Zakupki.ua Реєстрація Вхід
  • 0 800 30-74-85

    З 8 до 18 по буднях

  • Семінари Prozorro
  • Вебінари Zakupki.UA
  • Законодавство
  • Питання і Відповіді
  • Інструкції користувачам
  • Служба підтримки
  • Моніторинг Держзакупівель
  • Регламент
0 800 30-74-85
  • Реєтрація
  • Вхід
Офіційний майданчик Prozorro
Державні закупівлі Плани Замовники Постачальники Prozorro Market

Повідомлення менеджеру

Відгук менеджеру

СЛАВА УКРАЇНІ! ГЕРОЯМ СЛАВА!

Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати

Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",

для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:

  • прийняти (акцептувати) Пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКУПІВЛІ ЮА" укласти Договір про надання послуг (приєднатися до Договору) шляхом здійснення оплати з власного поточного (розрахункового) рахунку за наданим Оператором рахунком, відповідно до умов Договору;
  • пройти ідентифікацію та отримати від Оператора доступ до електронної системи закупівель.

Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.


З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua

class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу

Розмір файлу не повинен перевищувати 45 Мб
  • Головна
  • > Державні закупівлі
  • > Канцелярія та хозтовари
Повернутись в підписки

Редагування пошукового запиту

Канцелярія та хозтовари

    Усі Підписатись на закупівлі

Повідомлення

Для вільного доступу до актуальних закупівель, пов’язаних з боротьбою проти коронавірусу.

х

Підписка на закупівлі

Ел. пошта

Періодичність

Щодня Щотижня

    Будівництво
    Енергетика, нафтопродукти та паливо
    Канцелярія та хозтовари
    Комп'ютерна техніка
    Комунальне та побутове обслуговування
    Консалтинг та навчання
    Меблі
    Медицина
    Метали
    Науково-дослідні роботи
    Нерухомість
    Одяг, взуття та текстиль
    Поліграфія
    Промислове обладнання та прилади
    Різні послуги та товари
    Сільське господарство
    Транспорт та запчастини
    Харчування
Класифікатор
Замовник

Пошук по документам для
зареєстрованих користувачів.

Зареєструватися
Усі фільтри

Наприклад: бензин

Дати
  • Дата оголошення закупівлі
  • Початок прийому пропозицій
  • Завершення прийому пропозицій
  • Дата початку аукціону
Вартість
Зберегти запит та підписатись

Збереження пошукового запиту

Назва запиту

Періодичність розсилки

Раз на день Раз на тиждень

Параметри запиту

Зберегти запит

Прийом пропозицій Ще 3 дн. 18 г. 28 хв. UA-2022-05-26-004016-a
Офісне устаткування та приладдя різне
Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Полтавській області
Інформація про замовника
9 000.00 грн. з ПДВ
До 31 трав. 00:00 Подача пропозицій
26 трав. 14:44

Оголошена

Прийом пропозицій Ще 3 дн. 18 г. 28 хв. UA-2022-05-20-004499-a
Гумка пакувальна для грошей
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Інформація про замовника
308 005.20 грн. з ПДВ
До 31 трав. 00:00 Подача пропозицій
20 трав. 20:29

Оголошена

Прийом пропозицій Ще 7 дн. 18 г. 28 хв. UA-2022-05-19-001765-a
Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (лотків настільних горизонтальних та вертикальних, біндерів, паперу для нотаток, закладок поліпропіленових, скоб, олівців, дироколів, степлерів, дестеплерів, маркерів, клея олівця, ножиців офісних, коректорів, ластиків, магнітних стаканів, конвертів, файлів для документів)
ДЕПАРТАМЕНТ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Інформація про замовника
350 000.00 грн. з ПДВ
До 4 черв. 00:00 Подача пропозицій
19 трав. 11:34

Оголошена

Прийом пропозицій Ще 4 дн. 8 г. 3 хв. UA-2022-05-19-002806-a
Засоби для миття, чищення та прання
Відділ освіти Червоноградської міської ради
Інформація про замовника
156 010.00 грн. з ПДВ
До 31 трав. 13:35 Подача пропозицій
19 трав. 13:30

Оголошена

Прийом пропозицій Ще 4 дн. 8 г. 15 хв. UA-2022-05-19-002896-a
Мило господарське, мило рідке з антисептичною дією
Відділ освіти Червоноградської міської ради
Інформація про замовника
51 669.00 грн. з ПДВ
До 31 трав. 13:47 Подача пропозицій
19 трав. 13:42

Оголошена

Прийом пропозицій Ще 5 дн. 11 г. 28 хв. UA-2022-05-19-004288-a
Папір газетний А3 (ДК 021:2015 код 22990000-6 Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей)
Комунальне некомерційне підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Інформація про замовника
160 000.00 грн. з ПДВ
До 1 черв. 17:00 Подача пропозицій
19 трав. 15:47

Оголошена

Прийом пропозицій Ще 4 дн. 4 г. 28 хв. UA-2022-05-20-001566-a
Диски діаграмні, стрічка діаграмна
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Інформація про замовника
750 190.00 грн. з ПДВ
До 31 трав. 10:00 Подача пропозицій
20 трав. 11:10

