0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7 243 346.76 UAH
Замовник
Управління праці та соціального захисту населення Народицької районної державної адміністрації Житомирської області
Ідентифікаційний номер | UA-2017-12-11-000707-a-c1 |
---|---|
Статус | Завершився або достроково припинений |
Ціна договору | 2 850 791.90 UAH |
Сума оплати за договором | 2 850 791.90 UAH |
Сума оплати за договором без урахування ПДВ | Відсутня |
Номер договору | 1 |
Ідентифікаційний номер | |
---|---|
Статус | Завершився або достроково припинений |
Ціна договору | 2 850 791.90 UAH |
Сума оплати за договором | 2 850 791.90 UAH |
Сума оплати за договором без урахування ПДВ | Відсутня |
Номер договору | 1 |
Початок дії договору | 26 лютого 2018. |
---|---|
Закінчення дії | 11 лютого 2019. |
Дата підписання | 26 лютого 2018, 00:00 |
Причина зміни |
зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
---|---|
Тип змін |
Зменшення обсягів закупівлі |
Ціна договору | 0.00 UAH |
Ціна договору без ПДВ | 0.00 UAH |
Дата підписання | 26 лютого 2018р., 00:00 |
Документи змін
Причина зміни |
покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
---|---|
Тип змін |
Покращення якості предмета закупівлі |
Ціна договору | 0.00 UAH |
Ціна договору без ПДВ | 0.00 UAH |
Дата підписання | 3 березня 2018р., 00:00 |
Документи змін
Причина зміни |
покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
---|---|
Тип змін |
Покращення якості предмета закупівлі |
Ціна договору | 0.00 UAH |
Ціна договору без ПДВ | 0.00 UAH |
Дата підписання | 3 березня 2018р., 00:00 |
Документи змін
Причина зміни |
зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
---|---|
Тип змін |
Зменшення обсягів закупівлі |
Ціна договору | 0.00 UAH |
Ціна договору без ПДВ | 0.00 UAH |
Дата підписання | 27 грудня 2018р., 00:00 |
Причина зміни |
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
---|---|
Тип змін |
Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Ціна договору | 0.00 UAH |
Ціна договору без ПДВ | 0.00 UAH |
Дата підписання | 29 грудня 2018р., 00:00 |
Документи змін
Причина зміни |
дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
---|---|
Тип змін |
Продовження строку дії договору на наступний рік |
Ціна договору | 0.00 UAH |
Ціна договору без ПДВ | 0.00 UAH |
Дата підписання | 4 лютого 2019р., 00:00 |
Документи змін
Причина зміни |
зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
---|---|
Тип змін |
Зменшення обсягів закупівлі |
Ціна договору | 0.00 UAH |
Ціна договору без ПДВ | 0.00 UAH |
Дата підписання | 4 лютого 2019р., 00:00 |
Документи змін
Назва організації | Управління праці та соціального захисту населення Народицької районної державної адміністрації Житомирської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03192750 |
Поштова адреса: | 11401, Україна, Житомирська область, смт Народичі, вул. Леніна, 136 |
Ім'я | Маруженко Оксана Миколаївна |
Телефон | +380414021648 |
narpszn@ukr.net |
Назва організації | ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 2394910157 |
Поштова адреса: | 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, м. Овруч, вул. Саперна, буд. 9 |
Ім'я | Ігор Кравчук |
Телефон | +380975068366 |
igorkravcuk@ukr.net |