0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 107 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 28 жовт. 17:13
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідності вимог пунктів 13 та 22 Правил паркування транспортних засобів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2009 р. №1342, а також вимоги ДСТУ 2587:2021 «Розмітка дорожня. Загальні технічні умови.» та СОУ 42.1–37641918–116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування»; Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проведено у відповідності до вимог Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки від 18.02.2020 № 275 шляхом порівняння ринкових цін, збору запиту цінових пропозицій, проведення моніторингу вартості аналогічних послуг в електронній системі закупівель та враховуючи обсяги закупівлі визначені на підставі підсумкових даних зі схем організації дорожнього руху паркувальних майданчиків КП «Київтранспарксервіс». За результатом отримано цінові пропозиції від ТОВ «МАРБІТ» вартість 1 м.п. становить 19 грн та ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ СЕРВІС ПЛЮС» вартість 1 м.п. 17 грн, а також у відповідності до здійсненого пошуку інформації про послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників, середня вартість 1.м. п. становить 18 грн. Після приведення всіх цін, отриманих з вищезазначених джерел інформації, до єдиних умов було визначено очікувану вартість у розмірі 1 107 000,00 грн (конкурентний лист додається) 2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 затверджено перелік формальних помилок. В тендерній документації замовника в абзаці 2 пункту 16 Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» зазначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у відповідності до затвердженого переліку формальних помилок. Затверджуючи тендерну документацію для конкретної процедури закупівлі, замовник складає про це протокол. Сама тендерна документація розроблена для її затвердження протоколом уповноваженої особи містить в тому числі й весь перелік формальних помилок у відповідному розділі. При цьому сама тендерна документація йде додатком до протоколу про її затвердження. Звертаємо вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 не передбачено складання та оприлюднення протоколу про формальні (несуттєві) помилки у разі їх виявлення.
1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідності вимог пунктів 13 та 22 Правил паркування транспортних засобів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2009 р. №1342, а також вимоги ДСТУ 2587:2021 «Розмітка дорожня. Загальні технічні умови.» та СОУ 42.1–37641918–116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування»; Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проведено у відповідності до вимог Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки від 18.02.2020 № 275 шляхом порівняння ринкових цін, збору запиту цінових пропозицій, проведення моніторингу вартості аналогічних послуг в електронній системі закупівель та враховуючи обсяги закупівлі визначені на підставі підсумкових даних зі схем організації дорожнього руху паркувальних майданчиків КП «Київтранспарксервіс». За результатом отримано цінові пропозиції від ТОВ «МАРБІТ» вартість 1 м.п. становить 19 грн та ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ СЕРВІС ПЛЮС» вартість 1 м.п. 17 грн, а також у відповідності до здійсненого пошуку інформації про послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників, середня вартість 1.м. п. становить 18 грн. Після приведення всіх цін, отриманих з вищезазначених джерел інформації, до єдиних умов було визначено очікувану вартість у розмірі 1 107 000,00 грн (конкурентний лист додається) 2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 затверджено перелік формальних помилок. В тендерній документації замовника в абзаці 2 пункту 16 Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» зазначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у відповідності до затвердженого переліку формальних помилок. Затверджуючи тендерну документацію для конкретної процедури закупівлі, замовник складає про це протокол. Сама тендерна документація розроблена для її затвердження протоколом уповноваженої особи містить в тому числі й весь перелік формальних помилок у відповідному розділі. При цьому сама тендерна документація йде додатком до протоколу про її затвердження. Звертаємо вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 не передбачено складання та оприлюднення протоколу про формальні (несуттєві) помилки у разі їх виявлення.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості). У тендерній документації Замовник зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Вимога пункту 7 Додатка 1 до тендерної документації наголошує Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію та документи, які визначені у Додатку № 4 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Додаток № 4 до тендерної документації містить технічне завдання на послуги по нанесенню та поновленню горизонтальної дорожньої розмітки на паркувальних майданчиках КП «Київтранспарксервіс» та не містить вимог щодо надання інформації або документів. Також Закон не зобов’язує надання підтверджуючих документів або інформації від учасника про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. При цьому учасник ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ СЕРВІС ПЛЮС» надає сертифікат на фарбу за власною ініціативою. Законом встановлена імперативна норма щодо необхідності надання у тендерній пропозиції інформації щодо субпідрядників/співвиконавців, яких учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг за умови, що обсяг таких робіт чи послуг становить не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, але не встановлена норма щодо надання довідки про незалучення субпідрядника / співвиконавця. Під час подання тендерної пропозиції учасником ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ СЕРВІС ПЛЮС» в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в тому числі інформацією про субпідрядника (у разі залучення до виконання робіт або надання послуг) учасником був поставлений прочерк, що означає відсутність даних про залучення субпідрядника. На законодавчому рівні не визначено, яким саме документом учасник повинен підтвердити інформацію про незалучення субпідрядника / співвиконавця. Частина 11 статті 26 Закону передбачає, що документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції / пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Дана інформація зазначена в пункті 14 Додатка 1 до тендерної документації. Додатково інформуємо, що ненадання інформації про незалучення субпідрядника / співвиконавця до надання послуг не впливає на ціну учасника, не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника та не впливає на зміст тендерної пропозиції в цілому, а також у складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ СЕРВІС ПЛЮС» надав довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази - перелік власної та залученої техніки, необхідної для надання послуг, довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, накази про призначення працівників, цивільно-правові договори, що підтверджують можливість у учасника матеріально-технічних та трудових ресурсів, необхідних для виконання умов договору без залучення субпідрядника.
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості). У тендерній документації Замовник зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Вимога пункту 7 Додатка 1 до тендерної документації наголошує Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію та документи, які визначені у Додатку № 4 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Додаток № 4 до тендерної документації містить технічне завдання на послуги по нанесенню та поновленню горизонтальної дорожньої розмітки на паркувальних майданчиках КП «Київтранспарксервіс» та не містить вимог щодо надання інформації або документів. Також Закон не зобов’язує надання підтверджуючих документів або інформації від учасника про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. При цьому учасник ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ СЕРВІС ПЛЮС» надає сертифікат на фарбу за власною ініціативою. Законом встановлена імперативна норма щодо необхідності надання у тендерній пропозиції інформації щодо субпідрядників/співвиконавців, яких учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг за умови, що обсяг таких робіт чи послуг становить не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, але не встановлена норма щодо надання довідки про незалучення субпідрядника / співвиконавця. Під час подання тендерної пропозиції учасником ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ СЕРВІС ПЛЮС» в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в тому числі інформацією про субпідрядника (у разі залучення до виконання робіт або надання послуг) учасником був поставлений прочерк, що означає відсутність даних про залучення субпідрядника. На законодавчому рівні не визначено, яким саме документом учасник повинен підтвердити інформацію про незалучення субпідрядника / співвиконавця. Частина 11 статті 26 Закону передбачає, що документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції / пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Дана інформація зазначена в пункті 14 Додатка 1 до тендерної документації. Додатково інформуємо, що ненадання інформації про незалучення субпідрядника / співвиконавця до надання послуг не впливає на ціну учасника, не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника та не впливає на зміст тендерної пропозиції в цілому, а також у складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ СЕРВІС ПЛЮС» надав довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази - перелік власної та залученої техніки, необхідної для надання послуг, довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, накази про призначення працівників, цивільно-правові договори, що підтверджують можливість у учасника матеріально-технічних та трудових ресурсів, необхідних для виконання умов договору без залучення субпідрядника.
На виконання норми частини 8 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.