Главная страница » Допомога » Питання і Відповіді
Питання і Відповіді 2017-12-26T19:44:03+00:00
Змінилися реквізити постачальника, як оприлюднити додаткову угоду? 2016-08-08T11:03:12+00:00

В системі передбачені лише причини, перелічені в ст 36 Закону. Реквізити не є істотними умовами договору, тому оприлюднювати їх в системі не потрібно.

Чим відрізняються “Допорогові закупівлі”, “Звіт про укладені договори” та ” Закупівлі поза системою”? 2017-12-26T19:44:07+00:00

Допорогова закупівля – закупівля товарів, робіт та послуг, очікувана вартість яких менше встановленої абзацами другим і третім частини 1 статті 2 Закону.

Звіт про укладені договори – закупівля за прямим договором товарів, робіт та послуг, очікувана вартість яких дорівнює або перевищує 50 тис грн та є меншою за встановлену в абзацах другому і третьому частини 1 статті 2 Закону.

Закупівлі поза системою – закупівля за прямим договором товарів, робіт та послуг, очікувана вартість яких є меншою 50 тис. грн.

Чому платна участь для постачальників? 2016-08-04T15:46:07+00:00

Систему необхідно фінансувати, вона не може функціонувати та розвиватись без фінансової підтримки. Фінансування із державного бюджету може стати важелем впливу на адміністратора системи. При цьому це все-одно буде фінансування за рахунок платників податків. Тож більш логічним і справедливим є справляння плати з безпосередніх користувачів системи, які за її допомогою можуть отримати прибуток, вигравши державні торги. При цьому для державних замовників система є та залишиться безкоштовною!

Чи може брати учать в тендері учасник, який не є платником ПДВ? 2016-08-04T15:46:23+00:00

Так, може.

Як ми можемо протестувати електронну систему закупівель? 2016-08-04T15:47:00+00:00

На початку роботи Ви можете активувати тестовий режим і потренуватися оголошувати закупівлі.

Чи потрібно розміщувати документацію закупівель? Якщо так, то яку і коли? Чи можна вносити зміни в документацію і коли? 2016-08-04T16:00:47+00:00

Одночасно з розміщенням оголошення про проведення закупівель замовник повинен оприлюднити в системі документацію закупівель (за наявності), проект договору про придбання товару або істотні умови договору.

За потреби замовник може вносити зміни до технічних вимог до товару та/або вимог до кваліфікації учасників та оприлюднити їх в системі. Всі зміни можна вносити лише у період уточнень.

Що робити, якщо замовник отримав скаргу від одного з учасників? 2016-08-04T15:48:02+00:00

У разі отримання замовником Вимоги (скарги) про усунення порушення у процесі проведення закупівель, замовник має право на добровільній основі вжити належних заходів для врегулювання питань, зазначених у вимозі, інформацію про що оприлюднити, в тому числі прийняти рішення про призупинення закупівель.

Що робити, якщо учасник відмовляється від своєї пропозиції? 2016-08-04T15:48:30+00:00

Якщо це відбулось вже після визначення Вами переможця, то ви можете відкликати своє рішення, зазначивши причини, і розглянути наступну за ціною пропозицію. Якщо постачальник відмовився до визначення переможця, Ви дискваліфікуєте його пропозицію і розглядаєте наступну.

Що робити, якщо закупівля не відбулася? 2016-08-04T15:48:49+00:00

Якщо закупівля не відбулася, і у вас все ще є потреба в продукції чи послузі, ви можете оголосити тендер повторно. Щоб збільшити кількість постачальників, які подадуть свою пропозицію можна:

  • оголосити більший бюджет (можливо бюджет неуспішної був нижчим за ринкову ціну)
  • запросити постачальників, яких знаєте, взяти участь в новій закупівлі
  • поміняти умови так, щоб більша кількість постачальників підходила під умови (менше вимог по довідках, менше обмежуючих вимог, що не впливають на якість пропозиції)
Чи обов’язково реєструватися в системі для того, щоб взяти участь в аукціоні? 2016-08-04T15:49:16+00:00

У Аукціоні можуть брати участь тільки зареєстровані Учасники/Кандидати Аукціону. Всі інші Користувачі Системи, в т.ч. Замовник певної закупівлі, мають можливість on-line спостерігати за ходом Аукціону.

