0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
124 985 779.20 UAH
Знайдено порушення
Дата: 25 жовт. 15:17
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)
ПРИХОВАНО
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) розрахована відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва". Для визначення кошторисної вартості об’єкта було виготовлено кошторисну документацію, що складається з локальних кошторисів, локальних кошторисних розрахунків, об’єктних кошторисів, об’єктних кошторисних розрахунків, кошторисних розрахунків на окремі види витрат, зведених кошторисних розрахунків вартості будівництва, розрахованої з обсягів робіт та відповідних поточних цін на дату виготовлення проектної документації. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва та експертний звіт за даною кошторисною документацією додаються.
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) розрахована відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва". Для визначення кошторисної вартості об’єкта було виготовлено кошторисну документацію, що складається з локальних кошторисів, локальних кошторисних розрахунків, об’єктних кошторисів, об’єктних кошторисних розрахунків, кошторисних розрахунків на окремі види витрат, зведених кошторисних розрахунків вартості будівництва, розрахованої з обсягів робіт та відповідних поточних цін на дату виготовлення проектної документації. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва та експертний звіт за даною кошторисною документацією додаються.
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до абзацу третього пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 61 розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 61 розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 61 розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону. Відповідно до частини 1 статті 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" замовник будівництва (далі – замовник) – фізична чи юридична особа, яка має у власності чи користуванні одну чи декілька земельних ділянок або у власності чи управлінні будівлю/споруду і має намір щодо виконання підготовчих та/або будівельних робіт. Власником земельної ділянки, на якій здійснюється будівництво є Балаклійська міська територіальна громада в особі Балаклійської міської ради Харківської області. Рішенням органу місцевого самоврядування, серія та номер:86-VII, виданий 14.05.2018, Балаклійською міською радою Харківської області право користування набуває Балаклійський ліцей 2 Балаклійської міської ради Харківської області. Замовником робіт по об'єкту Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення у Балаклійському ліцеї №2 Балаклійської міської ради Харківської області за адресою Харківська область, місто Балаклія, пров. 1-го Травня, 12 є відділ освіти Балаклійської міської ради Харківської області у зв’язку з тим, що Балаклійський ліцей №2 Балаклійської міської ради Харківської області обслуговується централізованою бухгалтерією відділу освіти не має власних рахунків, всі розрахунки по податкам, зборам та іншим платежам проводяться з рахунків відділу освіти. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Основним законом України, що визначає систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування є Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні" (далі — Закон). Згідно з абзацами другим, п'ятнадцятим статті 1 Закону територіальна громада – жителі, об'єднані постійним проживанням у межах села, селища, міста, що є самостійними адміністративно-територіальними одиницями, або добровільне об'єднання жителів кількох сіл, що мають єдиний адміністративний центр. Право комунальної власності – право територіальної громади володіти, доцільно, економно, ефективно користуватися і розпоряджатися на свій розсуд і в своїх інтересах майном, що належить їй, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування. До виключної компетенції сільських, селищних, міських рад пунктами 30, 31 частини першої статті 26 Закону віднесено, зокрема, прийняття рішень щодо відчуження відповідно до закону комунального майна; затвердження місцевих програм приватизації, а також переліку об'єктів комунальної власності, які не підлягають приватизації; визначення доцільності, порядку та умов приватизації об'єктів права комунальної власності; вирішення питань про придбання в установленому законом порядку приватизованого майна, про включення до об'єктів комунальної власності майна, відчуженого у процесі приватизації, договір купівлі-продажу якого в установленому порядку розірвано або визнано недійсним, про надання у концесію об'єктів права комунальної власності, про створення, ліквідацію, реорганізацію та перепрофілювання підприємств, установ та організацій комунальної власності відповідної територіальної громади. Також виключно на пленарних засіданнях сільських, селищних, міських рад приймаються рішення про передачу іншим органам окремих повноважень щодо управління майном, яке належить до комунальної власності відповідної територіальної громади, визначення меж цих повноважень та умов їх здійснення. Відповідно до підпункту 1 пункту «а» частини першої статті 29 Закону виконавчі органи сільських, селищних, міських рад здійснюють управління в межах, визначених радою, майном, що належить до комунальної власності відповідних територіальних громад. Районні у містах ради (у разі їх створення) та їх виконавчі органи відповідно до Конституції та законів України здійснюють управління рухомим і нерухомим майном та іншими об'єктами, що належать до комунальної власності територіальних громад районів у містах, формують, затверджують, виконують відповідні бюджети та контролюють їх виконання, а також здійснюють інші повноваження, передбачені цим Законом, в обсягах і межах, що визначаються міськими радами (частина друга статті 41 Відповідно до частин першої, третьої, четвертої, п'ятої, шостої та восьмої статті 60 Закону територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правоможності щодо володіння, користування та розпорядження об'єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об'єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об'єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду. Тобто, право власності на закінчений будівництвом об'єктом набуває Балаклійська територіальна громада в особі Балаклійської міської ради Харківської області, яка не є Замовником закупівлі. Посилання на Порядок підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861, є некоректним. Оскільки пунктом 13-1 зазначеного порядку замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку згідно порядку. Предметом закупівлі, щодо якої здійснюється моніторинг, є роботи. Ураховуючи вище викладене, у Замовника відсутній обов'язок щодо встановлення в тендерній документації вимоги про зазначення у тендерній пропозиції учасника інформації про наявність запропонованого товару в переліку із відповідним ступенем локалізації, який формує та веде Уповноважений орган.
