0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
323 136.64 UAH
Замовник
НИЖНЬОБЕРЕЗІВСЬКА ГІМНАЗІЯ ЯБЛУНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КОСІВСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 14 жовт. 11:27
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Запит замовнику про надання пояснень: У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «03410000-7 - Деревина (Паливна деревина)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-01-011447-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. На запит про надання пояснень (інформації, документів) Нижньоберезівська гімназія Яблунівської селищної ради Косівського району Івано-Франківської області повідомляє наступне: По першому питанню запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області: Обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості закупівлі здійснено у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені потребами замовника в забезпеченні освітнього процесу в частині забезпечення відповідного температурного режиму в навчальних кімнатах закладу та нормами чинного законодавства. Розрахунок потреби (у м.куб.) паливних дров (бук, ялина, ялиця) на опалювальний сезон 2024-2025рр. проведено згідно «Енергетичного сертифіката будівлі» (додається) та кошторисних призначень на 2024р., які були надані з місцевого бюджету Яблунівської селищної ради (додається). Так, згідно з п.1 розділу ІІІ Методики визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося наступним методом - методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Крім цього, згідно п. 14 Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Відповідно до ст.4 Закону України України “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації, яка знаходиться в інтернеті у вікритому доступі. Замовником проведено моніторинг цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації щодо цін на дров»яну деревину промислового використання твердо та м»яколистяних порід та встановлено, що середня ціна за результатами торгів за період вересень 2024р. за 1 м. куб становить 1902,00 грн з ПДВ. Замовник зазначає наступні ідентифікатори закупівель з аналогічним даному предмету закупівлі товар: 1) UA-2024-09-18-007502-a (ціна за одиницю за результатами торгів-1800,00грн); 2) UA-2024-09-25-005040-a (ціна за одиницю за результатами торгів-1806,00грн); 3) UA-2024-09-27-008898-a (ціна за одиницю за результатами торгів-2100,00грн). Для не допущення порушень законодавства України, зривів робочого процесу установи, та ефективного використання бюджетних коштів, Замовником було проведено конкурентну процедуру, за процедурою відкриті торги з особливостями, що розміщені в системі ПРОЗОРРО. UA-2024-10-01-011447-a на закупівлю товару:03410000-7 - Деревина (Паливна деревина). З метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лісорубний квиток, який є дозволом на спеціальне використання лісових ресурсів (для лісових господарств). Якщо співпраця з лісовим господарством відбувається на підставі договору, то в складі тендерної пропозиції надати копію такого договору, копію лісорубного квитка відповідного лісового господарства, з яким укладено договір. По другому питанню запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області: Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті: http://sites.google.com/view/nberezivgymnasium.
Запит замовнику про надання пояснень: У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «03410000-7 - Деревина (Паливна деревина)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-01-011447-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. На запит про надання пояснень (інформації, документів) Нижньоберезівська гімназія Яблунівської селищної ради Косівського району Івано-Франківської області повідомляє наступне: По першому питанню запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області: Обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості закупівлі здійснено у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені потребами замовника в забезпеченні освітнього процесу в частині забезпечення відповідного температурного режиму в навчальних кімнатах закладу та нормами чинного законодавства. Розрахунок потреби (у м.куб.) паливних дров (бук, ялина, ялиця) на опалювальний сезон 2024-2025рр. проведено згідно «Енергетичного сертифіката будівлі» (додається) та кошторисних призначень на 2024р., які були надані з місцевого бюджету Яблунівської селищної ради (додається). Так, згідно з п.1 розділу ІІІ Методики визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося наступним методом - методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Крім цього, згідно п. 14 Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Відповідно до ст.4 Закону України України “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації, яка знаходиться в інтернеті у вікритому доступі. Замовником проведено моніторинг цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації щодо цін на дров»яну деревину промислового використання твердо та м»яколистяних порід та встановлено, що середня ціна за результатами торгів за період вересень 2024р. за 1 м. куб становить 1902,00 грн з ПДВ. Замовник зазначає наступні ідентифікатори закупівель з аналогічним даному предмету закупівлі товар: 1) UA-2024-09-18-007502-a (ціна за одиницю за