Чи може хтось з інших учасників бачити інформацію про нас та ціну до завершення аукціону? 2016-08-04T15:49:11+00:00

Будь-яка інформація про Учасників та їх пропозиції є закритою до закінчення Аукціону, крім початкових цінових пропозицій, які є закриті тільки до початку аукціону, для всіх осіб, крім самого Учасника, який подав пропозицію. До завершення Аукціону переглянути пропозицію можна тільки за наявності ID пропозиції і коду доступу, виданого Електронним майданчиком/оператором при створенні пропозиції. Виконати такий запит API зможе тільки Електронний майданчик, через яку пропозицію було подано.

Як задати запитання по закупівлях? 2016-08-04T14:16:06+00:00

Якщо Ваше питання стосується предмету або умов закупівлі, Ви можете його задати через будь-який Майданчик нашої системи, на якому Ви зареєстровані. Зауважте, що

  • запитання потрібно задавати стосовно саме того тендеру чи лоту, якого запитання стосується
  • задавати такі питання Ви можете лише доки не закінчився період уточнень
  • допомогти задати запитання вам може служба підтримки обраного Вами Майданчика
  • якщо Ваше питання стосується техніки подачі пропозицій, роботи Майданчиків тощо, Ви можете звернутись до служби підтримки Вашого Майданчика
Як оскаржити умови закупівлі? 2017-06-26T17:48:26+00:00

У випадку виявлення порушень стосовно умов закупівлі (наприклад, короткий період уточнень, строків подачі пропозицій, невідповідність предмета закупівлі категорії, недоліків технічної специфікації, замалий бюджет закупівлі, умов, що зменшують конкуренцію, тощо) Користувач системи (в т.ч. потенційний учасник) може звернутись до Замовника з пропозицією усунути порушення: поставивши питання на майданчику, подавши вимогу або подавши скаргу (лише для понадпорогових закупівель).

Як оскаржити рішення Замовника? 2017-06-26T17:50:15+00:00

У випадку виявлення порушень на етапах «Кваліфікація переможця» та «Пропозиції розглянуті» Учасник може звернутись до Замовника зі зверненням щодо усунення порушень стосовно:

  • рішення про переможця,
  • відхилення (дискваліфікації) пропозиції,
  • неприйняття Замовником рішення про переможця/відхилення пропозиції/відміни торгів.

Крім того, якщо в закупівлі опубліковано намір укласти договір, учасник може подати скаргу до АМКУ (лише для понадпорогових закупівель).

Що робити якщо замовник тривалий час не розглядає пропозиції? 2017-06-26T17:56:35+00:00

На допорогові торги Замовник самостійно визначає строки кваліфікації учасників. Потрібно отримати інформацію про причини і по можливості посприяти просуванню процесу за допомогою наявних засобів, телефоном, e-mail тощо. Контактна інформація про замовника є в оголошенні Закупівлі.

Коли подавати документи для кваліфікації? 2016-08-04T15:51:13+00:00

При оголошенні допорогових торгів, Замовник оприлюднює, в тому числі, й перелік документів, які необхідні для проведення кваліфікації Учасника. Крім того, Замовник визначає етап, на якому такі документи повинні бути подані.

Якщо Замовник зазначає, що документи для кваліфікації повинні бути подані разом з пропозицією, то Учасник, реєструючи свою пропозицію для участі в торгах, завантажує на майданчик скановані копії необхідних документів.

Якщо Замовник зазначає, що документи подаються на етапі розгляду пропозицій або кваліфікації переможця, то документи завантажуються після проведення аукціону, Учасником з найменшою по величині ціновою пропозицією.

Як визначається поріг закупівлі та які закупівлі можна вважати “допороговими”, а які “надпороговими”? 2017-06-26T18:05:34+00:00

Пороги закупівель визначаються відповідно до пункту 1 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”. “Допорогові” та “надпорогові” закупівлі – це умовні назви закупівель. Закупівлі, очікувана вартість яких менша 200 000 грн (для товарів, послуг) та 1,5 млн грн (для робіт), а також менша 1 млн грн для товарів і послуг, 5 млн грн – для робіт (для замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання), вважаються “допороговими”. Такі закупівлі регламентуються Порядоком здійснення допорогових закупівель, а не Законом України “Про публічні закупівлі”. Якщо ж очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує 200 000 грн (для товарів, послуг), для робіт 1,5 млн грн, а також дорівнює або перевищує 1 млн грн, а робіт – 5 млн грн (для замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання), такі закупівлі вважаються “надпорогові” та підпадають під сферу застосування Закону України “Про публічні закупівлі”.