Відповідно до абзацу третього пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 61 розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 61 розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 61 розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону. Відповідно до частини 1 статті 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" замовник будівництва (далі – замовник) – фізична чи юридична особа, яка має у власності чи користуванні одну чи декілька земельних ділянок або у власності чи управлінні будівлю/споруду і має намір щодо виконання підготовчих та/або будівельних робіт. Власником земельної ділянки, на якій здійснюється будівництво є Балаклійська міська територіальна громада в особі Балаклійської міської ради Харківської області. Рішенням органу місцевого самоврядування, серія та номер:86-VII, виданий 14.05.2018, Балаклійською міською радою Харківської області право користування набуває Балаклійський ліцей 2 Балаклійської міської ради Харківської області. Замовником робіт по об'єкту Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення у Балаклійському ліцеї №2 Балаклійської міської ради Харківської області за адресою Харківська область, місто Балаклія, пров. 1-го Травня, 12 є відділ освіти Балаклійської міської ради Харківської області у зв’язку з тим, що Балаклійський ліцей №2 Балаклійської міської ради Харківської області обслуговується централізованою бухгалтерією відділу освіти не має власних рахунків, всі розрахунки по податкам, зборам та іншим платежам проводяться з рахунків відділу освіти. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Основним законом України, що визначає систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування є Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні" (далі — Закон). Згідно з абзацами другим, п'ятнадцятим статті 1 Закону територіальна громада – жителі, об'єднані постійним проживанням у межах села, селища, міста, що є самостійними адміністративно-територіальними одиницями, або добровільне об'єднання жителів кількох сіл, що мають єдиний адміністративний центр. Право комунальної власності – право територіальної громади володіти, доцільно, економно, ефективно користуватися і розпоряджатися на свій розсуд і в своїх інтересах майном, що належить їй, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування. До виключної компетенції сільських, селищних, міських рад пунктами 30, 31 частини першої статті 26 Закону віднесено, зокрема, прийняття рішень щодо відчуження відповідно до закону комунального майна; затвердження місцевих програм приватизації, а також переліку об'єктів комунальної власності, які не підлягають приватизації; визначення доцільності, порядку та умов приватизації об'єктів права комунальної власності; вирішення питань про придбання в установленому законом порядку приватизованого майна, про включення до об'єктів комунальної власності майна, відчуженого у процесі приватизації, договір купівлі-продажу якого в установленому порядку розірвано або визнано недійсним, про надання у концесію об'єктів права комунальної власності, про створення, ліквідацію, реорганізацію та перепрофілювання підприємств, установ та організацій комунальної власності відповідної територіальної громади. Також виключно на пленарних засіданнях сільських, селищних, міських рад приймаються рішення про передачу іншим органам окремих повноважень щодо управління майном, яке належить до комунальної власності відповідної територіальної громади, визначення меж цих повноважень та умов їх здійснення. Відповідно до підпункту 1 пункту «а» частини першої статті 29 Закону виконавчі органи сільських, селищних, міських рад здійснюють управління в межах, визначених радою, майном, що належить до комунальної власності відповідних територіальних громад. Районні у містах ради (у разі їх створення) та їх виконавчі органи відповідно до Конституції та законів України здійснюють управління рухомим і нерухомим майном та іншими об'єктами, що належать до комунальної власності територіальних громад районів у містах, формують, затверджують, виконують відповідні бюджети та контролюють їх виконання, а також здійснюють інші повноваження, передбачені цим Законом, в обсягах і межах, що визначаються міськими радами (частина друга статті 41 Відповідно до частин першої, третьої, четвертої, п'ятої, шостої та восьмої статті 60 Закону територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правоможності щодо володіння, користування та розпорядження об'єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об'єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об'єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду. Тобто, право власності на закінчений будівництвом об'єктом набуває Балаклійська територіальна громада в особі Балаклійської міської ради Харківської області, яка не є Замовником закупівлі. Посилання на Порядок підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861, є некоректним. Оскільки пунктом 13-1 зазначеного порядку замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку згідно порядку. Предметом закупівлі, щодо якої здійснюється моніторинг, є роботи. Ураховуючи вище викладене, у Замовника відсутній обов'язок щодо встановлення в тендерній документації вимоги про зазначення у тендерній пропозиції учасника інформації про наявність запропонованого товару в переліку із відповідним ступенем локалізації, який формує та веде Уповноважений орган.
Відділ освіти Балаклійської міської ради Харкіської області в межах виконання зобов’язання щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2024-09-25-014128-а повідомляє. З метою недопущення у подальшому порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель проведені та заплановані наступні заходи: 1) 20 листопада 2024 року проведено нараду робочої групи з публічних закупівель для детального вивчення пункту 3 Особливостей №1178 та пункту 13-1 Порядку №861 під час розроблення тендерної документації. 2) Уповноважену особу буде направлено на навчання з метою підвищення рівня кваліфікації, а також було оформлено доступ в режимі он-лайн до електронних баз інформаційного ресурсу Експертус Держзакупівлі для відділу освіти Балаклійської міської ради Харківської області.