0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 400 000.00 UAH
Замовник
Управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-16-010577-a-c1 |
---|---|
Статус | Завершився або достроково припинений |
Ціна договору | 2 300 000.00 UAH |
Ціна договору без урахування ПДВ | 2 300 000.00 UAH |
Сума оплати за договором | 2 300 000.00 UAH |
Сума оплати за договором без урахування ПДВ | Відсутня |
Номер договору | 17/11-ІЗ |
Ідентифікаційний номер | |
---|---|
Статус | Завершився або достроково припинений |
Ціна договору | 2 300 000.00 UAH |
Ціна договору без урахування ПДВ | 2 300 000.00 UAH |
Сума оплати за договором | 2 300 000.00 UAH |
Сума оплати за договором без урахування ПДВ | Відсутня |
Номер договору | 17/11-ІЗ |
1 послуга
Адреса поставки: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Театральна 17/20
Строк: до 31.12.2020 00:12
Тип предмета закупівлі: Послуги
Ціна за одиницю: грн.
Код ДК 021:2015: 71350000-6, Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Початок дії договору | 2 листопада 2020. |
---|---|
Закінчення дії | 31 грудня 2021. |
Дата підписання | 2 листопада 2020, 08:23 |
Причина зміни |
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
---|---|
Тип змін |
Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Ціна договору | 0.00 UAH |
Ціна договору без ПДВ | 0.00 UAH |
Дата підписання | 29 грудня 2020р., 14:00 |
Документи змін
Причина зміни |
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
---|---|
Тип змін |
Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Ціна договору | 0.00 UAH |
Ціна договору без ПДВ | 0.00 UAH |
Дата підписання | 26 лютого 2021р., 09:00 |
Документи змін
Причина зміни |
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
---|---|
Тип змін |
Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Ціна договору | 0.00 UAH |
Ціна договору без ПДВ | 0.00 UAH |
Дата підписання | 30 березня 2021р., 09:00 |
Документи змін
Причина зміни |
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
---|---|
Тип змін |
Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Ціна договору | 0.00 UAH |
Ціна договору без ПДВ | 0.00 UAH |
Дата підписання | 30 квітня 2021р., 09:00 |
Документи змін
Причина зміни |
покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
---|---|
Тип змін |
Покращення якості предмета закупівлі |
Ціна договору | 0.00 UAH |
Ціна договору без ПДВ | 0.00 UAH |
Дата підписання | 30 липня 2021р., 10:00 |
Документи змін
Причина зміни |
покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
---|---|
Тип змін |
Покращення якості предмета закупівлі |
Ціна договору | 0.00 UAH |
Ціна договору без ПДВ | 0.00 UAH |
Дата підписання | 31 серпня 2021р., 14:00 |
Документи змін
Назва організації | Управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38708695 |
Поштова адреса: | 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. ТЕАТРАЛЬНА, буд. 17/20 |
Ім'я | Олена Дубовик |
Телефон | +380965072957 |
olena_zaxar@ukr.net |
Назва організації | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Д.Ю. КОНСАЛТИНГ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 32766458 |
Поштова адреса: | 01033, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛ. ПАНЬКІВСЬКА, будинок 20, офіс 1 |
Ім'я | Михайло Школьний |
Телефон | +380681269797 |
sekr@wconsulting.com.ua |