Де можна знайти нормативні документи, які регулюють процес публічних закупівель? 2017-06-26T18:25:34+00:00

У на сайті є посилання на сторінку  Законодавство, де можна знайти не лише нормативно-правову базу, а й іншу корисну інформацію як для замовників, так і для учасників. .

Чи може замовник бачити пропозиції учасників торгів до закінчення аукціону? 2016-08-04T14:07:36+00:00

Ні, всі пропозиції в системі приховані до завершення аукціону.

Яким документом регламентуються “допорогові” закувлі? 2016-08-04T15:53:21+00:00

“Допорогові” закупівлі регламентуються Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35. Він застосовується, якщо у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону.

Чи можливо брати участь в державних закупівлях постачальникам, які не є платниками ПДВ? 2016-08-04T12:48:33+00:00

Так, можливо.

Які етапи передбачає Закупівля? 2017-06-26T18:31:17+00:00

В залежності від типу закупівлі закупівля передбачає такі етапи:

  • період уточнень, подання пропозицій, аукціон, кваліфікація, визначення переможця та завершення закупівлі (допорогова закупівля);
  • подання пропозицій, аукціон, кваліфікація, визначення переможця та завершення закупівлі (відкриті торги та переговорна процедура для потреб оборони);
  • подання пропозицій, прекваліфікація, аукціон, кваліфікація, визначення переможця та завершення закупівлі (відкриті торги з публікацією англійською мовою).
Якого формату має бути прикріплена тендерна документація, а також пропозиції учасників? 2017-06-26T18:33:36+00:00

Усі файли, що прикріплені під час оголошення Закупівлі, а також до пропозицій Учасників повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Забороняється додавати документи, що безпосередньо не стосуються Закупівлі.

Чи правильно робить замовник, коли не вказує в предметі закупівлі еквівалент, зазначаючи конкретні торговельні марки товарів. Чи є це порушенням? 2017-06-26T18:35:23+00:00

У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.

Скільки днів може тривати період уточнень? 2016-08-04T12:43:48+00:00

Тривалість періоду уточнень може становити не менше 1-го робочого дня, якщо очікувана вартість закупівлі становить від 3 000 гривень до 50 000 гривень, та не менше 3-х робочих днів, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 000 гривень.

Скільки днів може тривати період подання пропозицій? 2016-08-04T12:43:10+00:00

Тривалість періоду подання пропозицій може становити не менше 1-го робочого дня, якщо очікувана вартість закупівлі становить від 3 000 гривень до 50 000 гривень, та не менше 2-х робочих днів, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 000 гривень.

Який правильно вирахувати крок аукціону та хто його визначає? 2017-06-26T18:38:06+00:00

Крок аукціону визначає замовник і він зазначається у гривнях та вираховується як відсоткове відношення до очікуваної вартості закупівлі. При цьому для допорогових закупівель встановлено обмеження: крок аукціону має знаходитись у діапазоні від 0,5% до 3% від очікуваної вартості закупівлі.

Які ще критерії крім ціни може визначати замовник? 2016-08-04T12:40:31+00:00

Замовник може визначати в закупівлі нецінові критерії та їхню питому вагу, що сумарно не може перевищувати 30%, якщо він має намір застосувати процедуру оцінки за критеріями іншими, ніж ціна.

Коли можна застосовувати нецінові критерії? 2016-08-04T12:39:18+00:00

Застосовувати нецінові критерії можна лише, якщо Ваша закупівля має складний характер (у тому числі закупівля консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт) та немає постійно діючого ринку. Детально про нецінові критерії оцінки за посиланням http://infobox.prozorro.org/knowledge-base/view/600?q=

Чи може замовник вимагати забезпечення пропозиції по допорогових закупівлях? 2016-08-04T12:38:26+00:00

Замовник може додатково вимагати забезпечення Пропозиції, у вигляді гарантії виконання зобов’язань Учасника перед Замовником. Розмір забезпечення Пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 % – у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених Документацією.

Яка відповідальність в уповноважених осіб при здійсненні допорогових закупівель у системі Prozorro? 2016-08-04T12:37:45+00:00

Ви маєте прийняти положення про здійснення допорогових закупівель. Відповідальність визначається цим положенням та наказом про призначення такої особи.

