0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 135 000.00 UAH
Замовник
ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ "ХАРКІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ"
Контакти та закупівліЗдійснення моніторингу
Дата: 19 лист. 10:10
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.11.2024 213 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Кононенко Ю.С. від 18.11.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.11.2024 № 213 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3 UA-2024-10-14-014679-a 14.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о.заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Юлія КОНОНЕНКО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі «Апарати для стикового зварювання. Придбання обладнання для створення НПЦ. Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2024-10-14-014679-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? 2. Відповідно Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», Предмет закупівлі: Апарати для стикового зварювання. В ОГОЛОШЕННІ про проведення відкритих торгів UA-2024-10-14-014679-a, в окремих електронних полях Замовником зазначено Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі ДК 021:2015: 42660000-0 — Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання. Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить, зокрема, наступну позицію щодо групи цифр за категорією та відповідають назві, що описує товар, який становить предмет закупівлі та який має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної у річному плані закупівель, а саме: 42662000-4 Зварювальне обладнання (42662100-5 Обладнання для електрозварювання, 42662200-6 Обладнання для неелектричного зварювання, 42663000-1 Машини для поверхневої термообробки) . Чому під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 Порядку № 1082 щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі? 3. Згідно ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів про проведення відкритих торгів UA-2024-10-14-014679-a визначено, що строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг до 29 листопада 2024. Згідно Додатку 3 до Тендерної документації вказано, що строк поставки товару протягом 30 календарних днів з моменту підписання договору, в окремих випадках строк може бути продовжено Чому строк поставки товарів згідно Оголошення та Тендерної документації різняться? 4. Відповідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, в полі «Інформація про процедуру» вказано, що дата оприлюднення: 14 жовтня 2024, тоді як дата затвердження Тендерної документації вказано 14 вересня 2024 . В зв’язку з чим виникли розбіжності в датах? 5. Згідно Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівель та що надаються для підтвердження відсутності підстав визначених пунктом 47 Особливостей, а також документи що надаються для укладання договору» до Тендерної документації, зокрема, передбачено , що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. У разі, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, то переможець повинен надати замовнику таку інформацію у довільній формі. Також, Додатком 6 до Тендерної документації передбачено: 1. Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою) ( серед яких - Витяг (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» у формі електронного документа або завіреної довідки, що містить інформацію станом на дату, не більше ніж за 60 календарних днів відносно дати розкриття пропозицій в електронній системі закупівель) . 2. Документи що надаються переможцем процедури закупівлі ДЛЯ УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ у строк не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю , у т.ч про право його підпису (серед яких – 1.Тендерна (цінова) пропозиція за формою, наведеною у Додатку 7 до цієї ТД, з остаточною ціною пропозиції; 2.Забезпечення виконання договору надається у вигляді банківської гарантії відповідно до вимог тендерної документації, а саме п. 6 Розділу VI. цієї ТД та Додатку 9 до цієї ТД ; 3.Свідоцтво або витяг з реєстру про реєстрацію платником відповідних податків та зборів (обов’язкових платежів); 4.Статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція) та/або опис реєстратора з пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги з реєстрації останньої редакції статуту чи змін до нього (після 01.01.2016 року), або інший установчий документу (за наявності). У випадку наявності в статуті обмежень чи заборон на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину, учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину; 5.Протокол/рішення про призначення керівника та/або наказ про призначення керівника та довіреність або доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника) на вчинення правочинів; 6.Баланс та звіт про фінансові результатами за останній рік та останній звітний період або протокольне рішення учасників (акціонерів, власників тощо) з наданням повноважень на укладання договору (ів), або копію іншого документа, що підтверджує зняття обмежень щодо укладення договорів передбачених установчими (статутних) документами Учасника та законодавством)). В пункті 2 Додатку 6 до Тендерної документації вказано, що документи мають бути надані учасником-переможцем шляхом завантаження на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі (в такому випадку документи повинні бути надані з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»). Невиконання Учасником-переможцем вимог п. 2 Додатку 6 до тендерної документації, буде розцінено як відмова переможця від підписання договору про закупівлю та тягне за собою наслідки відповідно до пп. 3 п. 44 Особливостей. Згідно інформації, розміщеної в електронний системі закупівель, Учасником - ТОВ "ГК ТЕХНОСФЕРА", після визначення його Переможцем закупівлі (22.10.2024) завантаження на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі документів, передбачених у Додатку 6 до Тендерної документації не здійснювалось. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ГК ТЕХНОСФЕРА" із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Зазначено у вкладеному файлі
Зазначено у вкладеному файлі