Оголошена

Прийом пропозицій Ще 10 дн. 4 г. 28 хв. UA-2022-05-20-002842-a
Папір
Національний авіаційний університет
Інформація про замовника
480 000.00 грн. з ПДВ
До 6 черв. 10:00 Подача пропозицій
20 трав. 13:37

Оголошена

Прийом пропозицій Ще 4 дн. 4 г. 28 хв. UA-2022-05-20-003777-a
Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей (папір перфорований)
АТ "Ощадбанк” філія – Рівненське обласне управління"
Інформація про замовника
24 500.00 грн. з ПДВ
До 31 трав. 10:00 Подача пропозицій
20 трав. 15:18

Оголошена

Прийом пропозицій Ще 4 дн. 18 г. 28 хв. UA-2022-05-23-004999-a
Придбання паперу офісного для друку та копіювання
Закарпатська обласна рада
Інформація про замовника
40 000.00 грн. з ПДВ
До 1 черв. 00:00 Подача пропозицій
23 трав. 16:41

Оголошена

Прийом пропозицій Ще 5 дн. 18 г. 28 хв. UA-2022-05-26-000950-a
Папір для друку (А4)
Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
Інформація про замовника
90 000.00 грн. з ПДВ
До 2 черв. 00:00 Подача пропозицій
26 трав. 10:16

Оголошена

Прийом пропозицій Ще 4 дн. 18 г. 28 хв. UA-2022-05-23-005035-a
Папір офісний А4
СОЛОНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Інформація про замовника
199 000.00 грн. з ПДВ
До 1 черв. 00:00 Подача пропозицій
23 трав. 16:47

Оголошена

Прийом пропозицій Ще 5 г. 28 хв. UA-2022-05-24-000286-a
Папір для друку, А4, 80 г/м², клас C, 500 арк., білий
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ"
Інформація про замовника
252 000.00 грн. з ПДВ
До 27 трав. 11:00 Подача пропозицій
24 трав. 09:10

Оголошена

Прийом пропозицій Ще 13 дн. 3 г. 28 хв. UA-2022-05-24-003837-a
Папір
АТ "ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО"
Інформація про замовника
3 100 000.00 грн. з ПДВ
До 9 черв. 09:00 Подача пропозицій
24 трав. 14:52

Оголошена

Прийом пропозицій Ще 13 дн. 11 г. 48 хв. UA-2022-05-24-005342-a
Канцелярське приладдя (папір ксероксний А4), код ДК 021:2015- 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя
Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області
Інформація про замовника
25 000.00 грн. з ПДВ
До 9 черв. 17:20 Подача пропозицій
24 трав. 17:15

Оголошена

Прийом пропозицій Ще 14 дн. 6 г. 10 хв. UA-2022-05-25-002082-a
Канцелярське приладдя (папір ксероксний А4, сегрегатори, папки, календарі перекидні, ручки, олівці, стрічка для банкомата, скріпки, скоби, степлери, фарба штемпельна, конверти немарковані), код ДК 021:2015- 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області
Інформація про замовника
188 620.00 грн. з ПДВ
До 10 черв. 11:42 Подача пропозицій
25 трав. 11:37

Оголошена

Прийом пропозицій Ще 2 дн. 18 г. 28 хв. UA-2022-05-25-005425-a
Папір для друку
Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Полтавській області
Інформація про замовника
2 000.00 грн. з ПДВ
До 30 трав. 00:00 Подача пропозицій
25 трав. 16:30

Оголошена

Прийом пропозицій Ще 14 дн. 5 г. 28 хв. UA-2022-05-25-005712-a
ДК 021:2015 “30190000-7“ Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний формату А3 та А4)
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Інформація про замовника
350 000.00 грн. з ПДВ
До 10 черв. 11:00 Подача пропозицій
25 трав. 17:21

Оголошена

Прийом пропозицій Ще 17 дн. 5 г. 28 хв. UA-2022-05-25-005778-a
Папір для друку офісний (ДК 021:2015 30197630-1 Папір для друку)
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Інформація про замовника
147 984.00 грн. з ПДВ
До 13 черв. 11:00 Подача пропозицій
25 трав. 17:39

Оголошена

Прийом пропозицій Ще 3 дн. 3 г. 28 хв. UA-2022-05-19-001388-a
за ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Комунальне некомерційне підприємство "Обласний клінічний заклад з надання психіатричної допомоги" Запорізької обласної ради
Інформація про замовника
128 600.00 грн. з ПДВ
До 30 трав. 09:00 Подача пропозицій
19 трав. 11:01

Оголошена

Зберегти пошукові дані
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • ...
  • 49
  • 50
  • »

Суб'єкт господарювання

Ви не вказали суб’єкт господарювання організації. Тому, щоб ви змогли брати участь у закупівлях, за замовчуванням у вас збережеться суб’єкт середнього підприємництва. Змінити його ви завжди можете в розділі «Дані організації».

Дізнатись більше про нові вимоги Prozorro
Змінити суб'єкт

Київ, вулиця Кожум’яцька,

будинок 12-Г

0 800 30-74-85

З 8 до 19

З будь-яких питань

support@zakupki.com.ua

arrow_down
  • Укр
  • Eng

© 2022, ТОВ "ЗАКУПІВЛІ:ЮА"

Розроблено в bitsoftware

Підтвердіть ел. пошту

Відправили лист з посиланням для активації акаунта

на 

Зрозуміло