0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
10 049 389.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 15 жовт. 09:36
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
18 жовтня 2024 року Замовником в електронній системі закупівель було отримано запит на пояснення в межах здійснення Північно-східним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-08-08-001966-a. На Ваш запит Державне підприємство «Дороги Харківщини» повідомляє наступне. 1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснюється на підставі дефектного акту, відомості обсягів робіт (BOQ) та креслень по об'єкту «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення. Аварійні роботи. Комплекс робіт з термінового усунення аварійних ситуацій, які виникли в результаті непрогнозованих руйнувань автомобільних доріг та інженерних споруд. Міст через річку Уди на автомобільній дорозі С212501 Під'їзд до смт Хорошеве, км 5+700 у Харківський області», який складається відповідно до будівельних норм та діючих нормативних документів. Визначення очікуваної вартості здійснюється на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення. Аварійні роботи. Комплекс робіт з термінового усунення аварійних ситуацій, які виникли в результаті непрогнозованих руйнувань автомобільних доріг та інженерних споруд. Міст через річку Уди на автомобільній дорозі С212501 Під'їзд до смт Хорошеве, км 5+700 у Харківський області», який розраховано у відповідності до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України №753 від 07 жовтня 2022 року «Про затвердження Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» та з урахуванням ринкових цін на якісні будівельні матеріали, що можуть застосовуватися при виконанні робіт зазначених в дефектному акті. Скан-копію Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта та технічне завдання по об’єкту (у склад якого входить дефектний акт, відомість обсягів робіт (BOQ) та креслення) додаємо до пояснення. 2. Пунктом 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей. Пунктом 3 Додатку №2 до Тендерної документації Замовником встановлено вимогу до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)». Основною метою встановлення даного кваліфікаційного критерію – переконатися у спроможності учасника до надання послуг по предмету закупівлі. Визначаючи «аналогічність договору» та вимагаючи перелік документів, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду його виконання, Замовник керувався принципами здійснення публічних закупівель, зокрема недискримінацію учасників (стаття 5 Закону) та принципами статті 22 Закону, а саме: тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до тендерної документації під аналогічним договором необхідно розуміти договір (договори) з надання послуг (виконання робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, укладеного (укладених) протягом останніх 4-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. За таких умов, Тендерна документація НЕ МІСТИТЬ вимог щодо надання договору саме виконаного у повному обсязі, однак учасники мають підтвердити обсяги основних робіт/послуг в натуральних величинах (одним договором або сумарно), які повинні становити НЕ МЕНШЕ: -Складання тимчасових металевих конструкцій – 14,912 т -Встановлення опорних частин із полімерних матеріалів, гуми і фторопласта – 10 шт -Очищення кварцовим піском суцільних зовнішніх поверхонь – 3,525 м2 -Ґрунтування металевих поверхонь – 7,2 м2 -Фарбування металевих поґрунтованих поверхонь – 7,2 м2. Учасником закупівлі ТОВ «ХАРКІВМІСТДОРБУД» (далі – Учасник) у складі пропозиції надано файл під назвою «Додаток №2 табл. 2.3.pdf». У складі вказаного документа містяться відомості, які підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), де чітко зазначені обсяги наданих послуг/виконаних робіт по аналогічним договорам, що повністю відповідають вимозі пункту 3 Додатка №2 до Тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, Учасником підтверджено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), оскільки надані у складі пропозиції договори є аналогічними в розумінні тендерної документації, а в наявності підтвердження основних обсягів робіт/послуг сумарно перевищують обсяги, зазначені у пункті 3 Додатку №2 до Тендерної документації і складають: -Складання тимчасових металевих конструкцій – 41,41 т -Встановлення опорних частин із полімерних матеріалів, гуми і фторопласта – 16 шт -Очищення кварцовим піском суцільних зовнішніх поверхонь – 1063,28 м2 -Ґрунтування металевих поверхонь – 391,2 м2 -Фарбування металевих поґрунтованих поверхонь – 195,6 м2. Таким чином, Замовник, розглянувши тендерну пропозицію Учасника, не мав сумнівів щодо наявності в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Виходячи з вищевикладеного, Замовник вважає що пропозиція учасника ТОВ «ХАРКІВМІСТДОРБУД» є такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям до предмета закупівлі та іншим вимогам тендерної документації.
