0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
286 000.00 UAH
Замовник
Звягельський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Житомирської обласної ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 28 жовт. 17:26
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 31.10. 2024 р. м. Звягель № уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі Ліжка двоярусні (в комплекті з матрацом)за ДК 021:2015: 39140000-5: Меблі для дому(далі – Закупівля) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформацію, документи). 2. Про прийняття рішення щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-05-07-007487-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2024-05-07-007487-aорганом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2024-10-28-000085. Відповідно до частини 5 стаття 8 Закону Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. 29 жовтня 2024 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі - Запит) щодо Закупівлі наступного змісту: «Запит про надання пояснень: Виходячи зі змісту Запиту необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит наступного змісту: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Ліжка двоярусні (в комплекті з матрацом)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-07-007487-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань. 1)Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? 2) Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Крім того, підпунктом 3 пункту 44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі, зокрема, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Аналізом встановлено, що переможцем торгів ТОВ «РИШТОВКА-ВЕСТ» не надано замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Враховуючи викладене вище, поясніть, чому в порушення вимог, передбачених підпунктом 3 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію, подану учасником ТОВ «РИШТОВКА-ВЕСТ» ? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років» «На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту: 1.« -1. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розроблені на підставі потреб даного закладу, так, як ліжка закуповувались для бомбосховища вони мали відповідати певним параметрам, які передбачені у плані будівлі, а саме ліжка дворусні. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі зроблено згідно Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, та здійснювався шляхом моніторингу середньоринкових цін на відповідний вид товару «Ліжка двоярусні (в комплекті з матрацом)». При плануванні даної закупівлі. уповноважена особа замовника здійснювала пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни на даний вид товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідного товару, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, моніторинг цін на місцевому рівні (господарські магазини меблів). Згідно вказаної методики розрахунок очікуваної вартості товарів проводився методом порівняння ринкових цін та визначення середньої ціни. Щодо документального підтвердження наявності такої інформації у Замовника в даній Методиці не вказано, а отже Замовник не зобов’язаний здійснювати роздруківку, або фіксувати якимось іншим чином свою діяльність у вказаному випадку. 2. Згідно вимог тендерної документації Переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту, згідно Додатку № 9 тендерної документації. Повідомляємо, що переможець процедури закупівлі надав Додаток 9 Лист-гарантію про відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Даний лист підтверджує відповідність учасника вимогам законодавства та його готовність до укладення договору відповідно до умов тендерної документації. Таким чином, переможець виконав встановлені вимоги та забезпечив надання необхідних документів для підтвердження відповідності умовам процедури закупівлі. Станом на дату відповіді договірні зобов’язання виконані в повному обсязі. Ліжка закуплені та використовуются за призначенням. Претензій до постачальника немає.» Під час розгляду другого питання порядку денного: У відповідності до частини 5 стаття 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Таким чином необхідно оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) на Запит в порядку, зазначеному вище. ВИРІШИЛА: 1.Надати пояснення на Запит за вищезазначеною редакцією. 2. Оприлюднити пояснення на Запит в електронній системі закупівель. уповноважена особа Віктор ОНИЩУК
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 31.10. 2024 р. м. Звягель № уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі Ліжка двоярусні (в комплекті з матрацом)за ДК 021:2015: 39140000-5: Меблі для дому(далі – Закупівля) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформацію, документи). 2. Про прийняття рішення щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-05-07-007487-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2024-05-07-007487-aорганом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2024-10-28-000085. Відповідно до частини 5 стаття 8 Закону Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. 29 жовтня 2024 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі - Запит) щодо Закупівлі наступного змісту: «Запит про надання пояснень: Виходячи зі змісту Запиту необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит наступного змісту: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Ліжка двоярусні (в комплекті з матрацом)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-07-007487-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань. 1)Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? 2) Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Крім того, підпунктом 3 пункту 44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі, зокрема, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Аналізом встановлено, що переможцем торгів ТОВ «РИШТОВКА-ВЕСТ» не надано замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Враховуючи викладене вище, поясніть, чому в порушення вимог, передбачених підпунктом 3 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію, подану учасником ТОВ «РИШТОВКА-ВЕСТ» ? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років» «На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту: 1.« -1. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розроблені на підставі потреб даного закладу, так, як ліжка закуповувались для бомбосховища вони мали відповідати певним параметрам, які передбачені у плані будівлі, а саме ліжка дворусні. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі зроблено згідно Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, та здійснювався шляхом моніторингу середньоринкових цін на відповідний вид товару «Ліжка двоярусні (в комплекті з матрацом)». При плануванні даної закупівлі. уповноважена особа замовника здійснювала пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни на даний вид товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідного товару, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, моніторинг цін на місцевому рівні (господарські магазини меблів). Згідно вказаної методики розрахунок очікуваної вартості товарів проводився методом порівняння ринкових цін та визначення середньої ціни. Щодо документального підтвердження наявності такої інформації у Замовника в даній Методиці не вказано, а отже Замовник не зобов’язаний здійснювати роздруківку, або фіксувати якимось іншим чином свою діяльність у вказаному випадку. 2. Згідно вимог тендерної документації Переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту, згідно Додатку № 9 тендерної документації. Повідомляємо, що переможець процедури закупівлі надав Додаток 9 Лист-гарантію про відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Даний лист підтверджує відповідність учасника вимогам законодавства та його готовність до укладення договору відповідно до умов тендерної документації. Таким чином, переможець виконав встановлені вимоги та забезпечив надання необхідних документів для підтвердження відповідності умовам процедури закупівлі. Станом на дату відповіді договірні зобов’язання виконані в повному обсязі. Ліжка закуплені та використовуются за призначенням. Претензій до постачальника немає.» Під час розгляду другого питання порядку денного: У відповідності до частини 5 стаття 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Таким чином необхідно оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) на Запит в порядку, зазначеному вище. ВИРІШИЛА: 1.Надати пояснення на Запит за вищезазначеною редакцією. 2. Оприлюднити пояснення на Запит в електронній системі закупівель. уповноважена особа Віктор ОНИЩУК
На виконання висновку моніторингу UA-M-2024-10-28-000085 за процедурою закупівлі відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі Ліжка двоярусні (в комплекті з матрацом) за ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому замовником було укладено Додаткову угоду на розірвання від 11.11.2024 року №1 до договору від 30.05.2024 №30.