0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
836 360.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 28 жовт. 10:29
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У межах проведення моніторингу UA-M-2024-10-28-000016 процедури закупівлі предмету «Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-16-007049-a) на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області надаємо наступне пояснення: Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікувану вартість Замовником визначено і розраховано у співвідношенні вартість одного виду гарячого харчування (сніданку) на учня певної вікової категорії ( 1-4 класу навчання ) з урахуванням вимог постанови Кабінет Міністрі України від 4 жовтня 2024 р. № 1145, нормативних положень рішення сесії Івано-Франківської міської ради восьмого демократичного скликання від 15.12.2023 р. № 228-39 «Про встановлення вартості харчування учнів закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської міської ради, за кошти бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади», наказом по Ліцею № 22 Івано-Франківської міської ради № 109 від 16.10.2024р «Про організацію харчування учнів 1-4 класів у 2024 р.», відповідно до кількість учнів вікової групи (1-4) класів, що планує харчувати Замовник, також відповідно до кошторису та бюджетного призначення (субвенції) для Замовника на 2024р. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі з урахуванням реальних потреб Замовника. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик розміру бюджетного призначення очікуваної вартості предмета закупівлі: https://22school.if.ua/ (розділ «Тендерна документація». Додатки: 1. Скан-копія наказу по Ліцею № 22 Івано-Франківської міської ради № 109 від 16.10.2024р «Про організацію харчування учнів 1-4 класів у 2024 р.в). 2. Скан-копія Рішення сесії Івано-Франківської міської ради N228-39 від 15.12.23р.
У межах проведення моніторингу UA-M-2024-10-28-000016 процедури закупівлі предмету «Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-16-007049-a) на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області надаємо наступне пояснення: Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікувану вартість Замовником визначено і розраховано у співвідношенні вартість одного виду гарячого харчування (сніданку) на учня певної вікової категорії ( 1-4 класу навчання ) з урахуванням вимог постанови Кабінет Міністрі України від 4 жовтня 2024 р. № 1145, нормативних положень рішення сесії Івано-Франківської міської ради восьмого демократичного скликання від 15.12.2023 р. № 228-39 «Про встановлення вартості харчування учнів закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської міської ради, за кошти бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади», наказом по Ліцею № 22 Івано-Франківської міської ради № 109 від 16.10.2024р «Про організацію харчування учнів 1-4 класів у 2024 р.», відповідно до кількість учнів вікової групи (1-4) класів, що планує харчувати Замовник, також відповідно до кошторису та бюджетного призначення (субвенції) для Замовника на 2024р. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі з урахуванням реальних потреб Замовника. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик розміру бюджетного призначення очікуваної вартості предмета закупівлі: https://22school.if.ua/ (розділ «Тендерна документація». Додатки: 1. Скан-копія наказу по Ліцею № 22 Івано-Франківської міської ради № 109 від 16.10.2024р «Про організацію харчування учнів 1-4 класів у 2024 р.в). 2. Скан-копія Рішення сесії Івано-Франківської міської ради N228-39 від 15.12.23р.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Надаємо пояснення на запит органу фінансового контролю у межах проведення моніторингу UA-M-2024-10-28-000015: Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону №922 предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку Правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону №922 із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також, особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг встановлено Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року №708 (далі-Порядок 708). Пунктом 3 Розділу І Порядку №708 передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником Єдиного закупівельного словника. Таким чином, з огляду на імперативні правила визначення предмета закупівлі, встановлені Законом № 922-VІІІ та Порядком №708 (пункти 3, 5 розділу І), позивач, як замовник торгів, зобов`язаний визначити предмет закупівлі для вказаних послуг за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, та мав право визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно до Єдиного закупівельного словника, код 55520000-1 — Кейтерингові послуги відноситься до групи 55000000-0 "готельні, ресторанні послуги та послуги з роздрібної торгівлі", 55510000-8 Послуги їдалень і аутсорсинг. Окрім того, до їдальні/у їдальні, що працює на базі ліцею здійснюється доставка і реалізація готових до споживання продуктів харчування – хлібобулочні вироби, салати, молочні продукти, напої. Таким чином змовником визначено предмета закупівлі у відповідності до предмету договору який укладений за результатами закупівлі. Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та п. 17 Особливостей. Відповідно до статті 638 Цивільного кодексу України істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Відповідно до частини третьої статті 180 Господарського кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані погодити предмет, ціну та строк дії договору. Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів України. Предметом договору про закупівлю є «Послуги з організації гарячого харчування учнів1-4 класів», що за своєю правовою природою є договором підряду (надання послуг), що включає в себе і кейтерингові послуги і послуги аутсорсингу.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У межах проведення моніторингу UA-M-2024-10-28-000016 процедури закупівлі предмету «Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-16-007049-a) на черговий запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області надаємо наступне пояснення: Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника фізичної особи підприємця Руміш Ярослав Ярославович взято до уваги завантажене примірне чотиритижневе меню на осінній та зимовий період, погоджене територіальним органом Держпродспоживслужби від 08.01.2024, яке розроблене відповідно до вимог Постанови КМУ № 305 із змінами та доповненнями, також Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», зокрема статті 32-1 «Спеціальні вимоги до дитячого харчування »(із змінами та доповненнями), Наказу МОЗ України від 03.02.2022 № 215 "Про затвердження рекомендованого Примірного чотиритижневого сезонного меню рекомендованого для організації триразового харчування дітей віком від 1 до 6 (7) років в закладах освіти та інших та інших організованих дитячих колективах на зимовий період, іншим нормативно-правовим актам у сфері дитячого харчування. Зміни внесені постановою Кабінету Міністрів України від 04 жовтня 2024 №1145 до Постанови КМУ № 305 враховані у наданих меню, не дивлячись на те, що були прийняті у жовтні поточного року, зокрема меню відповідає в частині Група харчових продуктів, Частота включення, Кількість порцій для відповідної вікової групи на тиждень, Маса нетто порцій харчових продуктів для приготування готових страв та виробів або маса нетто порції готового виробу/страви (у разі зазначення) для відповідної вікової групи, від 6 до 11 років (додаток 9 до постанови «НОРМИ споживання основних груп харчових продуктів для організації одноразового харчування (сніданок) в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі п’ятиденного перебування»). Під час перевірки маси нетто харчових порцій, характеристик продуктів та інших показників - розбіжностей із показниками передбаченими Постановою № 305 не виявлено. Додаток до норм 9-1 не береться до уваги, оскільки там передбачено норми харчових продуктів для обідів, а предметом закупівлі є сніданки для учнів 1-4 класів.
