0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
176 800.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО ЗНАЧУЩИХ ХВОРОБ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Ідентифікаційний номер | UA-2018-09-18-001270-c-b2 |
---|---|
Статус | Завершився або достроково припинений |
Ціна договору | 165 984.00 UAH |
Сума оплати за договором | 98 058.24 UAH |
Сума оплати за договором без урахування ПДВ | Відсутня |
Номер договору | 310 |
Ідентифікаційний номер | |
---|---|
Статус | Завершився або достроково припинений |
Ціна договору | 165 984.00 UAH |
Сума оплати за договором | 98 058.24 UAH |
Сума оплати за договором без урахування ПДВ | Відсутня |
Номер договору | 310 |
Початок дії договору | 31 жовтня 2018. |
---|---|
Закінчення дії | 31 грудня 2018. |
Дата підписання | 31 жовтня 2018, 09:00 |
Причина зміни |
зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
---|---|
Тип змін |
Зменшення обсягів закупівлі |
Ціна договору | 0.00 UAH |
Ціна договору без ПДВ | 0.00 UAH |
Дата підписання | 31 грудня 2018р., 15:38 |
Документи змін
Причина зміни |
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
---|---|
Тип змін |
Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Ціна договору | 0.00 UAH |
Ціна договору без ПДВ | 0.00 UAH |
Дата підписання | 31 грудня 2018р., 16:38 |
Документи змін
Причина зміни |
дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
---|---|
Тип змін |
Продовження строку дії договору на наступний рік |
Ціна договору | 0.00 UAH |
Ціна договору без ПДВ | 0.00 UAH |
Дата підписання | 11 лютого 2019р., 14:24 |
Документи змін
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО ЗНАЧУЩИХ ХВОРОБ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41973328 |
Поштова адреса: | 65014, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Леонтовича, 9/1, 11 |
Ім'я | Вячеслав Михайлович Витяганець |
Телефон | +380487222413 |
odesftiz2@ukr.net |
Назва організації | ТОВ "Проект Інвест ХХІ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 32521649 |
Поштова адреса: | 65014, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Чорноморська, буд.1, кв.31 |
Ім'я | Дмитро Анатолійович Мільніченко |
Телефон | +380509050107 |
tender@utecon.com |