18 жовтня 2024 року Замовником в електронній системі закупівель було отримано запит на пояснення в межах здійснення Північно-східним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-08-08-001966-a. На Ваш запит Державне підприємство «Дороги Харківщини» повідомляє наступне. 1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснюється на підставі дефектного акту, відомості обсягів робіт (BOQ) та креслень по об'єкту «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення. Аварійні роботи. Комплекс робіт з термінового усунення аварійних ситуацій, які виникли в результаті непрогнозованих руйнувань автомобільних доріг та інженерних споруд. Міст через річку Уди на автомобільній дорозі С212501 Під'їзд до смт Хорошеве, км 5+700 у Харківський області», який складається відповідно до будівельних норм та діючих нормативних документів. Визначення очікуваної вартості здійснюється на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення. Аварійні роботи. Комплекс робіт з термінового усунення аварійних ситуацій, які виникли в результаті непрогнозованих руйнувань автомобільних доріг та інженерних споруд. Міст через річку Уди на автомобільній дорозі С212501 Під'їзд до смт Хорошеве, км 5+700 у Харківський області», який розраховано у відповідності до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України №753 від 07 жовтня 2022 року «Про затвердження Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» та з урахуванням ринкових цін на якісні будівельні матеріали, що можуть застосовуватися при виконанні робіт зазначених в дефектному акті. Скан-копію Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта та технічне завдання по об’єкту (у склад якого входить дефектний акт, відомість обсягів робіт (BOQ) та креслення) додаємо до пояснення. 2. Пунктом 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей. Пунктом 3 Додатку №2 до Тендерної документації Замовником встановлено вимогу до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)». Основною метою встановлення даного кваліфікаційного критерію – переконатися у спроможності учасника до надання послуг по предмету закупівлі. Визначаючи «аналогічність договору» та вимагаючи перелік документів, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду його виконання, Замовник керувався принципами здійснення публічних закупівель, зокрема недискримінацію учасників (стаття 5 Закону) та принципами статті 22 Закону, а саме: тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до тендерної документації під аналогічним договором необхідно розуміти договір (договори) з надання послуг (виконання робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, укладеного (укладених) протягом останніх 4-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. За таких умов, Тендерна документація НЕ МІСТИТЬ вимог щодо надання договору саме виконаного у повному обсязі, однак учасники мають підтвердити обсяги основних робіт/послуг в натуральних величинах (одним договором або сумарно), які повинні становити НЕ МЕНШЕ: -Складання тимчасових металевих конструкцій – 14,912 т -Встановлення опорних частин із полімерних матеріалів, гуми і фторопласта – 10 шт -Очищення кварцовим піском суцільних зовнішніх поверхонь – 3,525 м2 -Ґрунтування металевих поверхонь – 7,2 м2 -Фарбування металевих поґрунтованих поверхонь – 7,2 м2. Учасником закупівлі ТОВ «ХАРКІВМІСТДОРБУД» (далі – Учасник) у складі пропозиції надано файл під назвою «Додаток №2 табл. 2.3.pdf». У складі вказаного документа містяться відомості, які підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), де чітко зазначені обсяги наданих послуг/виконаних робіт по аналогічним договорам, що повністю відповідають вимозі пункту 3 Додатка №2 до Тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, Учасником підтверджено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), оскільки надані у складі пропозиції договори є аналогічними в розумінні тендерної документації, а в наявності підтвердження основних обсягів робіт/послуг сумарно перевищують обсяги, зазначені у пункті 3 Додатку №2 до Тендерної документації і складають: -Складання тимчасових металевих конструкцій – 41,41 т -Встановлення опорних частин із полімерних матеріалів, гуми і фторопласта – 16 шт -Очищення кварцовим піском суцільних зовнішніх поверхонь – 1063,28 м2 -Ґрунтування металевих поверхонь – 391,2 м2 -Фарбування металевих поґрунтованих поверхонь – 195,6 м2. Таким чином, Замовник, розглянувши тендерну пропозицію Учасника, не мав сумнівів щодо наявності в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Виходячи з вищевикладеного, Замовник вважає що пропозиція учасника ТОВ «ХАРКІВМІСТДОРБУД» є такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям до предмета закупівлі та іншим вимогам тендерної документації.
На Ваш Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-08-08-001966-а, Державне підприємство «Дороги Харківщини» (надалі – Замовник), повідомляє наступне. Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. В констатуючій частині Висновку зазначається, що за результатами моніторингу встановлено порушення. Замовником проаналізовано зазначений Висновок. Наявні, на думку Органу фінансового контролю, порушення носять виключно формальний характер та не пов`язані із неможливістю забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції. Вважаємо оприлюднений Висновок необґрунтованим, протиправним та таким, що спотворює дійсні обставини процедури закупівлі та порушує законні права та інтереси Замовника. Тому, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону надаємо до нього аргументовані заперечення. Пунктом 28 Особливостей встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Пунктом 3 Додатку №2 до Тендерної документації Замовником встановлено вимогу до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)». Основною метою встановлення даного кваліфікаційного критерію – переконатися у спроможності учасника до надання послуг по предмету закупівлі. За таких умов, Тендерна документація не містить вимог щодо надання договору саме виконаного у повному обсязі, однак учасники мають підтвердити обсяги основних робіт/послуг в натуральних величинах (одним договором або сумарно) та надати підтверджуючі документи , які зазначено у п. 3 Додатку №2 до Тендерної документації. Учасником закупівлі ТОВ «ХАРКІВМІСТДОРБУД» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції було надано договір від 12.12.2022 №ХМСБ-1. Також, на виконання вимог тендерної документації учасником було надано АКТ №1 приймання будівельних робіт за грудень 2022р. (форми КБ-2в) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2022р. (форми КБ-3), відповідно до якого сума акта становить 7 382 500,31 грн. Поряд з тим, згідно з пунктом 10.1 договору цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до повного його виконання. Відповідно до зазначеної інформації договірні зобовʼязання не є виконаними та будуть виконуватись у подальшому до повного виконання. Таким чином, Замовник, розглянувши тендерну пропозицію Учасника, не мав сумнівів щодо наявності в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) та наявності підтверджуючих документів відповідно до п. 3 додатка №2 до Тендерної документації у повному обсязі. Отже, дії Замовника не несуть за собою порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, Замовник категорично не погоджується з висновком Органу фінансового контролю та вважає свої дії такими, що відповідають вимогам чинного законодавства.