0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 129.00 UAH
Замовник
Управління праці та соціального захисту населення адміністрації Індустріального району Харківської міської ради
Ідентифікаційний номер | UA-2020-05-22-002473-b-c1 |
---|---|
Статус | Підписаний всіма учасниками |
Ціна договору | 1 129.00 UAH |
Ціна договору без урахування ПДВ | 1 129.00 UAH |
Сума оплати за договором | Відсутня |
Сума оплати за договором без урахування ПДВ | Відсутня |
Номер договору | 27/899 |
Ідентифікаційний номер | |
---|---|
Статус | Підписаний всіма учасниками |
Ціна договору | 1 129.00 UAH |
Ціна договору без урахування ПДВ | 1 129.00 UAH |
Сума оплати за договором | Відсутня |
Сума оплати за договором без урахування ПДВ | Відсутня |
Номер договору | 27/899 |
1 послуга
Адреса поставки: 61007, Україна, Харківська область, Харків, Біблика, будинок 6
Строк: до 31.12.2020 00:12
Тип предмета закупівлі: Послуги
Ціна за одиницю: 1129.00000 грн.
Код ДК 021:2015: 64110000-0, Поштові послуги
Початок дії договору | 21 липня 2020. |
---|---|
Закінчення дії | 30 грудня 2020. |
Дата підписання | 22 травня 2020, 12:00 |
Причина зміни |
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
---|---|
Тип змін |
Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Ціна договору | 0.00 UAH |
Ціна договору без ПДВ | 0.00 UAH |
Дата підписання | 19 червня 2020р., 09:00 |
Документи змін
Причина зміни |
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
---|---|
Тип змін |
Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Ціна договору | 0.00 UAH |
Ціна договору без ПДВ | 0.00 UAH |
Дата підписання | 21 липня 2020р., 10:00 |
Документи змін
Причина зміни |
покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
---|---|
Тип змін |
Покращення якості предмета закупівлі |
Ціна договору | 0.00 UAH |
Ціна договору без ПДВ | 0.00 UAH |
Дата підписання | 7 серпня 2020р., 10:20 |
Документи змін
Причина зміни |
покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
---|---|
Тип змін |
Покращення якості предмета закупівлі |
Ціна договору | 0.00 UAH |
Ціна договору без ПДВ | 0.00 UAH |
Дата підписання | 28 серпня 2020р., 10:00 |
Документи змін
Причина зміни |
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
---|---|
Тип змін |
Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Ціна договору | 0.00 UAH |
Ціна договору без ПДВ | 0.00 UAH |
Дата підписання | 25 вересня 2020р., 10:00 |
Документи змін
Причина зміни |
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
---|---|
Тип змін |
Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Ціна договору | 0.00 UAH |
Ціна договору без ПДВ | 0.00 UAH |
Дата підписання | 21 жовтня 2020р., 12:00 |
Документи змін
Назва організації | Управління праці та соціального захисту населення адміністрації Індустріального району Харківської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26281752 |
Поштова адреса: | 61007, Україна, Харківська область, Харків, Біблика, 6 |
Ім'я | Дейнеко Ірина Валеріївна |
Телефон | 380572945594 |
utszn@citynet.kharkov.ua |
Назва організації | Акціонерне товариство "Укрпошта", Харківська дирекція (Харківська дирекція АТ "Укрпошта") |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22721970 |
Поштова адреса: | 61052, Україна, Харківська область, Харків, Привокзальний майдан, 2 |
Ім'я | Савченко Юрій Леонідович |
Телефон | +++0577349948 |
vpfpharkov@ukrposhta.com |