0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
625 668.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 23 вер. 16:48
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Повідомляємо, що замовник категорично не погоджується із висновками щодо встановлення порушень в процесі проведення закупівлі, в зв'язку із наступними зауваженнями: 1) Звертаємо увагу, що Міністерством економіки і торгівлі 21.03.2019 наказом №463 року було внесено зміни до форм документів, що застосовуються у сфері державних закупівель. Зазначений документ було зареєстровано у Міністерстві юстиції 11 квітня 2019 року, а відповідно до офіційного порталу Верховної Ради України, зазначений наказ набув чинності 03 травня 2019 року. Таким чином звертаємо увагу, що на момент початку процедури закупівлі, а саме 25 квітня 2019 року, зазначений документ не діяв! А отже, зазначений наказ не міг застосовуватись до цієї закупівлі на момент її оголошення, та замовником не допущено порушення під час публікації зазначених документів. Також, звертаємо вашу увагу, що зазначеної позиції дотримується і МЕРТ у своєму роз'ясненні №3304-04/22177-06 від 28.05.2019 року, про те що зазначені форми діють лише з 03 травня 2019 року. Більше того в зазначеному роз'ясненні вказано, що відсутня технічна можливість щодо реалізації функції про публікацію зазначених пунктів у системі прозорро. Така можливість відсутня і до теперішнього дня. Щодо неподання саме висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, повідомляємо, що учасником подано сертифікати відповідності та якісні сертифікати на всі види продукції, що будуть постачатись учасником. Зазначені документи підтверджують відповідності зазначеного обладання вимогам учасника. Щодо довідки про персонал, повідомляємо, що вся необхідна інформація що передбачена тендерною документацією. Відсутність зазначеного реквізиту може вважатись формальною помилкою. Більше того, Замовник не перший рік працює із зазначеним учасником, та не має підстав вважати, що в учасника відсутні фахові працівники відповідної кваліфікації. В будь-якому випадку, зазначені вами зауваження будуть проаналізовані, і в майбутньому будуть враховані при складанні тендерних документації.