Якими документами необхідно оформлювати Замовнику: аналіз пропозицій в системі, відповідність їх вимогам оголошення, кваліфікаційним вимогам учасника; визначення переможця; відхилення пропозиції учасника; визначення процедури, що не відбувалась? В якій формі мають бути викладені документи? 2016-08-04T12:35:52+00:00

Перераховані документи можна оформляти у вигляді протоколів у довільній формі.

Як правильно проводити закупівлю послуг, якщо вийшли з ладу комп’ютерна, оргтехніка, технічне обладнання або автотранспортний засіб? Яким чином провести опис, якщо не знаємо, що вийшло з ладу і яким чином провести оцінку вартості необхідного ремонту? 2016-08-04T12:35:03+00:00

При оголошенні допорогової закупівлі на Prozorro Ви маєте діяти відповідно до додатку до річного плану. При формуванні очікуваної вартості запівель Ви можете керуватися аналізом кон’юнктури ринку. Якщо зламано складне обладнання, то Ви можете окремо закупити експертну оцінку ремонту і окремо ремонт.

Яким чином здійснювати закупівлю, якщо сума закупівлі, яку необхідно здійснити (особливо аварійну) менше 3 000 грн, а планова сума закупівлі згідно з ДК 016:2010 перевищує 50 000 грн? На сьогодні закупівля, які менше 3000 неможливо розмістити на електронних майданчиках. 2016-08-04T12:31:46+00:00

Прямою закупівлею.

Чи бачить замовник, хто з учасників задав йому запитання в період уточнень? 2016-08-04T12:30:47+00:00

Питання Учасників є анонімними до закінчення аукціону. З метою збереження анонімності Система не надає можливості приєднання файлів до питання. Питання має бути сформульовано лише в текстовому вигляді. Замовник відповідає на питання, за потреби завантажує додаткові файли в такому ж порядку, як у випадку розміщення/зміни оголошення Закупівлі.

Чи може один і той самий учасник двічі подавати пропозицію? 2016-08-04T12:29:03+00:00

Один Учасник має право подати лише одну пропозицію до кожної окремої Закупівлі.

Чи бачать інші учасники закупівлі назву організації своїх конкурентів, а також їхні пропозиції? 2016-08-04T12:27:58+00:00

Будь-яка інформація про Учасників та їхні пропозиції є закритою до закінчення електронного аукціону, крім початкових цінових пропозицій, які залишаються закритими лише до початку аукціону для всіх осіб, крім Учасника, який подав пропозицію.

Чи може замовник вносити зміни в оголошення та документацію? Як правильно йому це зробити? 2016-08-04T16:02:22+00:00

Замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної закупівлі до початку прийому пропозицій. Уся історія змін документів, внесених у цей період, зберігається і доступна для перегляду користувачам Системи. Якщо замовник вносить зміни до документів, він зобов’язаний дозавантажити такі зміни у вигляді окремого файлу.

Скільки разів учасник може понизити ціну за раунд? 2016-08-04T12:26:14+00:00

Учасник може протягом одного раунду аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни.

Хто назначає аукціон? 2016-08-04T12:25:35+00:00

Дата та час аукціону призначаються Системою автоматично. Авторизовані електронні майданчики мають право інформувати користувачів Системи про наближення дати старту аукціону.

Чи можна вважати допорогову закупівлю такою, що відбулася, якщо на неї подано лише одну пропозицію? 2017-06-26T18:42:22+00:00

Якщо на закупівлю зареєструвався лише один учасник, то Система автоматично переходить до процесу “Оцінка”, а закупівлі присвоює статус “Кваліфікація”.

Якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, що робити такому учаснику, куди йому звертатися? 2017-06-26T18:45:16+00:00

Якщо учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам закупівлі, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 дні з дня надходження такої вимоги.

Які подальші дії замовника після того, як він визнає переможця? 2016-08-04T15:59:22+00:00

Якщо пропозиція учасника відповідає умовам закупівлі, замовник визначає такого учасника переможцем та публікує в Системі скан-копію документа з відповідним рішенням, після чого підписує договір.

Протягом якого періоду потрібно заключити договір замовнику з переможцем? 2016-08-04T15:59:16+00:00

Договір за результатами проведення закупівлі підписується між замовником та переможцем поза Системою згідно з чинним законодавством не раніше ніж через 2 робочих дні після оприлюднення рішення про переможця закупівлі. Договір між замовником та переможцем має бути підписаний на суму, що не перевищує ціну останньої пропозиції, поданої переможцем в аукціоні.