результатами торгів-1800,00грн); 2) UA-2024-09-25-005040-a (ціна за одиницю за результатами торгів-1806,00грн); 3) UA-2024-09-27-008898-a (ціна за одиницю за результатами торгів-2100,00грн). Для не допущення порушень законодавства України, зривів робочого процесу установи, та ефективного використання бюджетних коштів, Замовником було проведено конкурентну процедуру, за процедурою відкриті торги з особливостями, що розміщені в системі ПРОЗОРРО. UA-2024-10-01-011447-a на закупівлю товару:03410000-7 - Деревина (Паливна деревина). З метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лісорубний квиток, який є дозволом на спеціальне використання лісових ресурсів (для лісових господарств). Якщо співпраця з лісовим господарством відбувається на підставі договору, то в складі тендерної пропозиції надати копію такого договору, копію лісорубного квитка відповідного лісового господарства, з яким укладено договір. По другому питанню запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області: Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті: http://sites.google.com/view/nberezivgymnasium.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) Запит замовнику про надання пояснень У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «03410000-7 - Деревина (Паливна деревина)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-01-011447-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: Чим керувався Замовник при визначенні учасника ДП «Філія «Кутське лісове господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» як переможця торгів, тоді як ним на порушення вимог додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, надано технічну специфікацію, складену учасником не у відповідності до Таблиці 1, а саме: відсутня інформація про технічні характеристики товару та виробника товару? На запит про надання пояснень (інформації, документів) Нижньоберезівська гімназія Яблунівської селищної ради Косівського району Івано-Франківської області повідомляє наступне: при розгляді пропозиції Учасника тендерної процедури ДП "ФІЛІЯ "КУТСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ", було встановлено факт невідповідності технічним вимогам, Додатку 2 до тендерної документації, що свідчило про помилкове завантаження сканкопії документу, який мав відношення до попередніх торгів. З огляду на такий випадок установою НИЖНЬОБЕРЕЗІВСЬКА ГІМНАЗІЯ ЯБЛУНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КОСІВСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, було надіслано офіційний запит, що додається ДП "ФІЛІЯ "КУТСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" щодо роз’яснення причини завантаження сканкопії Додатку 2, в невідповідності технічним вимогам Замовника. На що ДП "ФІЛІЯ "КУТСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" надалп від повідь, що додається, з підтвердженням помилкового завантаження сканкопії Додатку 2. Пропозиція Постачальника має повністю відповідати вимогам тендерної документації Замовника. Але іноді, трапляються випадки, коли постачальники допускають в пропозиції формальні помилки, які не впливають на зміст пропозиції, проте, через які Замовник мусить відхиляти таку пропозицію. Частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких постачальниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки тощо. Така інформація зазначена в ТД в розділі "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" або в розділі "Оцінка тендерної пропозиції". Перелік формальних помилок затверджений Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”. Але дане помилкове завантаження сканкопії Додатку 2, не підпадає під перелік, визначений Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”, та не підпадає під дію Ст. 29 ЗУ Про публічні закупівлі, та вимог пункту 40, Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» пункту 43. «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.». З огляду на вищезазначене, установою НИЖНЬОБЕРЕЗІВСЬКА ГІМНАЗІЯ ЯБЛУНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ було прийнято рішення, щодо офіційного звернення за роз’ясненням. Помилки Учасника тендерної процедури ДП "ФІЛІЯ "КУТСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ", є формальними, і не можуть бути причиною зриву тендерної закупівлі. Постачання паливної деревини (дров)- це довготривалий процес, який займає велику кількість затрат людського ресурсу та техніки. Крім того, після доставки дров необхідно виконати певні господарські роботи, а саме: порізати, поколоти та підсушити дрова, щоб в подальшому отримати тепловіддачу твердопаливних котлів для підтримання температурного режиму відповідно до Санітарного регламенту. Згідно передбачень Гідрометцентру після першої декади листопада передбачається значне зниження температури повітря. Також важливим аргументом є те, що до закінчення граничного строку здійснення видатків залишається менше двох місяців, добігає до закінчення бюджетний рік. Отже, у даній ситуації важливим є той факт, що опалювальний сезон 2024-2025 залишається під загрозою зриву, оскільки незабезпеченість паливною деревиною Нижньоберезівської гімназії унеможливлює підтримання відповідного температурного режиму у навчальних кімнатах та організацію очної форми навчання, а також дана ситуація призведе до замороження всієї системи опалення навчального закладу.
