0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
15 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЛЮБОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-27-010396-b-a1 |
---|---|
Статус | Завершився або достроково припинений |
Ціна договору | 14 900.00 UAH |
Ціна договору без урахування ПДВ | 14 900.00 UAH |
Сума оплати за договором | 14 900.00 UAH |
Сума оплати за договором без урахування ПДВ | Відсутня |
Номер договору | 165 |
Ідентифікаційний номер | |
---|---|
Статус | Завершився або достроково припинений |
Ціна договору | 14 900.00 UAH |
Ціна договору без урахування ПДВ | 14 900.00 UAH |
Сума оплати за договором | 14 900.00 UAH |
Сума оплати за договором без урахування ПДВ | Відсутня |
Номер договору | 165 |
1 штука
Адреса поставки: 62433, Україна, Харківська область, м.Люботин, вул. Громова,3
Строк: до 30.08.2021 00:00
Тип предмета закупівлі: Товари
Ціна за одиницю: 2390.00000 грн.
Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі
1 штука
Адреса поставки: 62433, Україна, Харківська область, м.Люботин, вул. Громова,3
Строк: до 30.08.2021 00:00
Тип предмета закупівлі: Товари
Ціна за одиницю: 2210.00000 грн.
Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі
2 штука
Адреса поставки: 62433, Україна, Харківська область, м.Люботин, вул. Громова,3
Строк: до 30.08.2021 00:00
Тип предмета закупівлі: Товари
Ціна за одиницю: 572.00000 грн.
Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі
1 штука
Адреса поставки: 62433, Україна, Харківська область, м.Люботин, вул. Громова,3
Строк: до 30.08.2021 00:00
Тип предмета закупівлі: Товари
Ціна за одиницю: 2012.00000 грн.
Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі
2 штука
Адреса поставки: 62433, Україна, Харківська область, м.Люботин, вул. Громова,3
Строк: до 30.08.2021 00:00
Тип предмета закупівлі: Товари
Ціна за одиницю: 2172.00000 грн.
Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі
1 штука
Адреса поставки: 62433, Україна, Харківська область, м.Люботин, вул. Громова,3
Строк: до 30.08.2021 00:00
Тип предмета закупівлі: Товари
Ціна за одиницю: 1530.00000 грн.
Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі
1 штука
Адреса поставки: 62433, Україна, Харківська область, м.Люботин, вул. Громова,3
Строк: до 30.08.2021 00:00
Тип предмета закупівлі: Товари
Ціна за одиницю: 1270.00000 грн.
Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі
Початок дії договору | 17 серпня 2021. |
---|---|
Закінчення дії | 31 грудня 2021. |
Дата підписання | 17 серпня 2021, 13:58 |
Причина зміни |
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
---|---|
Тип змін |
Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Ціна договору | 0.00 UAH |
Ціна договору без ПДВ | 0.00 UAH |
Дата підписання | 28 серпня 2021р., 09:49 |
Документи змін
Причина зміни |
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
---|---|
Тип змін |
Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Ціна договору | 0.00 UAH |
Ціна договору без ПДВ | 0.00 UAH |
Дата підписання | 30 вересня 2021р., 16:00 |
Документи змін
Причина зміни |
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
---|---|
Тип змін |
Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Ціна договору | 0.00 UAH |
Ціна договору без ПДВ | 0.00 UAH |
Дата підписання | 13 жовтня 2021р., 16:18 |
Документи змін
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЛЮБОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38743462 |
Поштова адреса: | 62433, Україна, Харківська область, м. Люботин, вул. Шевченка, буд.15 |
Ім'я | Катерина Василівна Лисицина |
Телефон | +380994057399 |
cpmsd.lubotin@ukr.net |
Назва організації | ТОВ "РАННОВ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43717900 |
Поштова адреса: | 62433, Україна, Харківська область, місто Люботин, ПЛОЩА СОБОРНА, будинок 1 В |
Ім'я | Анна Баранова |
Телефон | +380982131352 |
rannov@ukr.net |