не є учасниками тендеру. Тобто, дії та рішення замовника по тендеру в даному випадку мають розглядатися через призму того, чи були вони економними, ефективними, об’єктивними та неупередженими щодо такого одного єдиного учасника. Враховуючи викладене, системний аналіз наведених норм чинного законодавства та аналіз наданих документів у складі тендерної пропозиції одним єдиним учасником Закупівлі дає правові підстави вважати, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Фішкарош» повністю відповідає вимогам чинного законодавства та умовам тендерної документації Замовника.
Згідно зі статтею 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Замовником здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фішкарош» на підставі вимог тендерної документації закупівлі UA-2024-09-30-009576-a, складеної відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, керуючись принципами здійснення публічних закупівель. У п.1 Додатку 2 тендерної документації (ТД) для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» передбачено вимогу замовника надати довідку довільної форми, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які будуть використовуватися при наданні послуг (далі - Довідка). Якщо учасник буде використовувати обладнання, матеріально-технічну базу та технології відповідно до договорів оренди, або лізингу, або послуг тощо або інше що визначене законодавством України, то учасник у складі пропозиції для підтвердження вказаної інформації у вищезазначеній довідці та для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій тощо надає сканкопії з оригіналів договорів оренди, або лізингу, або послуг тощо або інше, що визначене законодавством України зі всіма додатками до них (нього). Інформація, яка міститься у вище вказаній довідці повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються у складі пропозиції. Тобто, Замовником встановлено, що інформація у довідці довільної форми повинна бути в цілому ВЗАЄМОПОВ’ЯЗАНОЮ із документами, що містяться в тендерній пропозиції Учасника, а НЕ ВИЧЕРПНО вся інформація про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, що будуть використовуватися Учасником, повинні бути зазначені у довідці. Такої вимоги, замовником не встановлено у тендерній документації закупівлі UA-2024-09-30-009576-a. Замовником вказано, що Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій складається Учасником ДОВІЛЬНОЇ форми, на його розсуд. Водночас, Учасником для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надано сканокопію договір про надання послуг від 01.02.2023 року, у пп.2.1.1-2.1.8 якого зазначено, що на вимогу ТОВ «ФІШКАРОШ» йому будуть надані наступні автопослуги: екскаватора, маніпулятора, автогрейдера, автомобіля бортового, самоскида, бульдозера, котка (8т, 13т, 16т), асфальтоукладальника. У п.2 довідки довільної форми від 02.10.2024 року №3 Учасником вказано, що у його власності перебуває електроперфоратор Bosch GBH 2-4DF; кутова шліфмашинка; бетонозмішувач БРЗ 0,25 куб м; електродриль Bosch; вібропила Bomag; компресор високого тиску Makita; відбійний молоток пневматичний; електрогенератор бензиновий; ножиці для монтажу бордюрів; інший інвентар (молотки, лопати, свердла, зубила, круги відрізні тощо); інвентар та засоби індивідуального захисту працівників. Тобто, у складі тендерної пропозиції Учасник надав документи, аналіз змісту яких свідчить, що даний, єдиний Учасник закупівлі UA-2024-09-30-009576-a належно підтвердив для Замовника наявність у ТОВ «ФІШКАРОШ» кваліфікаційного критерію: «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» для надання послуг з благоустрою та влаштуванням пониження на переходах для маломобільних груп населення на вул.Чорновола - Озаркевича у м. Івано-Франківську. Водночас, звертаємо увагу, що відповідно до Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» пункту 1 «Перелік критеріїв та методика оцінка тендерних пропозиції із зазначенням питомої ваги критерії», Замовником визначено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Питома вага – 100%. Оцінка тендерної пропозиції здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. ТОВ «Фішкарош» - єдиний учасник, котрий подав тендерну пропозицію у закупівлі UA-2024-09-30-009576-a. Варто зауважити, що норми підпункт 36 Особливостей свідчать про те, що для того, щоб відкриті торги відбулися, достатньо участі в них одного учасника. При цьому в силу норми ч. 1 ст. 5 Закону № 922 передбачено, що закупівлі здійснюються, зокрема за такими принципами як: максимальна економія, ефективність та пропорційність; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Тобто, у разі участі у відкритих торгах кількох учасників дотримання замовником принципів економії та ефективності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі має розглядатися саме через призму участі в тендері цих кількох учасників і виборі замовником переможцем конкретного одного з таких учасників. Разом з тим, у випадку, коли в тендері бере участь один єдиний учасник, що дозволено Особливостями, то дотримання замовником принципів економії та ефективності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі має розглядатися саме через призму участі в тендері цього одного єдиного учасника, адже будь-які дії (бездіяльність) та рішення замовника, прийняті по такому одному єдиному учаснику тендера, не можуть вплинути на інших осіб, оскільки вони не є учасниками тендеру. Тобто, дії та рішення замовника по тендеру в даному випадку мають розглядатися через призму того, чи були вони економними, ефективними, об’єктивними та неупередженими щодо такого одного єдиного учасника. Враховуючи викладене, системний аналіз наведених норм чинного законодавства та аналіз наданих документів у складі тендерної пропозиції одним єдиним учасником Закупівлі дає правові підстави вважати, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Фішкарош» повністю відповідає вимогам чинного законодавства та умовам тендерної документації Замовника.
Дію договору №35-24 від 24.10.2024 р. припинено. Уповноважена особа пройшла курс навчання (сертифікат додається).