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) Запит замовнику про надання пояснень У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «03410000-7 - Деревина (Паливна деревина)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-01-011447-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: Чим керувався Замовник при визначенні учасника ДП «Філія «Кутське лісове господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» як переможця торгів, тоді як ним на порушення вимог додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, надано технічну специфікацію, складену учасником не у відповідності до Таблиці 1, а саме: відсутня інформація про технічні характеристики товару та виробника товару? На запит про надання пояснень (інформації, документів) Нижньоберезівська гімназія Яблунівської селищної ради Косівського району Івано-Франківської області повідомляє наступне: при розгляді пропозиції Учасника тендерної процедури ДП "ФІЛІЯ "КУТСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ", було встановлено факт невідповідності технічним вимогам, Додатку 2 до тендерної документації, що свідчило про помилкове завантаження сканкопії документу, який мав відношення до попередніх торгів. З огляду на такий випадок установою НИЖНЬОБЕРЕЗІВСЬКА ГІМНАЗІЯ ЯБЛУНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КОСІВСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, було надіслано офіційний запит, що додається ДП "ФІЛІЯ "КУТСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" щодо роз’яснення причини завантаження сканкопії Додатку 2, в невідповідності технічним вимогам Замовника. На що ДП "ФІЛІЯ "КУТСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" надалп від повідь, що додається, з підтвердженням помилкового завантаження сканкопії Додатку 2. Пропозиція Постачальника має повністю відповідати вимогам тендерної документації Замовника. Але іноді, трапляються випадки, коли постачальники допускають в пропозиції формальні помилки, які не впливають на зміст пропозиції, проте, через які Замовник мусить відхиляти таку пропозицію. Частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких постачальниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки тощо. Така інформація зазначена в ТД в розділі "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" або в розділі "Оцінка тендерної пропозиції". Перелік формальних помилок затверджений Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”. Але дане помилкове завантаження сканкопії Додатку 2, не підпадає під перелік, визначений Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”, та не підпадає під дію Ст. 29 ЗУ Про публічні закупівлі, та вимог пункту 40, Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» пункту 43. «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.». З огляду на вищезазначене, установою НИЖНЬОБЕРЕЗІВСЬКА ГІМНАЗІЯ ЯБЛУНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ було прийнято рішення, щодо офіційного звернення за роз’ясненням. Помилки Учасника тендерної процедури ДП "ФІЛІЯ "КУТСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ", є формальними, і не можуть бути причиною зриву тендерної закупівлі. Постачання паливної деревини (дров)- це довготривалий процес, який займає велику кількість затрат людського ресурсу та техніки. Крім того, після доставки дров необхідно виконати певні господарські роботи, а саме: порізати, поколоти та підсушити дрова, щоб в подальшому отримати тепловіддачу твердопаливних котлів для підтримання температурного режиму відповідно до Санітарного регламенту. Згідно передбачень Гідрометцентру після першої декади листопада передбачається значне зниження температури повітря. Також важливим аргументом є те, що до закінчення граничного строку здійснення видатків залишається менше двох місяців, добігає до закінчення бюджетний рік. Отже, у даній ситуації важливим є той факт, що опалювальний сезон 2024-2025 залишається під загрозою зриву, оскільки незабезпеченість паливною деревиною Нижньоберезівської гімназії унеможливлює підтримання відповідного температурного режиму у навчальних кімнатах та організацію очної форми навчання, а також дана ситуація призведе до замороження всієї системи опалення навчального закладу.
За результатами вивчення висновку про результати проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «03410000-7 - Деревина (Паливна деревина)» Нижньоберезівська гімназія Яблунівської селищної ради (далі Замовник) повідомляє наступне: з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та з огляду на відсутність механізму їх усунення, Замовником здійснено заходи щодо запобігання у подальшому виявлених порушень: зокрема з уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель в майбутньому, наголошено на неухильному дотримуванні Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей та інших вимог законодавства України – при здійсненні публічних закупівель товарів, робіт і послуг в подальшому.