Чи потрібно розміщувати у системі договір? Протягом якого періоду? 2017-06-26T18:48:12+00:00

Договір розміщується в Системі замовником протягом 2 робочих днів з дня його укладання (для допорогових закупівель) та перебуває у вільному доступі для перегляду користувачами Системи.

Коли вважається закупівля завершеною? 2017-06-26T18:51:15+00:00

Закупівля вважається завершеною, якщо підписано договір або відмінено процедуру. Строк на завершення закупівлі не може перевищувати 30 днів з кінцевого строку подання пропозицій

Чи може учасник редагувати/видаляти свою пропозицію? 2016-08-04T09:52:02+00:00

Учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених замовником. Уся історія змін, внесених у цей період, зберігається і стає доступною для перегляду всім користувачам Системи після закінчення аукціону. Учасник може анулювати свою пропозицію лише в період прийому пропозицій.

Що саме робити учаснику, якщо він помітив порушення з боку замовника? 2017-06-26T18:53:43+00:00

У випадку виявлення порушення учасник може звернутися до замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі через відповідну електронну форму на своєму майданчику, оформивши її відповідно до п. 14.1 Порядку здійснення допорогових закупівель.

Протягом якого періоду замовник розглядає вимогу про усунення порушення у процесі проведення закупівлі? 2017-06-26T18:55:27+00:00

Замовник протягом 3 днів розглядає вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї. За цей період замовник повинен опублікувати відповідь на вимогу і (у випадку задоволення вимоги) внести відповідні зміни до умов закупівлі або переглянути рішення про дискваліфікацію та/або рішення про визначення переможця. Перегляд таких рішень можливий лише в період до підписання договору. Після обрання статусу рішення щодо вимоги “Задоволено”, “Відхилено” або “Не задоволено” замовник в обов’язковому порядку оприлюднює обґрунтування щодо свого рішення. Після розміщення відповіді щодо вимоги замовником вимога набуває статусу “розглянуто Замовником”, та ініціатор вимоги протягом 2 днів оцінює відповідь “Задовільно”/“Незадовільно”.

Яка мінімальний бюджет закупівлі, що може бути оголошена? 2016-07-28T12:17:16+00:00

Бюджет закупівлі, що оголошується на майданчику, не повинен бути менше 3 000 грн.

Як проходить аукціон? 2017-12-26T19:44:07+00:00

Аукціон проходить в режимі онлайн в три етапи у визначений системою час. Більш детально ознайомитись з процедурою проведення аукціону можна за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=OuVhc30SNNI

Що потрібно робити Учаснику після подачі пропозиції? 2017-06-26T18:57:21+00:00

Після подачі пропозиції Учаснику варто чекати на повідомлення про дату аукціону, якщо такий буде призначено (у випадку, коли пропозицію подав лише один учасник на допорогову закупівлю, аукціон не призначається), при цьому дата аукціону призначається після закінчення періоду подачі пропозицій. Після цього потрібно відкрити розділ Мої пропозиції, перейти за посиланням на аукціон, що виводиться навпроти певної пропозиції (обов’язково переходити на аукціон з розділу Мої пропозиції, а не зі сторінки закупівлі) і перевірити права користувача (на сторінці повинен виводитись час, який лишається до початку аукціону і внизу сторінки має бути зазначено “Вхід на даний момент закритий. Спробуйте пізніше”).

Закупівля не відбулась, так як не було жодної пропозиції від учасників. Що робити? 2016-06-16T13:33:39+00:00

Якщо закупівля не відбулась, тому що не було жодної пропозиції від учасників, оголосіть закупівлю ще раз і цього разу вкажіть довші терміни періоду уточнень та періоду подачі пропозицій. Запросіть Ваших поточних або потенційних постачальників самостійно або зверніться з цим питанням до представника майданчика.

Що таке неціновий критерій і для чого він потрібен? 2016-06-07T11:08:44+00:00

Крім звичайних закупівель, в яких переможець обирається лише за ціною, замовник може оголосити закупівлю, в якій беруться до уваги й інші фактори. Для таких закупівель визначаються нецінові критерії оцінки пропозиції, які мають суттєве значення для замовника. До таких критеріїв можна віднести, наприклад:

  • умови оплати;
  • строк виконання;
  • гарантійне обслуговування;
  • експлуатаційні витрати тощо.

