0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 709 152.80 UAH
Знайдено порушення
Дата: 28 жовт. 15:20
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідності до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виконавчий комітет Центрально-Міської районної у місті ради, як Замовник, надає пояснення по суті на запит в рамках моніторингу процедури закупівлі по предмету закупівлі: Капітальний ремонт приміщення виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради (адреса місцезнаходження: вул. Свято-Миколаївська, буд. 45, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50000). Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-27-011653-a. 1. Щодо здійснення обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Відповідно до пункту 8 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України, бюджетне призначення – це повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування. Бюджетне призначення на закупівлю робіт надано Замовнику рішенням Центрально-Міської районної у місті ради від 07.12.2023 № 208 «Про бюджет Центрально-Міського району у місті Кривий Ріг на 2024 рік» зі змінами. Кошти для проведення капітального ремонту передбачені по КПКВК 0210160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах» по КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів». Враховуючи отримання позитивного експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, розмір бюджетного призначення на здійснення капітального ремонту формувався на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, передбаченого в проєктно-кошторисній документації. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формувались на основі необхідних для реалізації проєкту обсягів робіт та ресурсів, відповідно до затвердженої проєктно-кошторисної документації. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, передбаченого в проєктно-кошторисній документації. 2. Щодо надання посилання на доступну для перегляду сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. На офіційному вебсайті виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради в розділі «Інформаційна база» підрозділі «Виконавчий комітет районної у місті ради» Замовником розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Посилання надається: https://drive.google.com/file/d/1x1SniOm2czaF8EkG-9qGsNSEs_pFCPES/view Обґрунтування оприлюднене протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами. 3. Щодо не включення плану фінансування робіт до проєкту договору на виконання робіт, який є Додатком 5 до тендерної документації, та до укладеного договору. Враховуючи вимоги пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формувалась замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Згідно з пунктом 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, як проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Тендерна документація містить проєкт договору в Додатку 5 до тендерної документації, який включає порядок змін його умов. Оскільки план фінансування робіт складається та узгоджується головним розпорядником коштів та підрядником, в проєкт договору на виконання робіт, який є Додатком 5 до тендерної документації, план фінансування робіт не був включений. В проєкті вказаного договору передбачено, що до його складу будуть входити узгоджені додатки. Після укладання договору на виконання робіт № 121 від 22.10.2024 (далі – Договір), з метою забезпечення виконання вимог Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2024 року, план фінансування робіт був включений до нього, шляхом укладання додаткової угоди № 1 до Договору. Враховуючи види, обсяги робіт, особливості їх виконання та дату укладання Договору, підрядник не планував закривати виконані роботи в жовтні 2024 року, тому план фінансування узгоджений у листопаді 2024 року та включає проведення фінансування у листопаді-грудні 2024 року.
У відповідності до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виконавчий комітет Центрально-Міської районної у місті ради, як Замовник, надає пояснення по суті на запит в рамках моніторингу процедури закупівлі по предмету закупівлі: Капітальний ремонт приміщення виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради (адреса місцезнаходження: вул. Свято-Миколаївська, буд. 45, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50000). Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-27-011653-a. 1. Щодо здійснення обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Відповідно до пункту 8 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України, бюджетне призначення – це повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування. Бюджетне призначення на закупівлю робіт надано Замовнику рішенням Центрально-Міської районної у місті ради від 07.12.2023 № 208 «Про бюджет Центрально-Міського району у місті Кривий Ріг на 2024 рік» зі змінами. Кошти для проведення капітального ремонту передбачені по КПКВК 0210160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах» по КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів». Враховуючи отримання позитивного експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, розмір бюджетного призначення на здійснення капітального ремонту формувався на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, передбаченого в проєктно-кошторисній документації. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формувались на основі необхідних для реалізації проєкту обсягів робіт та ресурсів, відповідно до затвердженої проєктно-кошторисної документації. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, передбаченого в проєктно-кошторисній документації. 2. Щодо надання посилання на доступну для перегляду сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. На офіційному вебсайті виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради в розділі «Інформаційна база» підрозділі «Виконавчий комітет районної у місті ради» Замовником розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Посилання надається: https://drive.google.com/file/d/1x1SniOm2czaF8EkG-9qGsNSEs_pFCPES/view Обґрунтування оприлюднене протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами. 3. Щодо не включення плану фінансування робіт до проєкту договору на виконання робіт, який є Додатком 5 до тендерної документації, та до укладеного договору. Враховуючи вимоги пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формувалась замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Згідно з пунктом 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, як проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Тендерна документація містить проєкт договору в Додатку 5 до тендерної документації, який включає порядок змін його умов. Оскільки план фінансування робіт складається та узгоджується головним розпорядником коштів та підрядником, в проєкт договору на виконання робіт, який є Додатком 5 до тендерної документації, план фінансування робіт не був включений. В проєкті вказаного договору передбачено, що до його складу будуть входити узгоджені додатки. Після укладання договору на виконання робіт № 121 від 22.10.2024 (далі – Договір), з метою забезпечення виконання вимог Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2024 року, план фінансування робіт був включений до нього, шляхом укладання додаткової угоди № 1 до Договору. Враховуючи види, обсяги робіт, особливості їх виконання та дату укладання Договору, підрядник не планував закривати виконані роботи в жовтні 2024 року, тому план фінансування узгоджений у листопаді 2024 року та включає проведення фінансування у листопаді-грудні 2024 року.
На висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-09-27-011653-а від 18.11.2024 Східного офісу Держаудитслужби (далі – Висновок), повідомляємо наступне. Замовником вжиті заходи щодо приведення умов договору на виконання робіт від 22.10.2024 № 121 (далі – Договір) у відповідність до вимог пунктів 83, 84 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 р. № 668. До Договору включений Додаток 11- План фінансування робіт на Об’єкті, шляхом укладання Додаткової угоди № 1 від 01.11.2024. Ознайомившись з Висновком від 18.11.2024, а також враховуючи лист ТОВ «КАРАТ ЛТД» від 15.11.2024 № 15/11-1 щодо внесення змін до запланованих робіт на листопад 2024 року, Замовником до Договору укладена Додаткова угода № 2 від 21.11.2024, що містить План фінансування робіт на Об’єкті, та яка на виконання Висновку, була оприлюднена 22.11.2024. Інформація та документи, що свідчать про вжиття заходів, додаються.