Надаємо пояснення на запит органу фінансового контролю у межах проведення моніторингу UA-M-2024-10-28-000015: Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону №922 предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку Правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону №922 із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також, особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг встановлено Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року №708 (далі-Порядок 708). Пунктом 3 Розділу І Порядку №708 передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником Єдиного закупівельного словника. Таким чином, з огляду на імперативні правила визначення предмета закупівлі, встановлені Законом № 922-VІІІ та Порядком №708 (пункти 3, 5 розділу І), позивач, як замовник торгів, зобов`язаний визначити предмет закупівлі для вказаних послуг за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, та мав право визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно до Єдиного закупівельного словника, код 55520000-1 — Кейтерингові послуги відноситься до групи 55000000-0 "готельні, ресторанні послуги та послуги з роздрібної торгівлі", 55510000-8 Послуги їдалень і аутсорсинг. Окрім того, до їдальні/у їдальні, що працює на базі ліцею здійснюється доставка і реалізація готових до споживання продуктів харчування – хлібобулочні вироби, салати, молочні продукти, напої. Таким чином змовником визначено предмета закупівлі у відповідності до предмету договору який укладений за результатами закупівлі. Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та п. 17 Особливостей. Відповідно до статті 638 Цивільного кодексу України істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Відповідно до частини третьої статті 180 Господарського кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані погодити предмет, ціну та строк дії договору. Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів України. Предметом договору про закупівлю є «Послуги з організації гарячого харчування учнів1-4 класів», що за своєю правовою природою є договором підряду (надання послуг), що включає в себе і кейтерингові послуги і послуги аутсорсингу.
У межах проведення моніторингу UA-M-2024-10-28-000016 процедури закупівлі предмету «Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-16-007049-a) на черговий запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області надаємо наступне пояснення: Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника фізичної особи підприємця Руміш Ярослав Ярославович взято до уваги завантажене примірне чотиритижневе меню на осінній та зимовий період, погоджене територіальним органом Держпродспоживслужби від 08.01.2024, яке розроблене відповідно до вимог Постанови КМУ № 305 із змінами та доповненнями, також Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», зокрема статті 32-1 «Спеціальні вимоги до дитячого харчування »(із змінами та доповненнями), Наказу МОЗ України від 03.02.2022 № 215 "Про затвердження рекомендованого Примірного чотиритижневого сезонного меню рекомендованого для організації триразового харчування дітей віком від 1 до 6 (7) років в закладах освіти та інших та інших організованих дитячих колективах на зимовий період, іншим нормативно-правовим актам у сфері дитячого харчування. Зміни внесені постановою Кабінету Міністрів України від 04 жовтня 2024 №1145 до Постанови КМУ № 305 враховані у наданих меню, не дивлячись на те, що були прийняті у жовтні поточного року, зокрема меню відповідає в частині Група харчових продуктів, Частота включення, Кількість порцій для відповідної вікової групи на тиждень, Маса нетто порцій харчових продуктів для приготування готових страв та виробів або маса нетто порції готового виробу/страви (у разі зазначення) для відповідної вікової групи, від 6 до 11 років (додаток 9 до постанови «НОРМИ споживання основних груп харчових продуктів для організації одноразового харчування (сніданок) в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі п’ятиденного перебування»). Під час перевірки маси нетто харчових порцій, характеристик продуктів та інших показників - розбіжностей із показниками передбаченими Постановою № 305 не виявлено. Додаток до норм 9-1 не береться до уваги, оскільки там передбачено норми харчових продуктів для обідів, а предметом закупівлі є сніданки для учнів 1-4 класів.
Беручи вимоги законодавства, результати викладені у висновку складеного за результатами моніторингу за № UA-2023-09-22-006688-а, враховуючи те, що іншим чином неможливо усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладені у висновку уповноваженою особою прийнято рішення про ініціювання перед адміністрацією Замовника розірвання договору про закупівлю за № 16 від 04.11.2024 року укладеного за результатами закупівлі за № UA-2024-10-16-007049-a з підстав визначених положеннями Цивільного і Господарського кодексів України та умовами договору № 16 від 04.11.2024 року. Окрім того, уповноваженою особою Замовника в подальшому буде вжито усіх необхідних заходів направлених на недопущення у майбутньому порушень закупівельного законодавства, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, шляхом самостійного проходження тренінгів, вебінарів та онлайн-курсів для замовників.