0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
732 067.50 UAH
Знайдено порушення
Дата: 21 жовт. 21:14
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Протокол № 24/10/30/1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовник: Харківський національний університет внутрішніх справ м. Вінниця 30 жовтня 2024 року Порядок денний: 1. Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі Жалюзі вертикальні, рулонні штори, 39510000-0: Вироби домашнього текстилю за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів). 2. Про прийняття рішення щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-09-03-011639-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2024-09-03-011639-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA- M-202 UA-M-2024-10-21-000086. 28.10.2024 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі такого змісту: «Запит про надання пояснень: У межах проведення моніторингу закупівлі «Жалюзі вертикальні, рулонні штори» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-03-011639-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надати інформацію, чи було оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 3. Чому на порушення пункту 46 Особливостей, Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення не містить посилання на умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція не відповідають. 4. Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до частини десятої статті 11 Закону, Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. При цьому, тендерна документація Замовника зі змінами, оприлюднена 09.09.2024 не містить інформації щодо реквізитів протоколу про внесення змін до тендерної документації. Чому Замовник не зазначив реквізити протоколу, яким оформлено рішення Уповноваженої особи про внесення змін до тендерної документації? 5. Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Підпунктом 2 пункту 1 Змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 12 березня 2024 р. № 284 передбачено, що в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 пункт 50 після абзацу п’ятого доповнити новим абзацом такого змісту: “5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій.”. Чому пункт 1 розділу 6 тендерної документації складено без урахування змін, внесених до Особливостей постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2024 р. № 990 в частині відсутності підпункту 5 пункту 50 Особливостей. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.» Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту: «На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі”, надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. 1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість визначені з урахуванням реальних потреб ХНУВС та оптимального співвідношення ціни та якості. 2. На власному веб-сайті було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://univd.edu.ua/files/articles/163308/030924_zhaliuzi.pdf. 3. При складанні тексту протокол № 24/10/18/1 від 18 жовтня 2024 року «Про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі Жалюзі вертикальні, рулонні штори, 39510000-0: Вироби домашнього текстилю за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Уповноважена особа чітко визначила інформацію про відхилення тендерної пропозиції, а саме підстави такого відхилення: рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.10.2024 р. № 16715-р/пк-пз в якому було зобов’язано Харківський національний університет внутрішніх справ (код ЄДРПОУ: 08571096) скасувати Рішення від 01.10.2024 р. №24/10/01/1. В свою чергу посилання на відповідні положення особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність міститься в мотивувальній частині рішення АМК України: «стаття 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі" на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель». 4. Рішення про внесення змін до тендерної документації були оформлені протоколом № 24_09_09_1_Протокол надання відповіді на звернення з вимогою та внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів жалюзі, його номер, дата і повний текст був оприлюднений в електронній системі закупівель разом зі змінами до тендерної документації. На титульній сторінці тендерної документації зазначено інформацію про внесення змін до неї. 5. Вимоги в тендерній документації відповідно до змін. Відповідно до абз 2 п 25 Особливостей у разі проведення відкритих торгів із закупівлі послуг з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення, що проводяться бюджетною установою «Центр гуманітарного розмінування» відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення компенсації витрат за гуманітарне розмінування земель сільськогосподарського призначення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2024 р. № 284 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 28, ст. 1811), положення пунктів 36, 37 цих особливостей не застосовуються. Враховуючи вищезазначене звертаємо увагу що мова йде саме про закупівлі послуг з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення, що проводяться бюджетною установою «Центр гуманітарного розмінування» відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення компенсації витрат за гуманітарне розмінування земель сільськогосподарського призначення. Фактично, такі зміни стосуються одного замовника. Тому якщо наша закупівля не відповідає вищезазначеній вимозі Особливостей, то порушення з Нашего боку не допущено. (Джерело: https://radnuk.com.ua/faq/vymohy-v-tendernij-dokumentatsii-vidpovidno-do-zmin/?phone=audit)». Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до частини 5 статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) на Запит у порядку, зазначеному вище. ВИРІШИЛА: 1. Надати пояснення на Запит за вищезазначеною редакцією. 2. Оприлюднити пояснення на Запит в електронній системі закупівель. Уповноважена особа, начальник відділу закупівлі, тендерних процедур та моніторингу ____________________ (підпис) Тетяна ЛЕОНОВА