Нецінові критерії зазвичай застосовуються у випадку, коли закупівля має складний характер (закупівля консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт) та немає постійно діючого ринку.

Чи можливе проведення комерційних закупівель на майданчику? 2016-06-07T10:56:18+00:00

На майданчику Zakupki UA  можливе проведення лише публічних (державних) закупівель.  При цьому комерційні організації можуть приймати участь у публічних закупівлях, що проводяться на майданчику.

Скільки коштує проведення закупівлі для замовників? 2016-06-07T10:56:23+00:00

Проведення закупівлі через електронний майданчик “Zakupki UA” для державних замовників безкоштовне.

Скільки коштує подача пропозиції? 2016-06-07T10:56:34+00:00

Вартість подачі пропозиції залежить від бюджету закупівлі (лоту) і коливається в межах від 17 грн. до 1700 грн. У випадку коли вартість закупівлі становить:

  • не більш як 20 тисяч гривень вартість подачі пропозиції складає 17 грн.,
  • не більш як 50 тисяч гривень – 119 грн.,
  • не більш як 200 тисяч гривень – 340 грн.,
  • не більш як 1 мільйон гривень – 510 грн., 
  • більш як 1 мільйон гривень – 1700 грн.

Більше в розділі Тарифи

Коли я можу оголосити закупівлю? 2017-06-26T18:58:23+00:00

Оголошення закупівлі можливе лише в реальному режимі роботи. До цього моменту в замовника є можливість проводити тестові закупівлі з метою ознайомлення з принципами роботи майданчика. Перехід в реальний режим роботи можливий лише за умови наявності підписанного договору з майданчиком. Детальніше про оголошення закупівлі в Інструкції для замовника.

Як подати пропозицію? 2017-06-26T18:59:23+00:00

Для того, щоб подати пропозицію, потрібно обрати закупівлю, в якій Ви хотіли б прийняти участь, та натиснути “Подати пропозицію”. Після цього у новом вікні потрібно внести Вашу ціну, вказати Ваші опції по неціновим критеріям, якщо такі є, та додати документи, які цікавлять замовника.

Як створити закупівлю? 2017-06-26T19:01:46+00:00

Для того, щоб створити закупівлю, замовнику потрібно увійти в особистий кабінет, обрати розділ “Мої закупівлі” та натиснути “Додати закупівлю”. У новому вікні потрібно заповнити всі поля, що стосуються закупівлі, та натиснути “Зберегти”. Більш детально процес створення закупівлі описаний в інструкції для замовника. Переглянути інструкцію можна тут Інструкція для замовника.

Що необхідно для реєстрації на майданчику? 2017-06-26T19:03:42+00:00

Для того, щоб зареєструватись на майданчику, потрібно перейти на головну сторінку та обрати розділ “Перейти до майданчику”, після цього потрібно натиснути “Зареєструватись” і заповнити вказані поля. Подальші кроки реєстрації описані в інструкціях, які можна переглянути тут Інструкції користувача

Реєстрація на майданчику в якості Замовника 2017-06-26T19:04:33+00:00

Для реєстрації в якості Замовника потрібно перейти в розділ “Замовникам” та натиснути “Зареєструватись”. У новому вікні необхідно вказати адресу діючої електронної скриньки та придуманний пароль, а також поставити відмітку навпроти “Згода суб’єкта персональнних даних”. Після підтвердження Вашої електронної скриньки, Ви зможете внести дані Вашої організації в розділі “Дані організації”. Більш детально процес реєстрації описанний в Інструкції для замовника

Перегляд опублікованих закупівель. 2017-06-27T10:34:13+00:00

Для того, щоб переглянути опубліковані закупівлі потрібно натиснути “Перейти до майданчику”  Закупівлі можна відфільтрувати за статусом (період уточнень, період подачі пропозицій і т.д.), назвою предмету закупівлі або ж за номером закупівлі.

Реєстрація на майданчику в якості Учасника 2017-06-27T10:17:22+00:00

Для реєстрації в якості Постачальника потрібно потрібно натиснути “Перейти до майданчику” та натиснути “Зареєструватись”. У новому вікні необхідно вказати адресу діючої електронної скриньки та придуманний пароль, а також поставити відмітку навпроти “Згода суб’єкта персональнних даних”. Після підтвердження Вашої електронної скриньки, Ви зможете внести дані Вашої організації в розділі “Дані організації”. Більш детально процес реєстрації описанний в Інструкції для учасника