Протокол № 24/10/30/1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовник: Харківський національний університет внутрішніх справ м. Вінниця 30 жовтня 2024 року Порядок денний: 1. Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі Жалюзі вертикальні, рулонні штори, 39510000-0: Вироби домашнього текстилю за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів). 2. Про прийняття рішення щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-09-03-011639-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2024-09-03-011639-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA- M-202 UA-M-2024-10-21-000086. 28.10.2024 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі такого змісту: «Запит про надання пояснень: У межах проведення моніторингу закупівлі «Жалюзі вертикальні, рулонні штори» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-03-011639-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надати інформацію, чи було оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 3. Чому на порушення пункту 46 Особливостей, Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення не містить посилання на умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція не відповідають. 4. Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до частини десятої статті 11 Закону, Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. При цьому, тендерна документація Замовника зі змінами, оприлюднена 09.09.2024 не містить інформації щодо реквізитів протоколу про внесення змін до тендерної документації. Чому Замовник не зазначив реквізити протоколу, яким оформлено рішення Уповноваженої особи про внесення змін до тендерної документації? 5. Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Підпунктом 2 пункту 1 Змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 12 березня 2024 р. № 284 передбачено, що в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 пункт 50 після абзацу п’ятого доповнити новим абзацом такого змісту: “5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій.”. Чому пункт 1 розділу 6 тендерної документації складено без урахування змін, внесених до Особливостей постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2024 р. № 990 в частині відсутності підпункту 5 пункту 50 Особливостей. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.» Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту: «На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі”, надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. 1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість визначені з урахуванням реальних потреб ХНУВС та оптимального співвідношення ціни та якості. 2. На власному веб-сайті було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://univd.edu.ua/files/articles/163308/030924_zhaliuzi.pdf. 3. При складанні тексту протокол № 24/10/18/1 від 18 жовтня 2024 року «Про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі Жалюзі вертикальні, рулонні штори, 39510000-0: Вироби домашнього текстилю за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Уповноважена особа чітко визначила інформацію про відхилення тендерної пропозиції, а саме підстави такого відхилення: рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.10.2024 р. № 16715-р/пк-пз в якому було зобов’язано Харківський національний університет внутрішніх справ (код ЄДРПОУ: 08571096) скасувати Рішення від 01.10.2024 р. №24/10/01/1. В свою чергу посилання на відповідні положення особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність міститься в мотивувальній частині рішення АМК України: «стаття 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі" на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель». 4. Рішення про внесення змін до тендерної документації були оформлені протоколом № 24_09_09_1_Протокол надання відповіді на звернення з вимогою та внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів жалюзі, його номер, дата і повний текст був оприлюднений в електронній системі закупівель разом зі змінами до тендерної документації. На титульній сторінці тендерної документації зазначено інформацію про внесення змін до неї. 5. Вимоги в тендерній документації відповідно до змін. Відповідно до абз 2 п 25 Особливостей у разі проведення відкритих торгів із закупівлі послуг з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення, що проводяться бюджетною установою «Центр гуманітарного розмінування» відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення компенсації витрат за гуманітарне розмінування земель сільськогосподарського призначення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2024 р. № 284 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 28, ст. 1811), положення пунктів 36, 37 цих особливостей не застосовуються. Враховуючи вищезазначене звертаємо увагу що мова йде саме про закупівлі послуг з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення, що проводяться бюджетною установою «Центр гуманітарного розмінування» відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення компенсації витрат за гуманітарне розмінування земель сільськогосподарського призначення. Фактично, такі зміни стосуються одного замовника. Тому якщо наша закупівля не відповідає вищезазначеній вимозі Особливостей, то порушення з Нашего боку не допущено. (Джерело: https://radnuk.com.ua/faq/vymohy-v-tendernij-dokumentatsii-vidpovidno-do-zmin/?phone=audit)». Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до частини 5 статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) на Запит у порядку, зазначеному вище. ВИРІШИЛА: 1. Надати пояснення на Запит за вищезазначеною редакцією. 2. Оприлюднити пояснення на Запит в електронній системі закупівель. Уповноважена особа, начальник відділу закупівлі, тендерних процедур та моніторингу ____________________ (підпис) Тетяна ЛЕОНОВА
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-2024-09-03-011639-a закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 39510000-0: Вироби домашнього текстилю Жалюзі вертикальні, рулонні штори, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені, з посадовими особами будуть проведені додаткові інструктажі що до дотримання законодавства